Lenkin kokoinen lerssi
Nyt se on mitattu ja verrattu. Jääkaapissa oli HK:n Sininen lenkki. Se on noin 18-20 cm pitkä ja about 12-14 cm paksu. Miehelläni on pitempi ja paksumpi, mitattiin juuri kun tuli saunasta ja otin siltä suihin.
Voin siis tehdä siitäkin keittoa jos tulee hätä :)
Kommentit (212)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy kyllä kateeksi.
Itselläni on tällä hetkellä tileillä ja sijoituksissa n. parisataatuhatta euroa ja luopuisin niistä silmääkään väräyttämättä, jos saisin itselleni tion kokoisen peniksen nykyisen tilalle.
Aika kalliiksi ison kyrvän arvotat!
No rahaahan saa aina tehtyä lisää.
Se on totta. Rahaa saa/voi tehdä aina. Mahtikyrvän saa vain kerran.
Kyllä noissa kuvissa on mahtava kyrpä. Oikea sonnin vehje 😊
Harmittaa kun en uskalla laittaa sulle sähköpostia..
N33
Vierailija kirjoitti:
Kyllä noissa kuvissa on mahtava kyrpä. Oikea sonnin vehje 😊
Harmittaa kun en uskalla laittaa sulle sähköpostia..
N33
Sääli ettet uskalla. Kiitos silti sanoistasi ;)
Vierailija kirjoitti:
Mahtikyrvän voi saada hanuriinsa montakin kertaa...
Jos uusien naistuttavuuksien hommaaminen on todella niin helppoa, että siihen riittää vauvapalstalla julkaistu kuva omasta varustuksesta verrattuna lenkkimakkaraan, niin rehellisesti sanottuna itsellänikin kävi mielessä kokeilla samaa :D
En kyllä viitsi itsestäni jakaa kuvia kaikkien nähtäväksi, mutta toivottavasti sinä saat yhteydenottoja :)
T. Samoissa mitoissa oleva
Laita ihmeessä kuva meille muille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtikyrvän voi saada hanuriinsa montakin kertaa...
Sua voidaan vetää hanuriin vaikka joka ilta. Mutta et sinä tuollaista kyrpää saa omasi tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nainen-35v. kirjoitti:
nainen 30 vuotta kirjoitti:
En tiedä olenko poikkeus, mutta tykkään katsella alastomia miehiä...
Taitaa tuo vastakkaisen sukupuolen alastomien vartaloiden katseleminen olla enemmän miesten hommaa ?
Kyllä minun tyttöystävä ainakin haluaa katsoa mua alasti. Se riippuu aivan kropasta.
Tarkoitinkin vieraiden alastomisen miesten katselemista, naisilla harvinaisempaa kuin miehillä. Miehet tykkää kyllä katsella vieraitakin naisia alasti
älä yleistä, ei kaikki miehet ole tirkistelijöitä, mua hämää uimahalleissa työskentelevät naissiivoojat jotka vahtaavat siellä miesten kulleja ihan avoimesti !
Minuakin häiritsee uimahallissa kun naissiivoojat töllistelee kulleja siellä ! Mitenkähän kävisi jos naisten suihkutiloihin pöllähtäisi miessiivooja ???????
Siellä taas joku kuvittelee että joku sen kullia töllistelee.. höpöhöpöjuttuja.
Piristäkääpä nyt naisia näin perjantaina kullien kuvilla.
Vierailija kirjoitti:
Siellä taas joku kuvittelee että joku sen kullia töllistelee.. höpöhöpöjuttuja.
Ei se ole mitään kuvittelua. Kyllä kai mä nyt uimahallin pesutiloissa olen nähnyt minne ne siistijätyttöjen silmät osoittaa. Aivan niin, kyllä, kulleihin ne vahtaa. Ei oo kivaa :(
Vierailija kirjoitti:
Piristäkääpä nyt naisia näin perjantaina kullien kuvilla.
Tai sitten naiset vois piristää meitä miehiä pillujen kuvilla ..
aikuinen mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nainen-35v. kirjoitti:
Taitaa tuo vastakkaisen sukupuolen alastomien vartaloiden katseleminen olla enemmän miesten hommaa ?
Kyllä minun tyttöystävä ainakin haluaa katsoa mua alasti. Se riippuu aivan kropasta.
Tarkoitinkin vieraiden alastomisen miesten katselemista, naisilla harvinaisempaa kuin miehillä. Miehet tykkää kyllä katsella vieraitakin naisia alasti
älä yleistä, ei kaikki miehet ole tirkistelijöitä, mua hämää uimahalleissa työskentelevät naissiivoojat jotka vahtaavat siellä miesten kulleja ihan avoimesti !
Minuakin häiritsee uimahallissa kun naissiivoojat töllistelee kulleja siellä ! Mitenkähän kävisi jos naisten suihkutiloihin pöllähtäisi miessiivooja ???????
Ei naisten suihkutiloihin ole ikinä päästetty miessiivoajia, nehän vois vaikka tirkistellä pilluja ja tissejä. Toisin päin on ihan ok näköjään. Naissiivoojat kattelee ja vertailee kulleja vittu märkänä kiimasta
Vierailija kirjoitti:
Mitä te vouhkaatte eikös tuo nyt ole ihan normaalikokoa?
Hei, edes minä en ole noin pihalla :D
Ja tuolla ylempänä olevan kanssa olen samaa mieltä, isossa koossa on ihaninta se ulkonäkö, ei niinkään sen kanssa toimiminen, vaikka se mukavaa onkin. Siihen toimintaan riittäisi pienempikin.
aikuinen mies kirjoitti:
aikuinen mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nainen-35v. kirjoitti:
Ei naisten suihkutiloihin ole ikinä päästetty miessiivoajia, nehän vois vaikka tirkistellä pilluja ja tissejä. Toisin päin on ihan ok näköjään. Naissiivoojat kattelee ja vertailee kulleja vittu märkänä kiimasta
Siinä se vitsi onkin, naiset saa kattella kulleja mutta miehet ei saa kattella tisuja ja pilluja uimahalleissa
Vierailija kirjoitti:
aikuinen mies kirjoitti:
aikuinen mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nainen-35v. kirjoitti:
Siinä se vitsi onkin, naiset saa kattella kulleja mutta miehet ei saa kattella tisuja ja pilluja uimahalleissa
Siinä sitä on sitä tasa-arvoa
Täs mietin et kun kerran on eri sukupuolille omat pesutilat, niin millä se perustellaan? Heteroudellako? Ja jos/kun näin, eihän esim homojen pitäisi päästä miesten puolelle? Tai jos ei perustu sukupuoliseen mielenkiintoon niin mihin sitten??
Tuon kuvan kaltainen mahtava mela on paras. Kaunis katsoa ja hyvä nussia.
N44
N26 kirjoitti:
Nyt se on mitattu ja verrattu. Jääkaapissa oli HK:n Sininen lenkki. Se on noin 18-20 cm pitkä ja about 12-14 cm paksu. Miehelläni on pitempi ja paksumpi, mitattiin juuri kun tuli saunasta ja otin siltä suihin.
Voin siis tehdä siitäkin keittoa jos tulee hätä :)
Ois tosi kiihottavaa jos nainen mittaus mun kalua samalla kun katson. Tulisin varmaan pelkästään siitä..
M19
Kyllä me tiedetään että SE riippuu kropasta.
Ja minä kyllä tykkään katella naisia vaikka mulla olis vaatteet päälläkin.
Miksi mun pitäis olla alasti?