Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pahimmat menkkaränkkänne tai hormoonihöyryt :D

jelaa
09.10.2016 |

Alko aamulla menkat ja mielialat heittelee taas ihan hulluna. Aloin itkemään, kun jääkaapissa ei ollut kahvimaitoa :D silloin tuntui maailmanlopulta, nyt jo naurattaa :D kohtalotovereita??

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länttäsin kerran voileivän poikaystävä-polon naamaan, kun hän kysyi saako maistaa..........siinä sitten istuimme hölmistyneenä pöydän ääressä

Vierailija
22/87 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kunnon hormoonihirviö ilmottautuu! Kiitän miestäni siitä, että hän jaksaa kuukausittain mun kiukuttelua. Ensimmäiset pari päivää menkkojen alussa _kaikki_ ärsyttää. Sattuu, turvottaa, väsyttää, kolottaa. Ihmiset ärsyttää, melu ärsyttää, kuuma ja hiki ärsyttää, jonkun liian raskas hengitys ärsyttää. Onneksi se tasaantuu aina parin pvn jälkeen ja osaan hillitä itseäni. Tiedän vetäytyä omiin oloihin, koska tiedostan olevani erittäin raskasta seuraa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat ei aiheuta mulle juurikaan mitään oireita, mutta raskaana ollessani heitin kerran miehen tekemän voileivän seinään, koska juusto ja kurkku olivat siinä päällä väärinpäin. Samoin löin reiän makuuhuoneen oveen(!) koska en löytänyt kaapista just oikean värisiä sukkahousuja. Mies piiloutui sängyn taakse 😂

Vierailija
24/87 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivistän oman vastaukseni tähän.

Naurattaa oikeen, miten pystyn samaistumaan!

Vierailija
25/87 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kilahtele kierron mukaan. Ärsyttää naiset jotka ei hillitse itseään. Mitä jos miehenne olisi samanlaisia?

Vierailija
26/87 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivistän oman vastaukseni tähän 😅 naurattaa oikeen, miten pystyn samaistumaan!

Vierailija
27/87 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä yhdellä on pari päivää kuukaudessa niin saatanan vaikeaa. Kerran meni hermot siihen kiukutteluun niin sanoin että hae saikkua äläkä tule tänne raivoamaan. Kaikki puhe on sillä huutamista kun on se aika. Ei puhunut mulle pitkään aikaan kun sanoin sille raivoiluistaan. Työkaverit oli samaa mieltä että kyllä sille sai sanoa.

Vierailija
28/87 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksena ihmisille, jotka sanoo kuinka hormoonikilahtelu ärsyttää. Itse olen käynyt lääkärissä niiden vuoksi monta kertaa. Kuukautiset aiheuttaa mulle todella pahan masennuskauden, välillä jopa itsetuhoisia ajatuksia ja aggressiivisuutta... Lääkäri on kädestä pitäen selittänyt, että hormooneista se johtuu ja minulla ei itselläni ole siihen mitään mahdollisuutta vaikuttaa. On kokeiltu eri pillereitä ja jopa lääkitystä tasaamaan mielialoja ,mutta kun ei auta.

!!Tosin jokaisen ihmiset pitäisi osata hillitä raivonsa niin, että aggressiivisuus ei purkaudu niinkuin muutama em. Sanoi, että on rikottu tavaroita tai lyöty toista lautasella päähän...... Haloo? Ei sellainen ole normaalia. Siitä voi syyttää jo monen asian summaa, ei pelkästään hormoneja.

Vierailija
29/87 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuukautiset on tekosyy olla täysi mulkku? Miehillä ei tätä mahdollisuutta

Naisilla tämä mahdollisuus tulee vain kerran kuussa. Miehillä on tekosyy olla kärsimättömiä, agressiivisia ja täysiä mulkkuja jatkuvasti, koska testosteroni.

Vierailija
30/87 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkat ei aiheuta mulle juurikaan mitään oireita, mutta raskaana ollessani heitin kerran miehen tekemän voileivän seinään, koska juusto ja kurkku olivat siinä päällä väärinpäin. Samoin löin reiän makuuhuoneen oveen(!) koska en löytänyt kaapista just oikean värisiä sukkahousuja. Mies piiloutui sängyn taakse 😂

:D :D :D :D

Vierailija
31/87 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuukautiset on tekosyy olla täysi mulkku? Miehillä ei tätä mahdollisuutta

Niin, miehet on mulkkuja ihan muuten vaan. Pojat on poikia jne.

Vierailija
32/87 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin vollottamaan täydestä sydämestä (ja vielä oikein kuuluvasti ja näkyvästi) elokuvateatterissa kun oltiin miehen kanssa katsomassa twilightin aamunkoi osa ykköstä.

Siinä mä vuolaasti kyynelten saattelemana itkin isoon ääneen että miksi Bellan ei anneta rauhassa olla raskaana :'D

Miestä alko hävettää niin paljon että raahaa mut ylimmälle riville itkemään.

Vierailija
33/87 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te oikein tiedätte sen, että ylenpalttinen itseskelynne ja raivoamisenne on kuukautisten syytä? Miksei yhtä hyvin voisi olla niin, että olette vain varttihulluja tai maanisdepressiivisiä tietämättänne?

Työelämässä ja tuttavapiirissä en ole nähnyt päätöntä käyttäytymistä, jonka syynä voisi pitää kuukautisia. Niillä, joilla on taipumusta itkeskelyyn tai raivareihin, on tuo taipumus ihan tasaisesti vuoden- ja kuukaudenaikaan katsomatta. He siis ovat luonnostaan veemäisiä ihmisiä, ja niitä on yllin kyllin miehissäkin.

Olen sitä mieltä, että jos pystyy ihmisten ilmoilla käyttäytymään ihmisiksi kuukauden jokaisena päivänä, pystyy kyllä käyttäytymään ihmisiksi kotioloissakin. Se, että tiuskii ja rähisee puolisolleen tai lapsilleen, kertoo vain siitä, että on ottanut itselleen luvan ja tekosyyn tehdä niin. Ja kun palkitsee itsensä suklaalla yms., saa muut ihmiset varpailleen eli pääsee käyttämään heihin poikkeuksellista valtaa ja käskyttää poikaystäväänsä mystisen hrmonitoimintansa varjolla, on saanut aikaan itseään ruokkivan ketjun ja käyttäytymismallin.

On minullakin ollut kuukautiset melkein neljäkymmentä vuotta, mutta koskaan en ole käyttänyt niitä selityksenä, tekosyynä tai hyötymisen välineenä tai käyttäytynyt niiden varjolla huonosti. En yksinkertaisesti saanut siihen mistään mallia - en ole niin kiinnostunut kuukautisista, että olisin ottanut niitä puheeksi edes kaveripiirissä, joten oppi on jäänyt saamatta.

Jos olette mieleltänne epävakaita, menkää lääkäriin. Ja jos hormonitoimintanne on niin rempallaan, että ympäristö kärsii, menkää silloinkin lääkäriin.

Vierailija
34/87 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt rv 16+4 ja aloin eilen itkemään kaupassa kun ei ollut pienempää reissumies pussia saatavilla, isompaa kyllä oli mutta se ei kelvannut koska siinä oli mielestäni muutama leipä liikaa?! :'D

Aloin myös yks ilta itkemään kun oltiin koiran kanssa lenkillä yhdestä koivusta koska sillä ei ollut toista puuta KAVERINA vieressä ja muilla puilla oli KAVERINA toinen puu...

Vierailija
35/87 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin menkkahöyryissä katsomaan elokuviin tähtiin kirjoitettu virhe. Se osoittautui nimenomaan olemaan tähtiin kirjoitettu VIRHE. Itkin niin paljon, etten varmaan eläissäni ole itkenyt. Tiedättehän, kun se ei ole enää hillittyä nyyhkyttämistä, vaan kontrolloimatonta ulvomista. Kyyneleet valuu, räkä valuu, kuola valuu..... Muutama hämmentynyt pää kääntyi katsomaan kun ulvahtelin!! Leffa itsessään on jo sydäntäsärkevä...menkkahöyryissä se oli se potenssiin miljoona. Ripsiväriä ei leffan loputtua ollut enää OLLENKAAN ja naama oli turvonnut ja kirkkaanpunainen. Kipitin miljoonaa katse maahan suunnattuna läpi keskustan autolle leffan loputtua..Parasta oli, että itkun autossa vielä koko matkan kotiin ja purskahtelin itkuun pitkin iltaa... Seuraavana päivänä työkaverit kyseli, että olenko nukkunut huonosti kun olen jotenkin niin haamun oloinen 😅 ei auttanut meikki melkein umpeen turvonneisiin silmäluomiin haha

Vierailija
36/87 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri päivää ennen mekkoja olo on outo. Samalla turvottaa ja kuitenkin flirttaan aika levottomasti. Siivoan tai siis nimenomaan jynssään kaiken kiiltäväksi. Nukun huonosti.

Kun menkat ovat loppumassa, niin olen älyttömän uupunut. Ihan veto veks. Lievä melankolia.

Energisyys paranee noin 1-3 päivää sen jälkeen.

Raskaana ollessa olen helppo. Äärettömän tasainen.

Vierailija
37/87 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huutanut pää punaisena työkaverille ihan mitättömästä syystä. Tai siis oikea syy oli paha PMS. Pyysin jälkeenpän anteeksi, mutta vieläkin hävettää ihan järkyttävästi oma käytös.😞

Vierailija
38/87 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessikak kirjoitti:

Mä menin menkkahöyryissä katsomaan elokuviin tähtiin kirjoitettu virhe. Se osoittautui nimenomaan olemaan tähtiin kirjoitettu VIRHE. Itkin niin paljon, etten varmaan eläissäni ole itkenyt. Tiedättehän, kun se ei ole enää hillittyä nyyhkyttämistä, vaan kontrolloimatonta ulvomista. Kyyneleet valuu, räkä valuu, kuola valuu..... Muutama hämmentynyt pää kääntyi katsomaan kun ulvahtelin!! Leffa itsessään on jo sydäntäsärkevä...menkkahöyryissä se oli se potenssiin miljoona. Ripsiväriä ei leffan loputtua ollut enää OLLENKAAN ja naama oli turvonnut ja kirkkaanpunainen. Kipitin miljoonaa katse maahan suunnattuna läpi keskustan autolle leffan loputtua..Parasta oli, että itkun autossa vielä koko matkan kotiin ja purskahtelin itkuun pitkin iltaa... Seuraavana päivänä työkaverit kyseli, että olenko nukkunut huonosti kun olen jotenkin niin haamun oloinen 😅 ei auttanut meikki melkein umpeen turvonneisiin silmäluomiin haha

Huomenna maanantaina sitten varaat lääkäriajan ja yrität saada pääsi kasaan, vai mitä?

Vierailija
39/87 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla normaali nainen, kun mulla ei koskaan ole ollut mitään "hormoonimyrskyjä" :)

Vierailija
40/87 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jessikak kirjoitti:

Huomenna maanantaina sitten varaat lääkäriajan ja yrität saada pääsi kasaan, vai mitä?

Ihan vitun pelottavaa, että tuollanen hullu liikkuu ihmisten ilmoilla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän