Mitkä puolueet haluaisit hallitukseen?
Kommentit (48)
Olen miettinyt, en kyllä tiedä itsekään.
Jotain säästöä pitäisi tulla, mutta jonkun pitäisi huolehtia ettei liian rajuja toimenpiteitä.
Perussuomalaiset, kristilliset ja keskustan.
Haluaisin ihan uusia tyyppejä yrittämään.
Harmi, kun maailmantilanne on näin ahterista, muuten voitais tavotella Belgian maailmanennätystä. :DDD
Vierailija kirjoitti:
ihan sama kunhan siellä ei ole vihreät, vasemmisto ja sdp, ne kun vievät tavalliset kansalaiset tuhoon.
Enig eli samaa mieltä. Ei se ruotsinsuomalainen puoluekaan mitään hyötyä tee Suomelle . Ikuinen riita kielistä .Kallista lystiä.
Ehkä siellä voisi olla persut, kristilliset ja vapauden liitto. En tosiaan vielä tiedä ketä tai mitä puoluetta äänestän
Vierailija kirjoitti:
Kok+PS+Kesk
Kyseisen hallituskokoonpanon nimi on PersKeKo. :D
Sanna Marin pelotteli tentissä Sinimustalla hallituksella. Olisihan tuo sinänsä mielenkiintoista jos toteutuisi. Valtakunnanjohtaha Kuru :D
Liberaalit ja hamppupuolueen paras hallitus ikinä.
Kok, PS, kesk, KD, liike nyt ja Tuukka Kuru.
Ps+ kristilliset+ liikenyt ja muut protesti puolueet.
Kokoomusta ei missään tapauksessa myyvät kaiken valtion omaisuuden ja kurittavat työväkeä nostamalla välillisiä veroja.
Vasemmistoliitto. Muita ei tarvita. Loppuu köyhien kyykytys.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoliitto. Muita ei tarvita. Loppuu köyhien kyykytys.
Luepa tuo niin huomaat mihin se johtaa kun vasemmisto on yksinään vallassa. Suosittelen kirjaversiota.
En halua minkäänlaista muutosta. Nykyinen hallitus on paras ikinä. Olen hyvin tyytyväinen nykyiseen hallitukseen. Ministerit saisivat minun puolestani jatkaa hyvää yhteistyötään.
Sanna Marin on lahja suomalaisille. Kiitokset hänelle!
SDP, Vasemmistoliitto, ehkä Rkp
ei vihreitä eikä kokoomusta
ei ole oikein viedä vähäosaisilta ja kasvattaa eriarvoisuutta. Vihreistä vaan olen saanut tarpeekseni, kun eivät ns. näe metsää puilta. Ohisalo on järjettömän pikkusieluinen luontoagendassaan.
Nykyisillä kannatusluvuilla joko
Kok, PS, kesk, KD
Tai
Kok, SDP, PS
Tai
KOK, SDP, kesk, KD
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, en kyllä tiedä itsekään.
Jotain säästöä pitäisi tulla, mutta jonkun pitäisi huolehtia ettei liian rajuja toimenpiteitä.
SDP, RKP, VIHREÄT,KESKUSTA, KD ja joitain muita maltillisia, mutta ei Kokoomus eikä perussuomalaiset.
ihan sama kunhan siellä ei ole vihreät, vasemmisto ja sdp, ne kun vievät tavalliset kansalaiset tuhoon.