Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkähänlaiset miehet täällä kirjottelee? Kertokaa itsestänne

Vierailija
09.10.2016 |

Tätä olen jo tovin miettinyt...

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ns. alfamies.

Vierailija
2/66 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rikas ja komea. Ja tyttöystäväni on puolalainen, hoikka ja isotissinen kaunotar.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja odottaa tietynlaisia vastauksia miesvihaa lietsoakseen.

Vierailija
4/66 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

24v

opiskelen ammattikorkeassa Etelä-Suomessa

harrastan jalkapalloa ja luen paljon kirjoja

pidän vanhoista elokuvista

asun koiran kanssa

Vierailija
5/66 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

29-vuotias työtön wt-mies.

Vierailija
6/66 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota enkä ole miesvihaaja. Olen vaan miettinyt, että onko täällä miehiäkin vai mammat kirjottelemassa miehenä. -ap

Vierailija
7/66 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En odota enkä ole miesvihaaja. Olen vaan miettinyt, että onko täällä miehiäkin vai mammat kirjottelemassa miehenä. -ap

On täällä, kun pojat mainitsivat palstasta töissä jo 10 vuotta sitten.

Vierailija
8/66 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On täällä, kun pojat mainitsivat palstasta töissä jo 10 vuotta sitten.

Se mies joka mainitsi luki itse samaan aikaan lääkiksessä. Kai meitä moneen junaan on?

Vierailija
9/66 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin ensimmäisen vaimoni tasan 20 vuotta sitten ja jo hän vauva palstaili. Palsta oli siis tiedossa, mutta välissä en ole käynyt yli kymmeneen vuoteen. 

Sinkkumiehen paljastus

Vierailija
10/66 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

38-vuotias sinkku, töissäkäyvä ja täyspäinen. Viihdytän itseäni tällä palstalla lukemalla juttuja ja joskus kommentoimalla, koska parempaakaan foorumia en tiedä. Minulla ei siis ole lapsia, vaikka vauva.fi:llä paljon surffailen. En ole tinderissä enkä muualla somessa, enkä aktiivisesti etsi itselleni naista. Olen kuitenkin hetero ja parisuhteista on riittävästi kokemusta. Monta asiaa olen naisista oppinut tätä palstaa lukemalla, vaikka kaikkea en ehkä olisi halunnut tietääkään ja toisaalta myös usein olen ollut aika pettynyt ihmisten kapeakatseisuuteen. Minkälainen nainen haluaa tietää?

Vierailija
11/66 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe miksei miehet vois käydä tällä palstalla, tarkoitan aihe vapaa-aluetta. Onko siihen jotain rajoituksia? Mitään vauva tai naisten menkkavinkkikeskustelua en ole lukenut kertaakaan. Luen lähinnä yhteiskunnallisia tai viihteellisiä aloituksia, jos on tylsää. Tyttöystävä käy myös tällä palstalla mutta emme kummatkaan ole mitenkään aktiivisia aloittamaan keskusteluja. Eikä meillä muuten ole lapsiakaan. Olen ihan tavallinen 29-vuotias keskivertoammatissa oleva mies.

Vierailija
12/66 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

43v.  duunarimies, sinkku, lapseton. Kiinnostaa se mitä naiset ajattelevat miehistä ja suhteista. Millaista parisuhteessa olevien elämä on. Ehkä tämän palstan viehätys on aiheiden monipuolisuus. Jotkut provotkin naurattavat, tosin eivät liian ilkeämieliset.

Vierailija
13/66 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen perheenisä, vaimo, kaksi lasta ja koira. OKT ja asuntolaina. Tässä näin pintapuolisesti.

M43

Vierailija
14/66 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 35

- 172

- fiksu, mukava ja rauhallinen

- pitkäaikaistyötön, ei suunnitelmia elämälle

- nettiriippuvainen, mistä syystä harrastukseton

- komea naama, normaali vartalo

Kokonaisuudessaan siis kovin tylsä ja yksiulotteinen tapaus. Syrjäytyneissä on varmaan todella paljon kaltaisiani fleguja.

Vierailija
15/66 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v duunari,1lapsi minkä takia joskus palstalle eksyin,paska parisuhde,paska työ,rahat aina loppu,ok-talo,autoja.

181cm/85 kg

Vierailija
16/66 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

29v opiskelija, vela, lassukka, rajakki, trumppifani ja parisuhteessa paljon vanhemman naisen kanssa.

Vierailija
17/66 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

29v opiskelija, vela, lassukka, rajakki, trumppifani ja parisuhteessa paljon vanhemman naisen kanssa.

50-60 vuotiaan kanssa? Kerro lisää?.

Vierailija
18/66 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!S

Vierailija
19/66 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ainakaan elä niin kuin opetat. 

Vierailija
20/66 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin huono näissä "kerro itsestäsi" osioissa.

Espoosta, 21 vuotta, opiskelijasolun asukki, haaveena poliisin ammatti, harrastukset frisbeegolf ja ruoanlaitto, vasenkätinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme