Palaisitko exäsi kanssa yhteen jos mahdollista tai oletko palannut?
Kommentit (14)
Yritin uudelleen, mutta puolen vuoden päästä tuli selväksi ettei mikään ollut muuttunut. Sama meno jatkui minkä vuoksi olin ensinmäisellä kerralla lähtenyt.
Olen palannut, ei olisi kannattanut. Nyt olemme eronneet uudestaan, tosin nyt minun aloitteesta.
Pitkä suhde, 2 lasta.
Minä palasin kolmen vuoden jälkeen, nyt naimisissa ja lapsia.
En palaisi. Mikrossa uudelleen lämmitetty ei maistu niin hyvältä kuin vasta valmistettu tuore ruoka.
Mieti tarkkaan exäsi todelliset motiivit.
Vierailija kirjoitti:
Yritin uudelleen, mutta puolen vuoden päästä tuli selväksi ettei mikään ollut muuttunut. Sama meno jatkui minkä vuoksi olin ensinmäisellä kerralla lähtenyt.
Sama juttu. Vuosi eron jälkeen palattin yhteen ja puoli vuotta sitä kesti.
En. Siihen oli syynsä, ettei suhde toiminut. Ja ihan samoista syistä se ei toimisi vieläkään.
Ikävöi kuulemma, oltiin yhdessä 10 v. Erilleen muutettiin puoli vuotta sitten. Välillä ikävöin itsekin häntä, mutta yhteenpalaaminen todellakin mietityttää.
En palaisi.On sen verran kauhee pettäjälutka.
Eksä on syystä eksä. En todellakaan palaisi.
Tosi vaikee on aloittaa ns. puhtaalta pöydältä, jos jompi kumpi tai molemmat on sössineet suhteen alun perin. Jos taas ero on johtunut jostain etäsuhdeyritelmistä, ja tilanne myöhemmin muuttuisi ja pari voisikin asua yhdessä, silloin voi olla toivoa, jos rakkautta yhä riittäisi.
Siihen on syy että joku on ex.
Muistelepa..
En.