Minkähänlaiset miehet täällä kirjottelee? Kertokaa itsestänne
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Noin 40-vuotias, akateeminen, eronnut, liitosta lapsia. Eron aikana huomasin, että naisilla on aivan älyttömiä oletuksia ja harhakuvia seurustelusta, parisuhteesta, lapsiperhe-elämästä ja yhteiskunnasta. Sivistän palstan naisia parhaani mukaan.
Millaisia harhakuvia tarkalleen ottaen? :) alko kiinnostaa.. Itse kamppailen suhteessa parhaillaan ja olen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki voidaan tiivistää yheen ominaisuuteen, jonka kaikki täällä käyvät miehet omaavat. = pienimunaisuus :D
Muhun osui, mites muihin?
Kyl.
T: 14
Nelikymppinen, naimisissa, lapseton ja omasta puolestani lapsettomuuteen tyytyväinen, lievästi nettiriippuvainen. Päädyin foorumille googlettaessani jotain aihetta, en muista mitä. Luin samalla muita ketjuja tyyliin "mikä miehissä on vikana". Viihdytyin ja tämän jälkeen olen vieraillut aina silloin tällöin. Olen vastannut muutamiin ketjuihin, joista enemmistö on ollut otsikossa miehille suunnattuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki voidaan tiivistää yheen ominaisuuteen, jonka kaikki täällä käyvät miehet omaavat. = pienimunaisuus :D
Ei osunut. Sinkku olen silti ja ei kelpaa kenellekkään. Ei siitä isosta munasta ole mitään hyötyä, kun ei sitä kukaan ikinä edes nää kuitenkaan. Naisilla isoista tisseistä on huomattavasti enemmän apua, kun ne tursuaa siinä näkyvillä kaiken aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin ensimmäisen vaimoni tasan 20 vuotta sitten ja jo hän vauva palstaili. Palsta oli siis tiedossa, mutta välissä en ole käynyt yli kymmeneen vuoteen.
Sinkkumiehen paljastus
Siis kauanko palsta on ollut pystyssä? Joskus 60-luvulta?
Sekin päivämäärä olisi kiva tietää.
Akateeminen, 48-vuotias, kolmen aikuisen lapsen isä. Naimisissa ensimmäisen todellisen rakkauden ja seksikumppanin kanssa vuodesta 1990. Kiitos menestymisen työelämässä, OKT, autot, kesämökki jne maksettu kauan aikaa sitten. Rahaa kohtalaisesti sijoitettuna ja lapsille lahjoitettuna. Palstalle eksyin etsiessäni tietoa googlesta.
42 vuotias johtavassa asemassa oleva, korkeakoulutettu, eronnut, esikouluikäisen lapsen etävanhempi.
Viihdytän itseäni palstan älyttömyyksillä sekä yritän välillä parhaani mukaan ymmärtää vastakkaisen sukupuolen tapaa ajatella maailmaa. Jälkimmäinen tekee joskus hieman tiukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Akateeminen, 48-vuotias, kolmen aikuisen lapsen isä. Naimisissa ensimmäisen todellisen rakkauden ja seksikumppanin kanssa vuodesta 1990. Kiitos menestymisen työelämässä, OKT, autot, kesämökki jne maksettu kauan aikaa sitten. Rahaa kohtalaisesti sijoitettuna ja lapsille lahjoitettuna. Palstalle eksyin etsiessäni tietoa googlesta.
Teittekö lapset teineinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
29v opiskelija, vela, lassukka, rajakki, trumppifani ja parisuhteessa paljon vanhemman naisen kanssa.
Et sitten ainakaan elä niin kuin opetat.
ymmärrän tasoni ja otin mitä sain. Velana plussaa ettei tartte stressailla mahdollisen raskauden tai toisen lapsihaaveiden takia. Vasektomian kyllä varmaan otan parin vuoden sisällä.
Et ole lassukka, jos kerrot ymmärtäväsi tasosi. Alat vaikuttaa naiselta, joka esiintyy miehenä.
Väärin. Lassukka vastustaa tasoja. Kyseessähän on äärimmäisen hyvä ymmärrys, jos on lassukka ja näkee mistä asiat johtuvat.
Nelikymppinen, yksin elävä, pitkälle koulutettu ja sen mukaista työtä tekevä helsinkiläismies, harrastukset liittyvät lähinnä luontoon ja kulttuuriin. Tämä on (sopivan pieninä annoksina nautittuna) mielenkiintoinen ikkuna erilaisten ihmisten maailmaan ja nyky-yhteiskunnan paineisiin, kuten joku tuossa totesikin. Kirjoittelen kyllä erittäin harvoin itse tänne mitään. Palstan käsitys miehistä ja naisista tympäisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin ensimmäisen vaimoni tasan 20 vuotta sitten ja jo hän vauva palstaili. Palsta oli siis tiedossa, mutta välissä en ole käynyt yli kymmeneen vuoteen.
Sinkkumiehen paljastus
Siis kauanko palsta on ollut pystyssä? Joskus 60-luvulta?
Sekin päivämäärä olisi kiva tietää.
Minen tiedä. Muistan vain, että joskus se ärsytti minua tahallaan jättämällä vauva lehden yöpöydälleni, kun olin töissä ja höpisi joskus myös palstasta. En ihmettele, että ex.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei osunut. Sinkku olen silti ja ei kelpaa kenellekkään. Ei siitä isosta munasta ole mitään hyötyä, kun ei sitä kukaan ikinä edes nää kuitenkaan. Naisilla isoista tisseistä on huomattavasti enemmän apua, kun ne tursuaa siinä näkyvillä kaiken aikaa.
Kyllä oikeasti iso munakin tursuaa selkeästi.
T: Homo
Olen 44 vuotias sähköinsinööri ja työskentelen ohjelmistosuunnittelijana pääkaupunkiseudulla. Yksi lapsi, avovaimo ja kissa. Elämä matelee omaan tasaiseen tahtiinsa. Harrastan lenkkeilyä ja lapsen kanssa partiota. Joskus kirjoittelen tänne.
Hinuri 34v, jolla perse todella hellänä viime öisen joukkonainnin seurauksena. Halusin sitä itse, kyse ei ollut raiskauksesta. Jos perseeni vuotaa vielä ensi viikolla, pitääkö mennä lääkäriin.
Herrat 36,39 ja 44.
Ihan mielenkiinnosta, onko tämä palsta jollain tavalla vaikuttanut mielipiteisiinne koskien naisia, rakkautta, parisuhdetta, avioliittoa tms?
Itse pohdiskelen monesti, miten moni täällä kirjoittaja on tahallinen provo, joka viihdyttää itseään ja kiihdyttää muita. Vai onko tämä palsta rehellinen kuvaus naisista ja äitiydestä v.2016.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sovi tänne. Nuorena hävetti kun oli ikäisekseen hieman isommat. Samanikäiset kaverit naureskeli uimahallin saunassa koulussa ja nuorena miehenä sitten ekoja kertoja naisen kanssa ei ymmärtänyt samoin muuta kuin hävetä. Vasta kolmen kympin jälkeen kerran oivalsin yhden hoitsun kanssa sängyssä että kun hän sanoi mun olevan iso, ettei se ole huono vaan päinvastoin.
Ikää on jo päälle 55, joidenkin hauskan näköiseksi haukkuma. Kohtuullisen hyvässä kunnossa, harrastan liikuntaa useamman kerran viikossa, olen aina käyttänyt ja käytän alkoholia varsin maltillisesti, en tupakoi säännöllisesti mitä nyt joskus poltan pikkusikarin tai kaksi pari otettuani. Olen kauan sitten eronnut, ex vaimo halusi eron jo parin vuoden jälkeen sanoi ahdistuvansa liitossa, lapsia ei onneksi kerätty hankkia. Moneen vuoteen en edes harkinnut seurustelua saati uutta liittoa. Sitten työ nielaisilaman jälkeen vuosikausiksi ja sen jälkeen olin maailmalla muutamia vuosia ja nykyisin töissä akateemisessa maailmassa asiantuntijana, sielläkin jo yli 20v. Tämän palstan löysin viime kevättalvena sattumalta Googlella. Sen jälkeen muutaman kerran viikossa olen tullut ajankuluksi lueskelemaan keskusteluja. Harvemmin kommentoin, mutta kun sen teen pysyn asialinjalla, en provoa tai trollaa. Yhden avauksen olen tehnyt. Siinäpä se. Välillä mietin, että olisiko pitänyt olla aktiivisempi eikä vain ajelehtia etsimättä suhdetta ja elää työlle. Luultavasti olisi pitänyt, en kuitenkaan ole toistaiseksi tehnyt asialle vielä mitään. Mihinkään julkiseen seuranhakupalvelun josta minut voitaisiin tunnistaa en voi edes ajatella hakeutuvani, se ei oikein sovi siihen kuvaan mikä minusta on itselläni ja työyhteisössä.
Tämän illan ohjelmasta sen verran, että kun saan teekupposen juotua, nii käväisen suihkussa ja sen jälkeen kaupassa, ysiltä nukkumaan aamulla on aikainen herätys, että kerkiää käydä liikkumassa hyvissä ajoin ennen töihin lähtöä.
32v yh kaksi lasta. en kylläkään kirjoittele lähes ollenkaan. luen vain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oikeasti iso munakin tursuaa selkeästi.
T: Homo
Ei se tursua, ellet muna pystyssä liiku.
Vierailija kirjoitti:
Herrat 36,39 ja 44.
Ihan mielenkiinnosta, onko tämä palsta jollain tavalla vaikuttanut mielipiteisiinne koskien naisia, rakkautta, parisuhdetta, avioliittoa tms?Itse pohdiskelen monesti, miten moni täällä kirjoittaja on tahallinen provo, joka viihdyttää itseään ja kiihdyttää muita. Vai onko tämä palsta rehellinen kuvaus naisista ja äitiydestä v.2016.
Kun suodattaa tämän foorumin kärjekkäimmän provoilun ja intuitiivisesti poimii naisten kirjoitukset, on vaikea aina yhdistää kirjoittelijoiden ajatusmaailmaa ja maailmankuvaa siihen mitä minä olen oppinut elämäni aikana naisia tuntemaan. Yleistäminen ja asioiden näkeminen mustavalkoisena on tietysti osin tämän välineen ongelma, mutta kun mielipiteissä olisi edes niitä harmaan sävyjä, saati sitten värejä.
Onneksi todelllisuus on kuitenkin armeliaampaa, ymmärtävämpää ja kompromissit sallittuja. Itse suhtaudun huumorilla elämään ja arvostan naisia jotka uskaltavat laittaa itsensä alttiiksi. Arvostan myös näkemyksellisyyttä ja ajatuksella itsenäisesti mietittyjä kannanottoja sekä riemukkaita ja poikkevia avauksia. Toisinaan täällä on ilokseni samanhenkisiä paikalla.
Herra 39