Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nalle-hiutalepaketin sympaattinen nallehahmo on korvattu aivottoman näköisellä apinan päällä!! :-(

Vierailija
07.10.2016 |

Olen vuosia ostanut ensisijaisesti Nalle-hiutaleita, koska se nallenkuva on mielestäni sympaattisempi kuin 1930-luvun arjalaisten julisteesta repäisty Elovena-tyttö. (Tosin eipä mun ostopäätöksilläni niin väliä ole, kun näköjään molemmat ovat Raision tuotteita.) Niinpä järkytys oli suuri, kun hiutalehyllyllä Nalle-paketin kyljessä komeili tärähtäneen näköinen, graafisesti tyyllitelty apinan pää. Ovatko nykypäivän muksut niin altistettuja modernille teknologialle, että puuropaketin kyljessä olevan hahmonkin pitää näyttää tabletilla pelattavan 2D-splatteritasohyppelyn hahmolta...?!?

Ostin paketin vanhanmallista Nalle-hiutaletta varastoon, sillä noihin uusiin en enää koske.

Tässä vanha nalle: http://www.raisionkeittokirja.fi/documents/10305/a120a6b0-c3fd-4599-a4d…

Ja tässä uusi, "moderni" hirvitys: http://www.raisionkeittokirja.fi/documents/10305/49294dae-0742-4281-841…

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee lapsille hyvää, jos kaikki on noin pelkistettyä ja modernia. Vanha kuva puhutteli ja oli sympaattinen. Nykyinen kuva on vain idioottimainen. Kuin tabletilta suoraan.

Vierailija
62/65 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö noissa linkkien nalleissa nähdä jotain eroa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö osaa googlata itse? Puolen sekunnin googlaamisella saa sekä vanhan nallen että uuden näkyviin. Ap on linkannut kaksi uutta nallea, kai sen tajuaa kuka tahansa.

Vierailija
64/65 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö osaa googlata itse? Puolen sekunnin googlaamisella saa sekä vanhan nallen että uuden näkyviin. Ap on linkannut kaksi uutta nallea, kai sen tajuaa kuka tahansa.

No ei tajua. Yleensä, jos laitetaan tällaisissa tapauksissa kaksi linkkiä, se tarkoittaa aina vanhan ja uuden vertailua. Jos tarkoitus on verrata nalleja, eikä tuotteita, miksi pitää laittaa linkit eri tuotteisiin?

Vierailija
65/65 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä toisessa linkissä oli vanhan nallen kuva vielä silloin kaksi vuotta sitten... Vanha ketju.