Tälle aikakaudelle voi olla tyypillistä että moni etenkin korkeakoulutettu nainen jättäytyy ikisinkuksi
omasta vapaasta tahdosta. Moni nainen on valtaistunut ja ystävät ovat korvanneet kumppanin seuran, arjen jakamisessa. Moni nainen on tajunnut mieheyden uhkana yksityiselle elämänpiirilleen, ja valitsevat olla sinkkuna, jopa ehkå koko elämänsä.
Kommentit (120)
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset osaavat pärjätä ilman miestä. Mies ehkä haluttaisiin, mutta koska ei saada sellaista, mikä itseä miellyttäisi, niin osataan olla ilmankin. Miehet taas menevät ihan hulluiksi jos eivät saa naista itselleen. Tekevät itsareita, itkevät vauvapalstoilla, haukkuvat naisia lutkiksi ja huoriksi, kun eivät suostu heille antamaan (logiikka!?)...
Naisen seksuaalinen viehättävyys perustuu naisen ulkonäköön ja nuoruuteen. Toki naisen luonteella on merkitystä mutta tämä perustuu enemmän siihen mitä nainen osaa olla tekemättä kuin mitä hän tekee eli kun osaa pitää pahimmat feministimölyt mahassa, erottuu edukseen.
Naisen seksuaalinen viehätys miestä kohtaan perustuu hyvin moniin asioihin, joihin liittyy usein jollakin tavalla vakauden, turvallisuuden ja resurssien saaminen. Naiset saavat niin paljon resursseja kasvottomilta miehiltä tulonsiirtojen ja muiden palvelujen muodossa että yksittäinen mies ei enää erotu kiinnostavana samalla tavalla kuin entisaikoihin ja koska naisilla läheisyyden ja seksintarve on vain pieni osa tarvekokonaisuutta, miehen pitää olla fyysisellä tavalla erittäin kiinnostava jotta nainen olisi valmis tekemään kompromisseja ja käyttämään aikaansa mieheen.
Eli miesten katkeruus on aika ymmärrettävää kun ottaa huomioon miten iso osa jää ilman vain siksi että he eivät ole miesmalleja.
Naisia ei voi syyttää pinnallisuudesta, koska miehetkin sitä ovat! Katkeruuteen ei siis ole perusteita!
Ja kyllä, ihan oikeassa olet. Minä nätti nainen haluan komean miehen. Miehen resursseilla ei ole pätkääkään väliä, koska tulen itse niin hyvin rahallisesti toimeen (tekemällä rankkaa työtä). Miehen nuoruus ja komeus kertoo hyvistä geeneistä, aivan kuten naisenkin nuoruus ja kauneus.
Ihan naurettavaa kaksinaismoralismia miehiltä. :D
Vierailija kirjoitti:
Mä oon omasta tahdostani ikisinkku, korkeakoulutettukin joo. Miehen ei tarvii mun mielestä olla korkeakoulutettu. Ongelma mun mielestä on siinä, että miehet yleisesti ottaen ovat naisia hieman huonompi tasoisia. Eivät esim. sivistä itseään, eivät ole kiinnostuneita kulttuurista, eivät ole keskustelukykyisiä, pukeutuvat huonosti, eivät harrasta juuri mitään... Lista voisi jatkua loputtomiin. Tällaisia ehdokkaita ainakin mulle ollut tarjolla.
Lisäksi musta kiinnostuvat vain 10+ vuotta vanhemmat miehet, ja ehei, minua ei voisi vähempää kiinnostaa, koska tähtäimessä omaan ikäluokkaan kuuluva mies. No on niitä ongelmia tietysti paljon muitakin...
Olen vain tullut siihen tulokseen, että sinkkuus on parempi vaihtoehto, jos kumppani on sellainen, ettei se tuo mitään lisäarvoa mun elämään. Pelkkä läsnäolo ja möllötys ei mulle riitä. Osaan mä möllöttää yksinkin.
Toisin sanoen sinusta kiinnostuvat tasottomat miehet. Miksihän näin? Ettet vain olisi tasoton itsekin. Et myöskään ole kovin kaunis koska vain 10 vuotta vanhemmat kiinnostuvat.
Vierailija kirjoitti:
Kehitys kaikilla yhteiskunnan aloilla johtaa siihen, että mies ja nainen eivät tarvitse toisiaan.
Ihmisen perusluonne on kuitenkin sosiaalinen. Siinä vaiheessa kun mennään liikaan individualismiin, lisääntyy yksinäisyyden tunne, masennus ja muut oireet. En usko tuohon kehitykseen liian jyrkästi kuitenkaan.
Ainahan ihmiset haluavat ulkonäöllisesti niin hyvän kumppanin, mihin omat rahkeet riittävät. Sitä ei käy mitenkään kiistäminen. En minäkään lyhyttä tai rumaa miestä katselisi. Duunaria akateemikkona ehkä varauksellisesti. Sitten tulevat muut arvot ja yhdessä eläminen. Jos haluaa vakautta, voi olla, että joutuu tiputtamaan rimaa puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon omasta tahdostani ikisinkku, korkeakoulutettukin joo. Miehen ei tarvii mun mielestä olla korkeakoulutettu. Ongelma mun mielestä on siinä, että miehet yleisesti ottaen ovat naisia hieman huonompi tasoisia. Eivät esim. sivistä itseään, eivät ole kiinnostuneita kulttuurista, eivät ole keskustelukykyisiä, pukeutuvat huonosti, eivät harrasta juuri mitään... Lista voisi jatkua loputtomiin. Tällaisia ehdokkaita ainakin mulle ollut tarjolla.
Lisäksi musta kiinnostuvat vain 10+ vuotta vanhemmat miehet, ja ehei, minua ei voisi vähempää kiinnostaa, koska tähtäimessä omaan ikäluokkaan kuuluva mies. No on niitä ongelmia tietysti paljon muitakin...
Olen vain tullut siihen tulokseen, että sinkkuus on parempi vaihtoehto, jos kumppani on sellainen, ettei se tuo mitään lisäarvoa mun elämään. Pelkkä läsnäolo ja möllötys ei mulle riitä. Osaan mä möllöttää yksinkin.
Varmasti totta tuo mitä sanot. Meitä on kuitenkin moneen junaan ja itse haen kumppania eri kriteereillä. En ole vielä sisäistänyt tätä paljon puhuttua taso-ajattelua ja voin sanoa, että hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehitys kaikilla yhteiskunnan aloilla johtaa siihen, että mies ja nainen eivät tarvitse toisiaan.
Ihmisen perusluonne on kuitenkin sosiaalinen. Siinä vaiheessa kun mennään liikaan individualismiin, lisääntyy yksinäisyyden tunne, masennus ja muut oireet. En usko tuohon kehitykseen liian jyrkästi kuitenkaan.
Voihan sitä olla tekemisissä vain oman sukupuolen edustajien kanssa, yleisesti ottaen nainen tulee parhaiten toimeen muiden naisten kanssa ja mies miesten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin sanoen sinusta kiinnostuvat tasottomat miehet. Miksihän näin? Ettet vain olisi tasoton itsekin. Et myöskään ole kovin kaunis koska vain 10 vuotta vanhemmat kiinnostuvat.
Niin. No mä olen tavallisen näköinen, en erityisen kaunis, mutta en rumakaan. Panostan aika paljon pukeutumiseen, pukeudun siis klassisen tyylikkäästi ja naisellisesti (ja olen muuten normaalipainoinen). En mä omasta mielestäni ole huonotasoinen, mutta jos miehet niin ajattelevat niin eipä mahda mitään. Ja niin kuin jo sanoinkin, mieluummin olen yksin, kuin kelpuuttaisin jonkun miehen josta en oikeasti pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä olla tekemisissä vain oman sukupuolen edustajien kanssa, yleisesti ottaen nainen tulee parhaiten toimeen muiden naisten kanssa ja mies miesten.
ystävyys suhteisiin kannattaakin panostaa :) nykyaikana harva parisuhde kestää, niin sama kai se on sit panostaa kavereihin kun ne sentään pysyy ellei onnistu suututtamaan niitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmilla sukupolvilla sosiaaliset suhteet ovat perustuneet sukuun ja naapureihin. Nykyisin tilanne on toinen ja ystävät sekä kaverit ovat korvanneet suvun lähisukua lukuunottamatta. Jos ystävä ei tule häihin, se on paljon suurempi pettymys kuin jos serkku ei tule häihin. Myös lasten kummeiksi valitaan yhä useammin ystäviä eikä sukulaisia. Ylipäätään nuoret aikuiset viettävät mieluummin aikaansa ystävien ja kavereiden kuin sukulaisten kanssa. Ystävät ja kaverit ovat yleensä kutakuinkin samaa ikäluokkaa ja sen vuoksi suhde heihin voi kestää koko eliniän kun taas isovanhemmat, vanhemmat, sedät ja tädit poistuvat jossain vaiheessa näistä ihmissuhteista luonnollisen poistuman kautta eikä serkut tai pikkuserkutkaan ole tämän päivän nuorille aikuisille niin läheisiä, että heidän kanssaan oltaisiin kovin paljoa sosiaalisessa kanssakäymisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. No mä olen tavallisen näköinen, en erityisen kaunis, mutta en rumakaan. Panostan aika paljon pukeutumiseen, pukeudun siis klassisen tyylikkäästi ja naisellisesti (ja olen muuten normaalipainoinen). En mä omasta mielestäni ole huonotasoinen, mutta jos miehet niin ajattelevat niin eipä mahda mitään. Ja niin kuin jo sanoinkin, mieluummin olen yksin, kuin kelpuuttaisin jonkun miehen josta en oikeasti pidä.
Ok. Suosittelen kuitenkin laihduttamaan pikkuisen ja katsomaan mitä tapahtuu. Jos olet keskiverto nainen kasvoiltasi niin mikään muu ei oikein selitä ettei ikäisesi miehet kiinnostu. Tsemppiä painonhallintaan!
Totta turiset. Kiitos kun muistutit, täytyy soittaa vanhalle sukulaistädille, kun on vielä hengissä. :)
En edes tiedä mistä saisin aikaa miehelle elämässäni. Elintaso on ok kiitos oman alan töiden, vapaa-ajalla tapaan ystäviä, harrastan ja nautin elämästä.
Totta. Itse olen juuri tuollainen ap:n kuvailema nainen ja onnellinen näin.
Helppo elämä miesten verovaroilla naisille? Käy itse vaihtamassa ne vanhusten vaipat. Voisi olla uusi kokemus.
Itselle on vaikeinta seksin puute. Olen nätti, fuckbuddyja on, mutta silti se jokapäiväinen läheisyyden puute ja epävarmuus, milloin ehditään nähdä on jatkuvasti läsnä. Tähän on tyytyminen toistaiseksi, kun ei ole sitä oikeaa tullut vielä vastaan.
Aina se jaksaa hämmästyttää ja kummastuttaa pientä kulkijamiestä kun naiset ovat kuulemma niiiiin erinomaisia että ja silti ne on aina miehet, jotka maailmaa pöyrittävät.
Katsotaan vaikka piilaaksoon mistä tulevat nykyajan suurimmat keksinnöt. Aina ne yritysten perustajat ovat miehiä, näitä kuulemma vähän avuttomia ja epäitsenäisiä ressukoita. Mitä mammat luulette, viekö ihmisen Marsiin ensimmäisenä mies vai nainen? Kehittääkö seuraavan Googlen ja Facebookin mies vai nainen?
Itse olen sinkku ja toki olen välillä kaivannut itselleni kumppania. En kiellä. Mutta toisaalta sitä voin tai minun on täytynyt tyydyttää sosiaalista tarvettani muualla, kun ei ole sitä kumppania. Miksi kumppanin pitäsi olla se, sosiaalisuuden takaaja? Joskus minusta on tuntunut, että parisuhteen syntyminen on jopa kaventanut joidenkin ihmisten sosiaalisuutta ja vuorovaikutusta ja saannut heidät entsitä enemmän käpertymään ja sulkeutumaan.
Toki hyvässä parisuhteessa voidaan jakaa lähes kaikki kumppanin kanssa. - Kyllä minä ainakin toivon, etttä kumppanillani olisi myös ihan omiakin juttuja, joista kaikista minun ei tarvitsisi tietää välttämättä yhtään mitään. - Mutta myös toisin päin minulla ja kumppanillani toivottavasti voisi olla vain meidän väliset jutut, jotka eivät kuulu kenellekään muulle.
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset osaavat pärjätä ilman miestä. Mies ehkä haluttaisiin, mutta koska ei saada sellaista, mikä itseä miellyttäisi, niin osataan olla ilmankin. Miehet taas menevät ihan hulluiksi jos eivät saa naista itselleen. Tekevät itsareita, itkevät vauvapalstoilla, haukkuvat naisia lutkiksi ja huoriksi, kun eivät suostu heille antamaan (logiikka!?)...
Naisen seksuaalinen viehättävyys perustuu naisen ulkonäköön ja nuoruuteen. Toki naisen luonteella on merkitystä mutta tämä perustuu enemmän siihen mitä nainen osaa olla tekemättä kuin mitä hän tekee eli kun osaa pitää pahimmat feministimölyt mahassa, erottuu edukseen.
Naisen seksuaalinen viehätys miestä kohtaan perustuu hyvin moniin asioihin, joihin liittyy usein jollakin tavalla vakauden, turvallisuuden ja resurssien saaminen. Naiset saavat niin paljon resursseja kasvottomilta miehiltä tulonsiirtojen ja muiden palvelujen muodossa että yksittäinen mies ei enää erotu kiinnostavana samalla tavalla kuin entisaikoihin ja koska naisilla läheisyyden ja seksintarve on vain pieni osa tarvekokonaisuutta, miehen pitää olla fyysisellä tavalla erittäin kiinnostava jotta nainen olisi valmis tekemään kompromisseja ja käyttämään aikaansa mieheen.
Eli miesten katkeruus on aika ymmärrettävää kun ottaa huomioon miten iso osa jää ilman vain siksi että he eivät ole miesmalleja.
Naisia ei voi syyttää pinnallisuudesta, koska miehetkin sitä ovat! Katkeruuteen ei siis ole perusteita!
Ja kyllä, ihan oikeassa olet. Minä nätti nainen haluan komean miehen. Miehen resursseilla ei ole pätkääkään väliä, koska tulen itse niin hyvin rahallisesti toimeen (tekemällä rankkaa työtä). Miehen nuoruus ja komeus kertoo hyvistä geeneistä, aivan kuten naisenkin nuoruus ja kauneus.
Ihan naurettavaa kaksinaismoralismia miehiltä. :D
Tuosta jäi nyt pois se asia että suurin osa miehistä näkee edes vähän kauneutta suuressa osassa alle 40-vuotiaista naisista. Naiset taas saattavat pitää jopa suurinta osaa miehistä rumina, pelottavina, sukupuolettomina tai muuten viallisina.
Hyvännäköisyys on tavallaan subjektiivista mutta kyky nähdä kauneutta erilaisissa ihmisissä on sellainen asia, mitä miehillä on enemmän kuin naisilla. Miehen ei siis kannata etsiä naista, jolle hän olisi tarpeeksi hyvä vaan naista, joka kykenee näkemään miehen kauneuden.
Vierailija kirjoitti:
Aina se jaksaa hämmästyttää ja kummastuttaa pientä kulkijamiestä kun naiset ovat kuulemma niiiiin erinomaisia että ja silti ne on aina miehet, jotka maailmaa pöyrittävät.
Katsotaan vaikka piilaaksoon mistä tulevat nykyajan suurimmat keksinnöt. Aina ne yritysten perustajat ovat miehiä, näitä kuulemma vähän avuttomia ja epäitsenäisiä ressukoita. Mitä mammat luulette, viekö ihmisen Marsiin ensimmäisenä mies vai nainen? Kehittääkö seuraavan Googlen ja Facebookin mies vai nainen?
Ja maailman rikkaimmat ihmiset ovat järjestään miehiä, mites se nyt silleen? Palstan ääri-itsenäiset naiset voivat lopettaa kaikkien miesten kehittelemien välineiden ja sovellusten käytön (tietokone, älypuhelin, Facebook yms.). Hetkinen, ehkä miehiä tarvitaan johonkin sittenkin?
Miesten suhteen rima on asetettu liian korkealle eikä vähempään kuin tosielämän Disney-prinssiin suostuta tyytymään. Toisaalta keinokohtujen tullessa markkinoille miesten ei tarvitse enää olla tekemisissä naisten kanssa jos haluaa perustaa perheen joten avioliittoja tullaan solmimaan tulevaisuudessa entistä vähemmän.