Yläkerran akka raivoaa 2-3 vuotiaalle lapselleen
"Vittuuuuuuuu,mä en jaksa enää,mä haluun omaa aikaa" ja muuta raivoomista ja huutamista pienelle lapselle.Siis mitä vittua oikeesti?Kannattaako tehdä lapsia jos niitä noin vihaa?
Kommentit (51)
Jos sillä on mies, niin sano sille että kuule, nyt laitat naises lenkille ja oot lapses kanssa.
Onko kysy läskiperse huorasta ja ottaa pyllyyn ja olet kateellinen?
Ap taisi tappaa itsensä koska oli niin ahdistunut
Vierailija kirjoitti:
Onko kysy läskiperse huorasta ja ottaa pyllyyn ja olet kateellinen?
Voitko kirjoittaa suomeksi en ymmärrä somaliaa.
Menikö ap harrastamaan pyllyseksiä vai minne se katosi?
Ap fistaa koiraansa kakkoseen siksi se ei jouda vastaamaan
Olipas pimeä ketju. Ap taisi vain projektoida omia vihanhallintaongelmiaan jonkun muun niskaan. Itse ainakin joutunut viimeksi tänään karjaisemaan, että " hei nyt annatte hetken omaa aikaa", kun tyypit muilutti toisiaan turpaan ja meinasi palaa ruoka pohjaan sitä erotuomarointia suorittaessa. Toivottavasti ap on vaan lapseton ja naiivi, että 3 v:t eivät olisi aikalailla paholaisen kätyreitä pahalle tuulelle sattuessaan.
Vierailija kirjoitti:
Olipas pimeä ketju. Ap taisi vain projektoida omia vihanhallintaongelmiaan jonkun muun niskaan. Itse ainakin joutunut viimeksi tänään karjaisemaan, että " hei nyt annatte hetken omaa aikaa", kun tyypit muilutti toisiaan turpaan ja meinasi palaa ruoka pohjaan sitä erotuomarointia suorittaessa. Toivottavasti ap on vaan lapseton ja naiivi, että 3 v:t eivät olisi aikalailla paholaisen kätyreitä pahalle tuulelle sattuessaan.
Samaa mieltä kanssasi jokainen jolla on lapsia ymmärtää
Mulla on muutakin tekemistäbkun päivystää täällä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Just. Huusin minäkin tänään, kun meni totaalisesti hermo. Lapsi keksi kaikkea mitä ei saisi tehdä. Viimeinen niitti oli, kun kiipesi astiapesukoneen kannen päälle ja se hajosi. Yleensä en huuda, mutta minäkin olen vain ihminen ja välillä napsahtaa.
Liikaa rajoja. Vähemmän kontaktia ja vastavuoroisuutta. Osanotto astianpesukoneen kannen vuoksi. Miten lapsi voi, miltä hänestä tuntuu noin niinkuin yleensä?
Silti kuitenkin täällä olet ja vasteilet taidat olla aika vammainen.
Sairas ketju. Taisi jäädä osalla aamulääkkeet ottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko tehä lasun?
Ei tosiaan voi saa itse syytteen huutamista ei ole laissa kielletty.
No ei todellakaan saa syytettä lasun tekemisestä. Jos huutaminen on jatkuvaa, lastensuojeluilmoitus on todellakin paikallaan. Yksittäisestä hermojen pettämisestä en tekisi, ellei siihen sisältyisi fyysistä väkivaltaa. Lapsen kasvattaminen karjumalla on kuitenkin väkivaltaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti kuitenkin täällä olet ja vasteilet taidat olla aika vammainen.
Äitisi oli vammainen, vitun koeputkilapsi.
Ap
Isäs oli kun sinua teki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko tehä lasun?
Ei tosiaan voi saa itse syytteen huutamista ei ole laissa kielletty.
No ei todellakaan saa syytettä lasun tekemisestä. Jos huutaminen on jatkuvaa, lastensuojeluilmoitus on todellakin paikallaan. Yksittäisestä hermojen pettämisestä en tekisi, ellei siihen sisältyisi fyysistä väkivaltaa. Lapsen kasvattaminen karjumalla on kuitenkin väkivaltaa myös.
Siinä vaiheessa jos lastensuojeluun ei ryhdytä niin turha itkeä kun toinen osapuoli nostaa syytteen turhasta ilmiannosta näitähän on jo tehty aika monta tähän mennessä joten en suosittelisi pelkän huutamisen perusteella.
Ap oli nuolemassa haavojaan kun saikin pataansa yläkerran ämmältä, voi pikkuista.
Asutko ap turussa...
Täällä samanlainen tapaus, tosin se laps huutaa kans samaantyylii