Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lenkin kokoinen lerssi

N26
07.10.2016 |

Nyt se on mitattu ja verrattu. Jääkaapissa oli HK:n Sininen lenkki. Se on noin 18-20 cm pitkä ja about 12-14 cm paksu. Miehelläni on pitempi ja paksumpi, mitattiin juuri kun tuli saunasta ja otin siltä suihin.

Voin siis tehdä siitäkin keittoa jos tulee hätä :)

Kommentit (212)

Vierailija
201/212 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rengas juuressa, hyvin punottaa! Pumppasitko lisäks?

Vierailija
202/212 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi uskoa vaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/212 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotteko mutta mulla on valehtelematta bratwurstin kokoinen, ja yhtä löysä, niljakas ja vaalea!

Vierailija
204/212 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meillä kaikilla, minä tulin just avannosta ja kattelin siinä laiturilla että oma lerssi on kookkaan munakoison kokonen, kuhan pääsen tonne lämpimään pukukoppiin ni katellaan mikä sen mitta on kunhan se hieman lämpenee?

Mittanauhaa ei satu mukana olemaan mutta otan kuvan ja laitan lerssin viereen vaikkapa oman kumisaappaan, minulla on jalka kokoa 48 joten siitä voitte sitte noin suurinpiirtein päätellä paljon on lerssillä kokoa kun vielä lisäätte siihen terskan joka jää kuvan ulkopuolelle.

Vierailija
205/212 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä satuja HK:n sinisestä. Piti oikein mitata kun oli sattumalta jääkaapissa. Pituus suorana 21cm ja pituus ulkokaarta pitkin, jos olisi kuten kalu ja roikkuisi loivassa kaaressa alas, 22,5cm. Ympärysmitta 13,5cm kauttaaltaan, eli tasapaksu.  Eikä edes noin pitkänä siksi näytä kovin paksulta. 

Oli aika helppo verrata omaan kaluun, kun sattuu sekin olemaan iso. Melkein täysseisokissa, eli puolikaaressa alaspäin ulkokaari päältä samoin mitattuna 21cm ja ympärysmitta 14cm tasamittoja molemmat. Täysseisokissa lyhenee sentin ja paksunee sentin.  Pituutta vaimolle vähän liikaa. Vaatinut aina hyvät lämmittelyt ja pikaseksit olleet aina bannassa. Piti opetella heti nuorena nuolemaan ja sormettamaan kunnolla, jotta yhdynnöistä tuli nautinnollisia. Vaimo ei ole valittanut, vaikka välillä vähän kärsinyt. 

Vierailija
206/212 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa edes noin pienistä pippeleistä jauhaa palstoilla. Paksuutta (leveyttä) pitää olla vähintään 6 senttiä että aletaan kyrvästä puhua.

Vierailija
207/212 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on vähän niinkuin Tapolan mustamakkara, se vasta tekee hyvää!

Vierailija
208/212 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se sitten sellanen ulkomaan-meisseli?

Iso, kova ja musta?

Vierailija
209/212 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

isolla ei tee mitään

ei se mahdu mihinkään

se sattuu

pitää esivalmistella hyvin aina joten spontaani seksi jää tekemäti

Vierailija
210/212 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Vierailija
211/212 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hk sinisen ympärysmitta on 13.5 cm ja suorana mahtuu wc paprurullan hylsyyn. Sopii sovittaa omaan suukkaseen sitä kokonaista lenkkiä ja kokeilla mitä sille pystyy suussa tekemään ilman että hampaat osuu lenkkiin. Jos vaikka imee ja yrittää samalla leikitellä kielellä alapintaa ja jos ottaa sellaset n 6-7 senttiä sitä suuhun vaikka ihan aluksi ja kokeilee. Sinappiakin saa laittaa jos haluaa.

Kuka saatana työntelee lenkkimakkaraa vessapaperihylsytyn ja mittailee ja pähkäilee ja päättelee? Oletteko te ihan sekaisin? :D

Vierailija
212/212 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se sitten sellanen ulkomaan-meisseli?

Iso, kova ja musta?

Se on ensin valkoinen, mutta kun menee pyllyyn niin ajan kanssa värjäytyy ruskeaksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme