Yläkerran akka raivoaa 2-3 vuotiaalle lapselleen
"Vittuuuuuuuu,mä en jaksa enää,mä haluun omaa aikaa" ja muuta raivoomista ja huutamista pienelle lapselle.Siis mitä vittua oikeesti?Kannattaako tehdä lapsia jos niitä noin vihaa?
Kommentit (51)
Pidät vain huolta omista asioistasi
Haista vaikka pitkä vitt* polkka tukka pölähtää jos vielä kerrankin tänne jotain kirjoitat t:yläkerran akka
Vierailija kirjoitti:
Voiko tehä lasun?
Syytä ainakin olisi. Kylmäävää kun ajattelee jotain puolustuskyvytöntä lasta jonkun raivohullun syöjättären hampaissa!
Just. Huusin minäkin tänään, kun meni totaalisesti hermo. Lapsi keksi kaikkea mitä ei saisi tehdä. Viimeinen niitti oli, kun kiipesi astiapesukoneen kannen päälle ja se hajosi. Yleensä en huuda, mutta minäkin olen vain ihminen ja välillä napsahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Voiko tehä lasun?
Ei tosiaan voi saa itse syytteen huutamista ei ole laissa kielletty.
Meidänkin naapurissa sama huuto joka päivä! :( Espoossa asutaan
Tuskin kukaan pienelle huutaa oman ajan puutteesta. Eli en usko.
jjj kirjoitti:
Haista vaikka pitkä vitt* polkka tukka pölähtää jos vielä kerrankin tänne jotain kirjoitat t:yläkerran akka
Ota sinä ens kerralla perseeseen niin ei tarvitse kuunnella lapsesi kitinöitä ja sinun raivoamista.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
jjj kirjoitti:
Ota sinä ens kerralla perseeseen niin ei tarvitse kuunnella lapsesi kitinöitä ja sinun raivoamista.
-Ap
Kannattais varmaan sitä omaa meluansa rajoittaa
Onpas tänne eksynyt paljon niitä yläkerran akkoja. Voi lapsiparkojaan.
jjj kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jjj kirjoitti:
-Ap
Kannattais varmaan sitä omaa meluansa rajoittaa
Mitä melua ? hinaa se läski huoraperseesi tänne.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Just. Huusin minäkin tänään, kun meni totaalisesti hermo. Lapsi keksi kaikkea mitä ei saisi tehdä. Viimeinen niitti oli, kun kiipesi astiapesukoneen kannen päälle ja se hajosi. Yleensä en huuda, mutta minäkin olen vain ihminen ja välillä napsahtaa.
Joo mutta tämä on lähes päivittäistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä persepano juttu on?
Aikuisten juttuja.
-Ap
Jestas sentään. Menkää nyt sinne rappuun tappeleen.
Varmaan joku säälittävä yh.