Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lenkin kokoinen lerssi

N26
07.10.2016 |

Nyt se on mitattu ja verrattu. Jääkaapissa oli HK:n Sininen lenkki. Se on noin 18-20 cm pitkä ja about 12-14 cm paksu. Miehelläni on pitempi ja paksumpi, mitattiin juuri kun tuli saunasta ja otin siltä suihin.

Voin siis tehdä siitäkin keittoa jos tulee hätä :)

Kommentit (212)

Vierailija
61/212 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vide näitä juttuja. Käykäähän nyt joka poika ostamassa oma lenkki vertailevia tutkimuksia varten ja sinappia kans.

Eihän näitä juttuja ole pakko lukea. Ihan oma valinta.

Vierailija
62/212 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko poikkeus, mutta tykkään katsella alastomia miehiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/212 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempihan se on että kostuu helposti kuin että tuntikaupalla saa hinkata.

Vierailija
64/212 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen 30 vuotta kirjoitti:

Taitaa tuo vastakkaisen sukupuolen alastomien vartaloiden katseleminen olla enemmän miesten hommaa ?

Vierailija
65/212 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen-35v. kirjoitti:

Taitaa tuo vastakkaisen sukupuolen alastomien vartaloiden katseleminen olla enemmän miesten hommaa ?

Kyllä minun tyttöystävä ainakin haluaa katsoa mua alasti. Se riippuu aivan kropasta.

Vierailija
66/212 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkonen parru ! Mulla riittää paksuus makkaravertailussa, mutta pituus ei !! Itse olen hyvin pärjänny, mutta sääliksi käy vaimoni. :D:D

Vierailija
67/212 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kyllä kalu, huh huh! Hienosti olet saanut siitä kuvatkin.

Vierailija
68/212 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau! Hoitelin itseni juuri HK Sinisellä liukasteen ja kortsun kera, kiitos tämän ketjun 😊

Voin suositella kyllä joka naiselle, hyvältä tuntuu. Olette onnellisessa asemassa te, joiden miehillä on tuon kuvan kaltainen muna. Huoh!

N34

Vierailija
69/212 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wau! Hoitelin itseni juuri HK Sinisellä liukasteen ja kortsun kera, kiitos tämän ketjun 😊

Voin suositella kyllä joka naiselle, hyvältä tuntuu. Olette onnellisessa asemassa te, joiden miehillä on tuon kuvan kaltainen muna. Huoh!

N34

Kuulostaa kuumalta. Olisin mielelläni ollut osallisena toimituksessa ;)

Vierailija
70/212 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkki on normi dildoa joustavampi ja parempi, kannattaa kokeilla!

Vierailija
71/212 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kyllä kateeksi.

Itselläni on tällä hetkellä tileillä ja sijoituksissa n. parisataatuhatta euroa ja luopuisin niistä silmääkään väräyttämättä, jos saisin itselleni tion kokoisen peniksen nykyisen tilalle.

Vierailija
72/212 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nainen-35v. kirjoitti:

Kyllä minun tyttöystävä ainakin haluaa katsoa mua alasti. Se riippuu aivan kropasta.

Tarkoitinkin vieraiden alastomisen miesten katselemista, naisilla harvinaisempaa kuin miehillä. Miehet tykkää kyllä katsella vieraitakin naisia alasti

Vierailija
73/212 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä kuvia itsestänikin, mutta haluaisin näyttää ne vain sinulle....

Vierailija
74/212 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta "jättiläisistä" enkä tykännyt yhtään. Omat paikat venyi ja alavatsaan sattui. Koko ajan sai touhuta varovaisesti. Paras on semmonen 15-17 cm ja hieman keskivertoa paksumpi, mutta ei mikään ranteen paksuinen.

Ja se sopiva paksuus olisi mikä?

Vierailija
75/212 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy kyllä kateeksi.

Itselläni on tällä hetkellä tileillä ja sijoituksissa n. parisataatuhatta euroa ja luopuisin niistä silmääkään väräyttämättä, jos saisin itselleni tion kokoisen peniksen nykyisen tilalle.

Karua kertomaa, mutta totta.

Nimim. Patonki porttikongissa

Vierailija
76/212 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nainen-35v. kirjoitti:

Tarkoitinkin vieraiden alastomisen miesten katselemista, naisilla harvinaisempaa kuin miehillä. Miehet tykkää kyllä katsella vieraitakin naisia alasti

älä yleistä, ei kaikki miehet ole tirkistelijöitä, mua hämää uimahalleissa työskentelevät naissiivoojat jotka vahtaavat siellä miesten kulleja ihan avoimesti !

Vierailija
77/212 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nainen-35v. kirjoitti:

älä yleistä, ei kaikki miehet ole tirkistelijöitä, mua hämää uimahalleissa työskentelevät naissiivoojat jotka vahtaavat siellä miesten kulleja ihan avoimesti !

Ei me kyllä olla siellä tirkistelemässä ja kaluja kyttäämässä vaan ihan töissä vaan.

Vierailija
78/212 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

naissiivooja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nainen-35v. kirjoitti:

Ei me kyllä olla siellä tirkistelemässä ja kaluja kyttäämässä vaan ihan töissä vaan.

Varmaan kyttäätte kun on oiva tilaisuus, turha selitellä, jos ei kikkeli kiinnosta niin sit on jotain vikaa ?

Vierailija
79/212 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy kyllä kateeksi.

Aika kalliiksi ison kyrvän arvotat!

Vierailija
80/212 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy kyllä kateeksi.

Aika kalliiksi ison kyrvän arvotat!

No rahaahan saa aina tehtyä lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän