Lenkin kokoinen lerssi
Nyt se on mitattu ja verrattu. Jääkaapissa oli HK:n Sininen lenkki. Se on noin 18-20 cm pitkä ja about 12-14 cm paksu. Miehelläni on pitempi ja paksumpi, mitattiin juuri kun tuli saunasta ja otin siltä suihin.
Voin siis tehdä siitäkin keittoa jos tulee hätä :)
Kommentit (212)
Joo stondiksessa mitattuna, kun otin suihin. Jos lepomitassa tulis sellanen vastaan niin juoksisin karkuun 😊
N26
olen kyllä sooloillut HK_n sinisellä. sopivassa fiiliksessä sillä saa huikeen orgasmin. Ja jos pitäis kertoa miehelleni siitä - hän varmaan sais halvauksen.
Ei varmaan edes tiedä että sooloilen tai että omistan dildoja joilla saa oikein maittavat orgasmit
N26 kirjoitti:
Nyt se on mitattu ja verrattu. Jääkaapissa oli HK:n Sininen lenkki. Se on noin 18-20 cm pitkä ja about 12-14 cm paksu. Miehelläni on pitempi ja paksumpi, mitattiin juuri kun tuli saunasta ja otin siltä suihin.
Voin siis tehdä siitäkin keittoa jos tulee hätä :)
No hohhoijaa, taitaa sulla olla aika iso vittu jos tommonen tekee hyvää
Oispa ihanaa saada tollasta parrua..
Olen kerran kokeillut masturboida HK:n sinisellä (joo, nolottaa), eikä se mahtunut sisään kyllä millään. Liian iso!
Laita kortsu ja paljon liukkaria vaatii.
18/5cm, ja hyvin on tultu naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
olen kyllä sooloillut HK_n sinisellä. sopivassa fiiliksessä sillä saa huikeen orgasmin. Ja jos pitäis kertoa miehelleni siitä - hän varmaan sais halvauksen.
Ei varmaan edes tiedä että sooloilen tai että omistan dildoja joilla saa oikein maittavat orgasmit
Tää on koukuttava ketju. Pitää mennä kaupan kautta ja käydä ostaan yks sininen ja testaa. Vaikuttaa niin kuumalta!
Sinkkunainen
Tuollaista ei ihan joka puntista löydykään ja useimmat eivät nää tuollaista eläessään, isommista puhumattakaan. Niitäkin toki on, tosin vieläkin harvemmassa.
En olisi ikinä uskonut että sanon tai kirjoitan näin, mutta kiitos dic picistä. Ei minulla kyllä noin isoa ole, mutta täytyypä silti käydä lenkki ostamassa ja vertailla.
HK:n myynti räjähtää kohta, kun kaikki tekee vertailevaa tutkimusta 😃
Tosi hyvä kuva hei, kiitos!
N26
Vierailija kirjoitti:
Tein juuri perheelle makkarakeiton HK Sinisestä. Mietin samalla, että tällainen ois julmetun kokoinen kalu tai dildo. On sun äijällä kyllä iso!
Aaaahhhggrrnnnhh. Ajattelitko että tuollaisen kalun omaava mies ottaisi sinut takaapäin ja laukeaisi kauniille pakaroillesi?
Mikä helvetin villitys nykyään on ilmoittaa paksuus ympärysmittana? Ympärysmitta / 3.14 = paksuus
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin villitys nykyään on ilmoittaa paksuus ympärysmittana? Ympärysmitta / 3.14 = paksuus
Ihan sama miten kunhan oltaisiin sitten johdonmukaisia. Paksuus 14 cm, ei näin. Ympärysmitta 14 cm, ok. Paksuus/läpimitta/halkaisija 4,5 cm, ok.
Tarkkuutta ihmiset! Ei ole vaikeaa.
Älä selitä. Hehtaarivittu eli kunnon rehuaitta se on!!!!!
Mä taas oon kattonu vähän että "eihän toi nyt kovin iso ole vielä" HK:n sinisiä sillä silmällä...
Turkulainen kirjoitti:
Mä taas oon kattonu vähän että "eihän toi nyt kovin iso ole vielä" HK:n sinisiä sillä silmällä...
Se taitaa olla munakoiso sitten HK Sinisestä seuraava. Sitä luokkaa sulla?
Hk sinisen mitat; pituus pikkusen reilut 20 (olikohan peräti 23) senttiä ja ymp.mitta 13.5 senttiä. Eli menee vessapaperirullan hylsyyn jos olis suora ja pinta liukas. Ja on sen kokoisia peniksen joillakin ja paksumpiakin. Ovat vaan todella harvinaisia. Lepomitoiltaan sellaisia tuskin vastaan tulee.