Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nalle-hiutalepaketin sympaattinen nallehahmo on korvattu aivottoman näköisellä apinan päällä!! :-(

Vierailija
07.10.2016 |

Olen vuosia ostanut ensisijaisesti Nalle-hiutaleita, koska se nallenkuva on mielestäni sympaattisempi kuin 1930-luvun arjalaisten julisteesta repäisty Elovena-tyttö. (Tosin eipä mun ostopäätöksilläni niin väliä ole, kun näköjään molemmat ovat Raision tuotteita.) Niinpä järkytys oli suuri, kun hiutalehyllyllä Nalle-paketin kyljessä komeili tärähtäneen näköinen, graafisesti tyyllitelty apinan pää. Ovatko nykypäivän muksut niin altistettuja modernille teknologialle, että puuropaketin kyljessä olevan hahmonkin pitää näyttää tabletilla pelattavan 2D-splatteritasohyppelyn hahmolta...?!?

Ostin paketin vanhanmallista Nalle-hiutaletta varastoon, sillä noihin uusiin en enää koske.

Tässä vanha nalle: http://www.raisionkeittokirja.fi/documents/10305/a120a6b0-c3fd-4599-a4d…

Ja tässä uusi, "moderni" hirvitys: http://www.raisionkeittokirja.fi/documents/10305/49294dae-0742-4281-841…

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisinta on, että tuo uusi selvästi hakee jotain retrotyyliä.

Mihin tarvitaan uudistettua retrotyyliä, kun vanhakin pakkaus oli retro, mutta jo valmiiksi klassinen ja tunnistettava brändi? Missä järki?

Vierailija
22/65 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset (alle 5v) kysy kun noita olin ostanut että mitä apinamuroja nää on. Ei tunnistanut nalleks, on se väritykseltäänkin vähän "hassu" nalleks...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi tulee ankka.

Vierailija
24/65 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI KAUHIAA, KYLLÄ MENI MAMMULIN PÄiVÄ PILALLE :((((((((( miten sä nyt jaksat ap??

Vierailija
25/65 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ikävää, jos tuo vanha nallekuva jää pois :( Minäkin olen ostanut Nalle-puuroa sen takia.

Tulee aina haikea mieli, kun vanhat tuotteet ja niiden pakkaukset - joihin on omituisella tavalla "kiintynyt" - uudistetaan ihan turhaan. En tiedä mitä tuollakin nyt yritetään ajaa takaa. Tuskin kukaan puurohyllyillä ajattelee, "oijoi, uusi trendikäs pakkaus, ihan must have!!!111!!!!"

Todennäköisesti ajattelee. Ostathan sinäkin ja ap kyseistä puuroa kuvan takia.

Vierailija
27/65 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii nykyaikaan, kun ylioppilaskirjoitusten taso laskee kokoajan. Hyvä kun kohta osataan lukeakaan. Ihmiset typertyvät typertymistään.

Vierailija
28/65 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tosi tyytyväinen Nalle-paketin uudistukseen. Meidän 3-vuotias on ollut viimeiset kuukaudet tosi huono syömään puuroa ja nyt kun ilmestyi uusi paketti, hän kiinnostui heti siitä. Nyt joka ilta hän haluaa iltapalaksi nallepuuroa ja kyllä, on ihan kokonaan paketin uuden nallen ansiota.

Vierailija
29/65 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailma on mätä paikka

Vierailija
30/65 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rapea? Puuropaketissa? Mikään puurofani en ole, mutta eikö keittäessä puuroa tee jotain väärin, jos puuro on rapeaa?

Ota silmä käteen, se on muropaketti

Vierailija
31/65 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vanha nallekin näyttää ihan joltain keski-ikäiseltä sedältä eikä nallelta

Vierailija
32/65 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako niitä vanhoja nallepaketteja vielä marketista?

Niistähän tuli nyt kertaheitolla retroa. Tän takia just musta on tullut hamstraaja - kaikki aina muutetaan naks vaan

Kaikki alkoi Fairy-purkin muuttamisesta! Sen jälkeen oon säästäny näytekappaleita kadonneista merkeistä. Multa löytyy jopa tyhjä Voimariini-rasia V-kirjaimella - kahtena kokona :)

Vierailija
33/65 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niistähän tuli nyt kertaheitolla retroa. Tän takia just musta on tullut hamstraaja - kaikki aina muutetaan naks vaan

Kaikki alkoi Fairy-purkin muuttamisesta! Sen jälkeen oon säästäny näytekappaleita kadonneista merkeistä. Multa löytyy jopa tyhjä Voimariini-rasia V-kirjaimella - kahtena kokona :)

Sinulla taitaa olla aika paljon varastotilaa...

Vierailija
34/65 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä johtuu pyllynalle-meemistä. Täytyy johtua. Ne jotka eivät tiedä laittakaa googlen kuvahakuun pyllynalle.

Ei hitto mä nauran ja röhkin yksin ratikassa :DD

Vierailija
35/65 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo oli aika uudistua, vanha paketti oli ihan tylsä.

Vierailija
36/65 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla taitaa olla aika paljon varastotilaa...

No ei ne nyt niin paljon tilaa vie. SmartStoret on pelastukseni.

37/65 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä Nalle Manna -pakettien lapsihahmot menevät muuten seuraavaksi vaihtoon:

http://aijaa.com/ONxPGZ

On nämä sen verran äärioikeistolaisen näköistä jugendia.

Nalle jo muutettiinkin tommoseksi vähän tummasävyisemmäksi.

Vierailija
38/65 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pyllynalle", miksi kaikkeen kivaan ja kivan näköiseen pitää yhdistää noinbrumia mielikuvia. Pyllyäiti? Pyllynostalginen pyllylapsuuteni Pylly-Käpylässä, joka aamu söimme Pyllynallen pyllypuuroa?

Terveisin yksi mielensäpahoittajatar

Vierailija
39/65 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kiinnittänyt huomiota nalle-merkin pakettien jugend-henkisyyteen. :D Nyt en pääse ajatuksesta irti, vaan tekisi mieli valittaa pakettien sopimattomuudesta (paitsi se oikea nalle).

Vierailija
40/65 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"pyllynalle", miksi kaikkeen kivaan ja kivan näköiseen pitää yhdistää noinbrumia mielikuvia. Pyllyäiti? Pyllynostalginen pyllylapsuuteni Pylly-Käpylässä, joka aamu söimme Pyllynallen pyllypuuroa?

Terveisin yksi mielensäpahoittajatar

No höh. Sehän on vain pojannassikoiden keksimää irvailua - mikäpä olisi parempi kohde, kuin ystävällinen nallepoloinen.