Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näetkö tämänlaisia painajaisia? Mistä tämä kertoo?

Vierailija
06.10.2016 |

Taas heräsin yöllä siihen että ulvon kauhusta ja hyppäsin miehen selän taakse paniikissa. Näin unta että jokin tumma hahmo veti minua lattiaa pitkin niin että olin mahallani ja yritin tarttua johonkin kiinni että pääsisin pakoon. Mieheni istui tuolilla selin minuun eikä kuullut kun huusin apua. Tumma vihainen hahmo yritti saada minua mukaansa samalla kun koitin tarrata tuolista kiinni. Lähes aina uni sijoittuu mummolaani missä kasvoin. Mukana unissa on joko edesmennyt mummoni tai sitten pappani tai mieheni. Koskaan he eivät kuule jos huudan apua kun tämä musta hahmo vie minut mukaansa.
Mitä tämä uni voi tarkoittaa? Mikä tuo tumma hahmo on?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siellä mummolassa jotain pelottavaa, kun olit lapsi? Onko sinulle sattunut viime aikoina sellaista, mikä muistuttaisi mummolan talosta ja lapsuudesta?

Vierailija
2/4 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni oli Jehovan todistaja ja hänen mielestään piru oli aina kaikkialla. En koskaan tykännyt olla yksin tuossa talossa vaikka se oli uusi talo. Aina vilkuilin selkäni taakse.

En tiedä johtuisiko tästä nämä unet. Sillä hahmollakin on usein kasvot kuin pirulla. Aina oli puhetta kun olin pieni, että he jotka ottavat osaa demonien pöytään ovat niitä jotka eivät ole Jehovan todistajia. Kerta olen irtautunut tuosta uskonnosta niin kai se piru sitten koittaa viedä mennessään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta ne uskonnot teettää ja näille vaan lapsia altistetaan.

Vierailija
4/4 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummoni oli Jehovan todistaja ja hänen mielestään piru oli aina kaikkialla. En koskaan tykännyt olla yksin tuossa talossa vaikka se oli uusi talo. Aina vilkuilin selkäni taakse.

En tiedä johtuisiko tästä nämä unet. Sillä hahmollakin on usein kasvot kuin pirulla. Aina oli puhetta kun olin pieni, että he jotka ottavat osaa demonien pöytään ovat niitä jotka eivät ole Jehovan todistajia. Kerta olen irtautunut tuosta uskonnosta niin kai se piru sitten koittaa viedä mennessään :D

Ihan loogista. Pirulla pelottelu vaikuttaa elämääsi edelleen jollain tasolla, vaikka oletkin irtaantunut uskonnosta.

# 1