Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enkö muka saa mennä ex-mieheni perheen mökille?

Vierailija
07.10.2016 |

Homma on tämä: erosimme mieheni kanssa alkuvuonna, lapsia on kolme. Olemme aina viettäneet aikaa miehen perheen mökillä, jolla käy vain meidän perhe ja miehen vanhemmat. Nyt syksyllä lapset kinusivat multa että lähdetään mökille vielä kerran ennen lunta. Ajattelin että mikä ettei, lapset pääsee mökille leikkimään ja haravoidakin pitäisi. Kysyin ex-mieheltäni (olemme hyvissä väleissä) että lähdetäänkö, hän sanoi ettei ehdi töiden takia, menkää te vain. Soitin miehen äidille (olen hänenkin kanssaan hyvissä väleissä) että haluaako hän tulla mukaan, kun miehensä on matkoilla. Hän suuttui minulle kamalasti ja sanoi, ettei mulla ole enää mitään oikeutta mennä perheen mökille, olen ulkopuolinen.

En ymmärrä? Olemme juu eronneet miehen kanssa, mutta olen silti lasten äiti. Omassa suvussa on näitä erotapauksia, ja kyllä se toinenkin vanhempi on läheinen vaikka verisidettä ei ole, koska on kumminkin lasten toinen vanhempi. Tiedän ettei mulla ole oikeutta mökkiin, mutta yksinkö lapset pitäisi sinne jättää? Olisin menossa sinne juurikin lasten takia, ne tykkää mökistä, en omaa etuani ajaen. Tullaan miehen vanhempien kanssa juttuun, vieläkin käyn kylässä ja he mun luonani.

En ymmärrä mikä siinä olisi niin pahaa, jos lapsenlapset ja niiden äiti menee mökille.

Kommentit (281)

Vierailija
281/281 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, ex-anoppi treffattu ja homma selvitetty.

Ex-anoppi pyyteli kovasti anteeksi ja selitti vaikeana että raha-ongelmia pukkaa, ja että sairautensa on pahenemaan päin. Soitin hänelle todella huonoon aikaan. Olemme menossa ensi viikonloppuna ex-anopin, ex-apin ja lasten kanssa mökille vähän haravoimaan ja siistimään, ja lapset leikkimään.

Joku kysyi että aionko jatkaa tätä ex-appivanhempien kanssa kaveeraamista sen jälkeen, kun minulla ja ex-miehelläni on uudet puolisot. Vastaus on: en tiedä, aika näyttää. En aio viedä miehen uudelta kumppanilta hänen paikkaansa tai tulla hänen reviirilleen.

-AP

Ei sun tarvitsekaan viedä paikkaa. Uusi puoliso häipyy itsekin, kun näkee tuon. Mistäkö tiedän? Miesystäväni ex yrittää kaveerata ex-appivanhempien kanssa, ei oikein tajua appivanhempien vihjeitä siitä, että takavasemmalle kiitos. Varmaan aika pian tulee suorempaa tekstiä. Exällä on muutenkin rooli välillä hakusessa, miesystäväni sanoikin jo suoraan parista asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän