Lenkin kokoinen lerssi
Nyt se on mitattu ja verrattu. Jääkaapissa oli HK:n Sininen lenkki. Se on noin 18-20 cm pitkä ja about 12-14 cm paksu. Miehelläni on pitempi ja paksumpi, mitattiin juuri kun tuli saunasta ja otin siltä suihin.
Voin siis tehdä siitäkin keittoa jos tulee hätä :)
Kommentit (212)
Sama täällä pituus, mutta paksuus kesäkurpitsan luokkaa. Kyllä muijat tykkää!
Jeesus kristus että pistää kateeksi peruspötkön omistajana tuollaiset megamötköt. Oma vehje sijoittuu normin grillimakkaran ja hk:n väliin. Pieneltähän tuo tuntuu ja näyttää mut sillä se on soudettava myötä ja vastamäessä.
T. Peeniskateus
Ap:ltä olisin kysynyt, minkä kokoinen mies on muuten? Mietin vain kun noin karmean kokoinen kulli ei muuhun vartaloon suhteutettuna näytä lainkaan epäsuhtaiselta. Toisin sanoen ilman tuota verrokkimakkaraa en todellakaan olis arvannut noin isoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ap:ltä olisin kysynyt, minkä kokoinen mies on muuten? Mietin vain kun noin karmean kokoinen kulli ei muuhun vartaloon suhteutettuna näytä lainkaan epäsuhtaiselta. Toisin sanoen ilman tuota verrokkimakkaraa en todellakaan olis arvannut noin isoksi.
Ihan normikokoinen mies muuten on. Jotain 177 cm pitkä ja painaa 78 kg about.
Kyllä se kalu on lepotilassakin ihan huomattava ja silmiinpistävä, jotain 14 cm pötkö. Eli erottuu kyllä 😊
N26
Pakko myöntää, vaikka tämän ikäisen naisen suusta lapselliselta kuulostaakin, että kateeksi käy. Itse olen aina haaveillut saavani kokeilla isoa, mutta jokaisella kumppanilla on ollut se tavanomainen 13-15 cm (en toki ole tarkalleen mittaillut. Toki näidenkin kanssa on ollut ihanaa seksiä, mutta silti ajatus isosta kutkuttaa edelleen...
N44
Megamelan puuttuessa tilannetta voi paikata alapään lihaksia treenaamalla. Molemmat hyötyy. Valitettavan harvat tekevät asian eteen mitään!
Vierailija kirjoitti:
Megamelan puuttuessa tilannetta voi paikata alapään lihaksia treenaamalla. Molemmat hyötyy. Valitettavan harvat tekevät asian eteen mitään!
Ainakin itselläni mieltymyksessä isoihin ei ole kysymys siitä, että ne tekevät normaalistakin pimperosta tiukan vaan ennen kaikkea siitä, kuinka kiihottavan näköinen iso komea kyrpä on. Eli siis ainakin minulle mielikuva on tärkeämpi kuin miltä se lopulta tuntuu. Pienempikin voi tuntua taivaallisen hyvältä, mutta ei näyttää taivaallisen haluttavalta!
Ja varmasti kaikki ne, jotka ovat ap:n linkittämät kuvat katsoneet voivat allekirjoittaa, että onhan tuo valtaisan komea penis, jota voisi katsella puoli päivää!
Ei kyllä kuvassa näytä kovin suurelta. Onkohan ap vaihtanut hk siniset grillibalkaniin ja ottanut kuvat niiden kanssa ?
Laita kuva vielä mittanauhan kanssa niin uskotaan.
Hei noi kuvat ei oo mun linkittämiä eikä mun miehen, vaikka olen tän ketjun aloittanu. Mutta on tosi komeet kuvat ja samassa suhteessa mun miehelläkin :)
Mun mies ei suostu kuvattavaksi, sanoo että ei ole tosimiesten hommaa.
N26
Mitä te vouhkaatte eikös tuo nyt ole ihan normaalikokoa?
En itte sais tollasia kuvia, kun en saa seisovaa kyrpää väännettyä vaakatasoon kehooni nähden. On niin kova.
Lenkki kuin lenkki. Pääasia että on iso.
On kokemusta "jättiläisistä" enkä tykännyt yhtään. Omat paikat venyi ja alavatsaan sattui. Koko ajan sai touhuta varovaisesti. Paras on semmonen 15-17 cm ja hieman keskivertoa paksumpi, mutta ei mikään ranteen paksuinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä kuvassa näytä kovin suurelta. Onkohan ap vaihtanut hk siniset grillibalkaniin ja ottanut kuvat niiden kanssa ?
Laita kuva vielä mittanauhan kanssa niin uskotaan.
Joo, toi näyttää joltain 15 cm pitkältä, makkara ei näytä HK:n siniseltä...vaihdettu pienempään. Huijausta, sanoisin...Mulla itsellä on 16cm pitkä ja näyttä isommalta kuin tuo
Näyttää ihan normaalilta kullilta, ei mikään komea
Voi vide näitä juttuja. Käykäähän nyt joka poika ostamassa oma lenkki vertailevia tutkimuksia varten ja sinappia kans.
Kun näkis edes kerran tuollaisen luonnossa.