Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö teidän miehet näitä kotitöitä?

Vierailija
07.10.2016 |

Eli mieheni tuli raivonpuuskassa eilen illalla kertomaan minulle, kuinka YKSIKÄÄN hänen miespuolinen kaverinsa ei tee seuraavia asioita: tiskaa, pese pyykkiä, luuttua lattioita, pese ikkunoita... Ollaan oltu 2v. yhdessä ja asuttu saman katon alla noin puoli vuotta. Asumme kerrostalokaksiossa. Meillä on ollut 50/50 kotityöt, olemme molemmat työssäkäyviä. Meillä on yleensä se järjestely, että molemmat viikkaa omat vaatteet kaappeihinsa, pesukoneen pistää päälle se kumpi nyt ehtii, toinen imuroi ja toinen luuttuaa, toinen pyyhii pölyt ja toinen tiskaa. Ihan normaali työnjako, eikö!? Kaikki alkoi siitä, kun kyllästyin katsomaan mieheni noin viikon vanhaa vaatekasaa, jotka olivat siis puhtaita pyykkejä ja odottivat kaappiin menoa. Mieheni ei niitä ollut laittanut. Sanoin, että aikooko laittaa vai laitanko minä, kun ei puhtaiden vaatteiden kuulu olla sohvan selkänojalla viikkotolkulla. Suuttui, että YKSIKÄÄN hänen kaverinsa ei niin tee, muijat tekee! Muijat kuulemma hoitaa nuo asiat, että hän on ainoa(?), joka joutuu tuollaista tekemään ja otti samaan huutoon mukaan myös tiskaamiset ja lattian luuttuamiset ja ikkunoiden pesun (sisäpuolelta muutama hassu ikkuna). Jäin suu auki katsomaan ja oikeasti aloin jo pohtimaan oman asunnon hankintaa. Ja ennen, kun joku ehtii lässyttämään jotain "miesten töistä", niin ei meillä ole edes autoa tällä hetkellä.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt on meillä jaettu 50/50,

esim. minä hoidan pyykit, mies tiskikoneen,minä järjestän tavarat, mies imuroi.

Myös lapsilla on omat, kodin siisteyttä edistävät kotityönsä.

Vierailija
82/82 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja voisi laihduttaa ja lopettaa sen nalkuttamisen ja vittuilun miehelleen.

Saattaisi sujua ne kotityötkin.

Ei tarvi laihduttaa enkä nalkuta tai vittuile. Taitaa sulle olla normaalia pitää pyykkivuorta sohvalla viikkotolkulla? Jos olisin nalkuttava ja vittuileva, niin olisin tästä jo sanonut tunnin sisällä tai laittanut ne kaappiin ja leikkinyt marttyyriä, kun minä ne sinne kaappiin laitoin!

Olet varmaan jo nyt käyttänyt enemmän aikaa siitä nillittämiseen, kuin mitä sinulla olisi mennyt aikaa tunkea ne joko pyykkikoneeseen tai miehen vaatekaappiin, vaikka mytyssä.

Käytät muuten samaa "pyykkivuori viikon siellä ja täällä"-mantraasi aina näissä miesvihaprovoissasi.

Alapeukkujen sijaan haluan kuulla kommentteja.

No jos ap olisi hoitanut miehen pyykit niin nopeasti niin miksi mies ei tee asiaa kun kyse niin pienestä työstä??? Tätä en voi ymmärtää näissä miesvihamarttyyreissä. Kaikki hommat on niin pieniä jos nainen tekee mutta kuitenkin ylitsepääsemättömän isoja miehen tehtäviksi? Miksi??

Ja palstalla uliseminen auttaa siihen? Ja kaikkien miehien leimaaminen kotitöitä tekemättömiksi?

Jos joku asia minua häiritsee, teen sen itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän