Minkähänlaiset miehet täällä kirjottelee? Kertokaa itsestänne
Kommentit (66)
Olen rikas ja komea. Ja tyttöystäväni on puolalainen, hoikka ja isotissinen kaunotar.
Aloittaja odottaa tietynlaisia vastauksia miesvihaa lietsoakseen.
24v
opiskelen ammattikorkeassa Etelä-Suomessa
harrastan jalkapalloa ja luen paljon kirjoja
pidän vanhoista elokuvista
asun koiran kanssa
En odota enkä ole miesvihaaja. Olen vaan miettinyt, että onko täällä miehiäkin vai mammat kirjottelemassa miehenä. -ap
Vierailija kirjoitti:
En odota enkä ole miesvihaaja. Olen vaan miettinyt, että onko täällä miehiäkin vai mammat kirjottelemassa miehenä. -ap
On täällä, kun pojat mainitsivat palstasta töissä jo 10 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täällä, kun pojat mainitsivat palstasta töissä jo 10 vuotta sitten.
Se mies joka mainitsi luki itse samaan aikaan lääkiksessä. Kai meitä moneen junaan on?
Tapasin ensimmäisen vaimoni tasan 20 vuotta sitten ja jo hän vauva palstaili. Palsta oli siis tiedossa, mutta välissä en ole käynyt yli kymmeneen vuoteen.
Sinkkumiehen paljastus
38-vuotias sinkku, töissäkäyvä ja täyspäinen. Viihdytän itseäni tällä palstalla lukemalla juttuja ja joskus kommentoimalla, koska parempaakaan foorumia en tiedä. Minulla ei siis ole lapsia, vaikka vauva.fi:llä paljon surffailen. En ole tinderissä enkä muualla somessa, enkä aktiivisesti etsi itselleni naista. Olen kuitenkin hetero ja parisuhteista on riittävästi kokemusta. Monta asiaa olen naisista oppinut tätä palstaa lukemalla, vaikka kaikkea en ehkä olisi halunnut tietääkään ja toisaalta myös usein olen ollut aika pettynyt ihmisten kapeakatseisuuteen. Minkälainen nainen haluaa tietää?
En näe miksei miehet vois käydä tällä palstalla, tarkoitan aihe vapaa-aluetta. Onko siihen jotain rajoituksia? Mitään vauva tai naisten menkkavinkkikeskustelua en ole lukenut kertaakaan. Luen lähinnä yhteiskunnallisia tai viihteellisiä aloituksia, jos on tylsää. Tyttöystävä käy myös tällä palstalla mutta emme kummatkaan ole mitenkään aktiivisia aloittamaan keskusteluja. Eikä meillä muuten ole lapsiakaan. Olen ihan tavallinen 29-vuotias keskivertoammatissa oleva mies.
43v. duunarimies, sinkku, lapseton. Kiinnostaa se mitä naiset ajattelevat miehistä ja suhteista. Millaista parisuhteessa olevien elämä on. Ehkä tämän palstan viehätys on aiheiden monipuolisuus. Jotkut provotkin naurattavat, tosin eivät liian ilkeämieliset.
Nelikymppinen perheenisä, vaimo, kaksi lasta ja koira. OKT ja asuntolaina. Tässä näin pintapuolisesti.
M43
- 35
- 172
- fiksu, mukava ja rauhallinen
- pitkäaikaistyötön, ei suunnitelmia elämälle
- nettiriippuvainen, mistä syystä harrastukseton
- komea naama, normaali vartalo
Kokonaisuudessaan siis kovin tylsä ja yksiulotteinen tapaus. Syrjäytyneissä on varmaan todella paljon kaltaisiani fleguja.
40v duunari,1lapsi minkä takia joskus palstalle eksyin,paska parisuhde,paska työ,rahat aina loppu,ok-talo,autoja.
181cm/85 kg
29v opiskelija, vela, lassukka, rajakki, trumppifani ja parisuhteessa paljon vanhemman naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
29v opiskelija, vela, lassukka, rajakki, trumppifani ja parisuhteessa paljon vanhemman naisen kanssa.
50-60 vuotiaan kanssa? Kerro lisää?.
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ainakaan elä niin kuin opetat.
Mä oon niin huono näissä "kerro itsestäsi" osioissa.
Espoosta, 21 vuotta, opiskelijasolun asukki, haaveena poliisin ammatti, harrastukset frisbeegolf ja ruoanlaitto, vasenkätinen.
Olen ns. alfamies.