Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin outoa unta..... Osaako joku tulkita?

Vierailija
07.10.2016 |

Olen siis 30-vuotias nainen ja olen miettinyt etten välttämättä halua lapsia. Unessa mulla oli vauva. Olin aivan paniikissa, koska en osannut imettää kunnolla. En myöskään tiennyt pitääkö vauvoille juottaa maidon lisäks vettä ja pelkäsin että vauva kuolee nestehukkaan. Huolestuin myös huomatessani, että vauvalla ei ollut tarpeeksi lämpimiä vaatteita eikä mulla ollut varaa ostaa sille niitä. Vauvalla ei myöskään ollut vaunuja ja kannoin sitä rintarepussa paikasta toiseen. Pyöräilin vauva rintarepussa (mulla ei ole autoa) ja pelkäsin että ajan ojaan tai joku autoilija törmää muhun. Unessa kului useita päiviä ja huomasin, että olin kadottanut vauvan johonkin. Onneksi se löytyi siskoni luota. Kukaan ei ollut kuitenkaan ruokkinut vauvaa pariin päivään ja olin taas aivan paniikissa. Mitä tää uni meinaa? Onko mulla alkanut se kuuluisa biologinen kello tikittämään? Vai onko tämä vain vahvistusta ajatukselleni, etten jaksaisi vauvan kanssa tai pystyisi huolehtimaan siitä? Oli kyllä outoa tuntea niin suurta huolta toisesta elävästä olennosta, uni oli vielä niin todentuntuinen :/ Lähinnä tunsin paniikkia koko unen ajan, en mitään lämpimiä äidillisiä tunteita.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaat varakkaan miehen, muttet osaa imuttaa sen mielestä perfecto! Lisäksi tais sen munatkin vielä paleltua.. No sisko sitten jelppas!

Vierailija
2/7 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin tuollaisia unia läpi raskauteni.

Ei mitään äidillisiä tunteita, vaan paniikkia.

Yhdessä yritin olla ovela ja kurkistaa, mikä on vauvan sukupuoli. Se oli vaikeaa, vauva luiskahteli käsistäni ja unohdin sen käsilaukkuun jne. Ja kun lopulta sain vaipan pois, niin haarovälissä oli kännykän latauspistoke!

Kyllä sä jotain äitiyteen liittyviä asioita käsittelet, mutta haluatko lisääntyä vai ei, sitä saat miettiä ihan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat ensi viikolla mopon, mutta se ei lähde käyntiin ja takarengaskin on tyhjä.

Vierailija
4/7 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostat ensi viikolla mopon, mutta se ei lähde käyntiin ja takarengaskin on tyhjä.

..ja niskaan pistää, ja potuttaa kuin pientä oravaa.

Vierailija
5/7 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain ekan lapseni niin näin usein unta että unohdin hänet autoon. No, en ole vielä unohtanut.

Vierailija
6/7 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sain ekan lapseni niin näin usein unta että unohdin hänet autoon. No, en ole vielä unohtanut.

Vastuutonta unta!

Vierailija
7/7 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo uni on yleinen, se tarkoittaa: Töissä, ratkaistessasi visaista pulmaa, sinulta pääsee lusikallinen paskaa housuun, eikä vaihtohousuja ole mukana. On vain keksittävä paras mahdollinen tapa päästä vaihtamaan puhtaat housut jalkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi