Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pahimmat menkkaränkkänne tai hormoonihöyryt :D

jelaa
09.10.2016 |

Alko aamulla menkat ja mielialat heittelee taas ihan hulluna. Aloin itkemään, kun jääkaapissa ei ollut kahvimaitoa :D silloin tuntui maailmanlopulta, nyt jo naurattaa :D kohtalotovereita??

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat nyt on ihan oma lukunsa, mutta ei niistä nyt sen enempää tähän kun niitä ei aikoihin oo ollut, syynä raskaus ja imetys. Luojan kiitos...

Alkuraskaudesta sain ihan jäätävät kilarit kun mieheni vei mut ampumaan savikiekkoja haulikolla. Osuin jopa kiekkoon, ensikertalaisena, ja kaikki näytti sujuvan hyvin, oli hauskaa, mutta sitten takaisin tultua mun käsi kipeytyi siitä haulikon kannattelusta ja se oli mun mielestä ihan täysin mieheni vika. Jäkätin ja itkin päästäni koko loppuillan (anoppilan peräkamarissa) koska minua kohtaan oli tehty niin suurta vääryyttä. :D

Vierailija
82/87 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin ketjusta tulee taas kerran mieleen että kaikkien naisten hormoonitasot ja kilpparit jne. pitäisi tutkia kymmenen vuoden välein. Hyvä esimerkki toi että jos joutuu ottamaan progesteronia, sivuvaikutuksena tulee viha ja ahdistus. Moniko ahdistunut on jollain lailla hormoonivaivainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä koko viikonloppu meni niin syvissä vesissä, että oli pakko tarkastaa kalenterista koska menkat alkaa, vasta kahden viikon päästä eli outo olo johtui jostain muusta, olin niin kiukkuinen ja ahdistunut koko viikonlopun että pää meinasi räjähtää.

Maanantaina menin töihin, puin kireähköän vaaleansinisen mekon päälle ja tätä lukiessa varmasti arvaakin jo mitä kävi. Noin 15 minuuttia ennen asiakastapaamista menin vessaan ja huomasin että menkat on alkaneet kaksi viikkoa etuajassa. En tiedä johtuuko stressistä, helteestä vai kuun asennosta mutta se oli ensimmäinen kerta kun alkoi ennenaikojaan enkä minä ollut varautunut mitenkään.

Juoksin äkkiä parkkihalliin autolle ja löysin autosta pari tampoonia jotka oli pelastukseni. Kylmä hiki nousi kun yritin tarkastaa ettei vaaleassa menossa olisi tahroja.

Kamalat kivut alkoi myös eikä särkylääkettä missään. Ku asiakastapaaminen alkoi niin miespuolinen asiakas kysyi että olenko tulossa kipeäksi kun näytän niin kalpealta? Siinä vaiheessa olisi tehnyt mieli sanoa että alapäästä vuotaa litratolkulla verta ja alavatsa kramppaa niin kyllä mielestäni olen kipeä mutta hampaat irvessä vastasi että ei Tässä mitään.

Siitä lähtien on ollut siteet ja tampoonit mukana.

Vierailija
84/87 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaation aikana tekee hulluna mieli seksiä ja haaveilen etenkin jännämiehistä. Oikeasti olen onnellisesti naimisissa ja uskollinen miehelleni, mutta haaveissani..viimeksi viime viikolla himoitsin shameless-sarjan Mickeytä! Musta myös tuntuu että eritän jotain hormonia ovulaation aikana, miehet pörrää ympärillä työpaikalla. Käyttäydyn siis ihan normaalisti mutta mielessä on melkiset orgiat!

Muuten voin tosi hyvin keskikierrolla, mieliala on hyvä. Mutta auta armias kun tulee pms ja päivät ennen menkkoja, ajatustasolla olen jo puoleksi itsetuhoinen. Mikään ei kiinnosta eikä tunnu miltään, olo on turvaton ja surullinen. Onneksi menkkojen alettua helpottaa. Ja sama vitun ralli alkaa alusta. 😀

Vierailija
85/87 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen tätä ketjua epäilin, että että adhd pahentaa oireitani mutta sekoilevat sitä näköjään muutkin :D

Pms: jatkuva nälkä,  lähes kaikki suututtaa niin, että mies on välillä uhannut soittaa manaajan paikalle . akka vuoroin syö ja vuoroin murisee ja karjuu...

menkat: pierettää, väsyttää,  turvottaa, itkettää

Vierailija
86/87 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuukautiset on tekosyy olla täysi mulkku? Miehillä ei tätä mahdollisuutta

Nooh... pojat on poikia

Vierailija
87/87 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, nyt ymmärrän naisia hiukan paremmin. 

Kiitos kaikille! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi