Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tälle aikakaudelle voi olla tyypillistä että moni etenkin korkeakoulutettu nainen jättäytyy ikisinkuksi

Vierailija
08.10.2016 |

omasta vapaasta tahdosta. Moni nainen on valtaistunut ja ystävät ovat korvanneet kumppanin seuran, arjen jakamisessa. Moni nainen on tajunnut mieheyden uhkana yksityiselle elämänpiirilleen, ja valitsevat olla sinkkuna, jopa ehkå koko elämänsä.

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Tai ainakin uskottelevat sen olevan hyvä ratkaisu, koska hyvän puolison löytäminen on niin vaikeaa.

Vierailija
2/120 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaistunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheyden uhkana?? Mitä sinä nyt sössötät.

Vierailija
4/120 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on pelkästään hyvä asia.

Vierailija
5/120 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kotona on kuin kävisi töissä

Vierailija
6/120 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat itsenäisempiä kuin miehet, joten ainoastaan miehet kärsivät tästä.

Vierailija
7/120 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset osaavat pärjätä ilman miestä. Mies ehkä haluttaisiin, mutta koska ei saada sellaista, mikä itseä miellyttäisi, niin osataan olla ilmankin. Miehet taas menevät ihan hulluiksi jos eivät saa naista itselleen. Tekevät itsareita, itkevät vauvapalstoilla, haukkuvat naisia lutkiksi ja huoriksi, kun eivät suostu heille antamaan (logiikka!?)...

Vierailija
8/120 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottaseon kirjoitti:

Mies kotona on kuin kävisi töissä

Tuo on valitettavan yleistä monissa perheissä. Mies ei saa mitään aikaiseksi, pitää pestä sen pyykit, laittaa sille ruoka, siivota senkin puolesta asunto, hoitaa senkin puolesta lapset ja sitten uupuneena pitäisi vielä palvella sängyssä. Tuttuni sanoikin, että on kuin kotona olisi kaksi lasta, mies ja se oikea lapsi.

Vierailija
9/120 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset sitä ja naiset tätä.

Vierailija
10/120 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat itsenäisempiä kuin miehet, joten ainoastaan miehet kärsivät tästä.

Miehet tekevät n.90% urotöistä, yli 90% vaarallisista töistä ja yli 90% patenteista Yhdysvalloissa.

Miesten kyvykkyys mahdollistaa naisille kuvitelman itsenäisyydestä eli kun miehet tekevät vaativat hommat, naisille jää aikaa mietiskellä omaa erinomaisuutta. Kun ajat huononevat, perinteiset sukupuoliroolit ja arvostus miehiä kohtaan palaa.

Vierailija
11/120 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy lienee, etteivät löydä sopivaa miestä. Tai sitten ovat olleet huonon miehen kanssa, kuten minä. Eron jälkeen ei enää halua kokea samaa uudelleen ja valitsee mieluummin yksinolemisen.

Vierailija
12/120 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin puolison. Edellinen jätti ja parhaat nuoruusvuodet oli käytetty uuden etsimiseen siinä suhteessa ollessa. Elämä ei aina mene, niin kuin toivoisi. Yritys on ollut ihan riittävä, mutta ei ole löytynyt sopivaa paria. Taitaa jäädä sitten lapsetkin tekemättä. :(

Vierailija
13/120 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on hienoa, että nykyaikana moni voi elää haluamaansa elämää. Naisten asema yhteiskunnassa on sillä tasolla etteivät he tarvitse miestä kuten ei mieskään samalla tavalla tarvitse naista.

t. mies

Vierailija
14/120 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotakin voisin sanoa viisastuneena, niin älkää suostuko vuosikausien avoliittoon. Paluu perinteiseen malliin. Miehen pitää mennä naimisiin, tai parisuhteen kaikkia etuja ei heru. Lapset tehdään vaikka silmät kiinni, kärsitään univajeet ja jatkuva rahan puute. Elettiin sitä ennenkin. Nyt pitää saada ensiasunnoksi omakotitalo ja uusi auto. Ei ihme, että maalla menee huonosti ja loispakolaisilla pitää täyttää tyhjiötä syntyvyydessä.

Vierailija
15/120 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan on juuri niin ettei suomen kaltaisessa hyvinvointimaassa tarvitse enää miestä koska elintaso riittää

Vierailija
16/120 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaista painetta hankkia miestä, kun korkeasti kouluttettu nainen voi tienata itse hyvin siististä sisätyöstä. Köyhänä hanttihommista saa vähän lomaa hankkimalla varakkaamman miehen.

Vierailija
17/120 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset osaavat pärjätä ilman miestä. Mies ehkä haluttaisiin, mutta koska ei saada sellaista, mikä itseä miellyttäisi, niin osataan olla ilmankin. Miehet taas menevät ihan hulluiksi jos eivät saa naista itselleen. Tekevät itsareita, itkevät vauvapalstoilla, haukkuvat naisia lutkiksi ja huoriksi, kun eivät suostu heille antamaan (logiikka!?)...

Tätä mä en ole ikinä ymmärtänyt että joku tekee itsarin kun ei saa naista, tuli mieleen pari vuotta sitten amiskassa yks jätkä joka tappoi itsensä kun tyttöystävä jätti :/ Tosi ikävää, mutta olisi hyvä keskittyä sit muihin asioihin

Vierailija
18/120 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen seksuaalinen viehättävyys perustuu naisen ulkonäköön ja nuoruuteen. Toki naisen luonteella on merkitystä mutta tämä perustuu enemmän siihen mitä nainen osaa olla tekemättä kuin mitä hän tekee eli kun osaa pitää pahimmat feministimölyt mahassa, erottuu edukseen.

Naisen seksuaalinen viehätys miestä kohtaan perustuu hyvin moniin asioihin, joihin liittyy usein jollakin tavalla vakauden, turvallisuuden ja resurssien saaminen. Naiset saavat niin paljon resursseja kasvottomilta miehiltä tulonsiirtojen ja muiden palvelujen muodossa että yksittäinen mies ei enää erotu kiinnostavana samalla tavalla kuin entisaikoihin ja koska naisilla läheisyyden ja seksintarve on vain pieni osa tarvekokonaisuutta, miehen pitää olla fyysisellä tavalla erittäin kiinnostava jotta nainen olisi valmis tekemään kompromisseja ja käyttämään aikaansa mieheen.

Eli miesten katkeruus on aika ymmärrettävää kun ottaa huomioon miten iso osa jää ilman vain siksi että he eivät ole miesmalleja.

Naisen elämässä on siis vain muutaman vuoden kestävä ajanjakso, jolloin nainen kelpaa miehelle. Ja silloinkin vain, jos on kaunis. Minusta on aika selvää, että naisten on hankittava niiksi muiksi vuosiksi ja vuosikymmeniksi itselleen jotain sisältöä elämäänsä. Miesten harmiksi vaan voi käydä niin, että tämä sisältö onkin niin mukavaa, ettei nainen koe tarvitsevansa miestä mihinkään edes niiden muutaman vuoden aikana, jolloin kelpaisi miehelle. 

Vierailija
19/120 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon omasta tahdostani ikisinkku, korkeakoulutettukin joo. Miehen ei tarvii mun mielestä olla korkeakoulutettu. Ongelma mun mielestä on siinä, että miehet yleisesti ottaen ovat naisia hieman huonompi tasoisia. Eivät esim. sivistä itseään, eivät ole kiinnostuneita kulttuurista, eivät ole keskustelukykyisiä, pukeutuvat huonosti, eivät harrasta juuri mitään... Lista voisi jatkua loputtomiin. Tällaisia ehdokkaita ainakin mulle ollut tarjolla.

Lisäksi musta kiinnostuvat vain 10+ vuotta vanhemmat miehet, ja ehei, minua ei voisi vähempää kiinnostaa, koska tähtäimessä omaan ikäluokkaan kuuluva mies. No on niitä ongelmia tietysti paljon muitakin...

Olen vain tullut siihen tulokseen, että sinkkuus on parempi vaihtoehto, jos kumppani on sellainen, ettei se tuo mitään lisäarvoa mun elämään. Pelkkä läsnäolo ja möllötys ei mulle riitä. Osaan mä möllöttää yksinkin.

Vierailija
20/120 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloin seurustelemaan maahanmuuttajataustaisen Suomen kansalaisen (muslimi vielä, omg!) miehen kanssa, niin sukulaismiehet ja kollegat kommentoivat suoraan minun tulleen hulluksi. "Pystyisit niin paljon parempaan tuolla ulkonäöllä." Just. Ulkonäköhän sen määrääkin, miten rikkaisiin naimisiin tähtää. Onneksi kouluttauduin maan tapaan ihan itse rahani tienaamaan ja saan myös valita sopivan puolison ihan luonteen perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän