Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Että olkaa kotiäidit hiljaa ja myöntäkää että pääsette hemmetin helpolla."

Vierailija
06.10.2016 |

Niin mä pääsenkin, joissain asioissa. Joissain asioissa taas työssäkäyvä äiti pääsee helpommalla.
Hajoa siihen, mitä olet elämässäsi valinnut! :D

Kommentit (209)

Vierailija
1/209 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottiko totuus noin koville?

T. Tuon kirjoittanut

Vierailija
2/209 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuis mää kun oon "vain" kotiäiti ja teen vähän hommiakin?

Kotiäiti tekee paljon työtä päivän aikana...toisille siitä lapsien hoitamisesta maksetaan hyvä palkka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/209 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ole vaikeaa hommaa olla lapsen kanssa kotona mut itse en jaksaisi .."

Hah hah haa..

Vierailija
4/209 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee, että täällä on taas kotiäideille päivät aikaa istua av:lla. Menkää nyt leikittämäön niitä lapsianne tai tekemään sitä yhtä ylimääräistä lämpöistä ruokaa. Raskasta on huh, kun pitää ihan makaronikin keittää!

Vierailija
5/209 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Tuon kirjoittanut

Tuskinpa vaan otti koville. Ehkäpä yritti vaan herätellä siihen, että elämä on valintoja ja kaikessa on puolensa. Jos aletaan laskea sitä, kuka pääsee helpoimmalla ja missä, ollaan hakoteillä. Se on täysin turhaa keskustelua, koska se ei johtane mihinkään ratkaisuus tai tuota mitään uutta näkemystä.

Vierailija
6/209 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei ole vaikeaa hommaa olla lapsen kanssa kotona mut itse en jaksaisi .."

Hah hah haa..

On se totta. Se että jaksaa istua päivästä toiseen, kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen vain kotonaan rajaten elämänpiirinsä hyvin kapeaksi ja vältellen itsensä haastamista, vaatii kyllä todellista tylsämielisyyttä. Ei siihen moni pystykään, vaan vaatii enemmän haasteita. Mutta suutari pysyköön etc etc.

Vierailija
7/209 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkee, että täällä on taas kotiäideille päivät aikaa istua av:lla. Menkää nyt leikittämäön niitä lapsianne tai tekemään sitä yhtä ylimääräistä lämpöistä ruokaa. Raskasta on huh, kun pitää ihan makaronikin keittää!

Entä sinä ahkera "veronmaksaja", joka nytkin kulutat aikaasi siellä työpaikalla roikkumalla av:lla, vaikka sun kuuluisi TEHDÄ TÖITÄ.

Vierailija
8/209 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka jää kotiin 10-15 vuodeksi, ei maksa veroja ja käyttää julkisia palveluja, on mielestäni turhake.

Vierailija
9/209 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuis mää kun oon "vain" kotiäiti ja teen vähän hommiakin?

Kotiäiti tekee paljon työtä päivän aikana...toisille siitä lapsien hoitamisesta maksetaan hyvä palkka!

Tätä perustetta en ole ikinä käsittänyt.

Jos siivoan kotona niin ei siitä mulle makseta. Ymmärrän kyllä että siivoojalle maksetaan. Sama ruoanlaiton suhteen. Kyllä lastenhoitajalle kuuluu palkka.

Vierailija
10/209 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäidin arki on työssäkäyvän äidin loma.

Vierailija
11/209 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me2 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Tuon kirjoittanut

Tuskinpa vaan otti koville. Ehkäpä yritti vaan herätellä siihen, että elämä on valintoja ja kaikessa on puolensa. Jos aletaan laskea sitä, kuka pääsee helpoimmalla ja missä, ollaan hakoteillä. Se on täysin turhaa keskustelua, koska se ei johtane mihinkään ratkaisuus tai tuota mitään uutta näkemystä.

Hmm kun kotiäitiys ei ole kaikille taloudellisista syitä mahdollinen vaan se vaatii isältä hyvän palkan. Ehkä tällaisten asenteiden vuoksi teitä kotiäidit inhotaan, elätte jossain ruusunpunaisessa kuplassanne, josta besserwisseröitte muita.

Vierailija
12/209 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka jää kotiin 10-15 vuodeksi, ei maksa veroja ja käyttää julkisia palveluja, on mielestäni turhake.

Tällä logiikalla eläkeläiset putoaa samaan kastiin. Ja lapset.

Vierailija
13/209 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän on se asia missä työssäkäyvä äiti pääsee helpommalla? Työssäkäyvän pitää työssäkäynnin lisäksi tehdä ihan samat kotityöt kuin kotiäidinkin. Aikaa on vain pari tuntia kun kotiäidillä on koko päivä.

Vierailija
14/209 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä logiikalla eläkeläiset putoaa samaan kastiin. Ja lapset.

Eläkeläiset on enimmäkseen turhakkeita, lapset taas tulevaisuuden investointeja. Eikö tuo ole itsestään selvää.

Vierailija
15/209 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sinä ahkera "veronmaksaja", joka nytkin kulutat aikaasi siellä työpaikalla roikkumalla av:lla, vaikka sun kuuluisi TEHDÄ TÖITÄ.

Menen iltavuoroon ;) Ymmärrän, että et työelämästä ymmärrä mitään, mutta katsos kun jotkut meistä tekevät vuorotyötä. Tämä aamupäivä , joka vastaa sinulle raskasta elämääsi, on minulle vapaata ja hyvin kevyttä. Illaksi töihin, jotta voin maksaa veroja mm sinun kotona olemisesta tukemiseen!

Mutta mene nyt jos ihmeessä vääntämään sitä lounasta!

Vierailija
16/209 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä, että miksi sinä itse olet mennyt töihin, jos se harmittaa noin paljon? Ja jos kotona oleminen on niin helppoa, miksi et itse ole kotona? Kysehän on kuitenkin ihan niistä omista valinnoista.

Vierailija
17/209 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 1½ vuotta lapsen kanssa kotona ja tein samalla töitä.

Vierailija
18/209 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta kyllä täälllä varmasti pyörii työttömiä, opiskelijoita, vuorotyötä jne. tekeviä, joilla nyt sattuu olemaan vapaata keskellä päivää.

Asiaan: molemmat kokeneena niin kyllä se kotiäitinä olo oli paljon helpompaa kuni äitiyden ja töissäkäynnin yhdistäminen. Töissä käydessä samat kotityöt ym. on tehtävä murto-osa-ajassa, kun kotona ollessa oli koko päivä aikaa hoitaa niitä.

Vierailija
19/209 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten, tämä ahkera työssäkäyvä on kotona vapaapäivällä. Viikonlopuksi menen taas töihin ja mies on vuorostaan lasten kanssa kotona. Aika hyvin on meillä asiat kun lapsilla on 3 hoitopäivää viikossa. Tässä juuri lapset leikkivät keskenään ja minä juon kahvia. Ei voisi helpompaa olla, tätä jos olisi joka päivä! Kohta lähdetään puistoon, onkin kiva aurinkoinen päivä tulossa. Koittakaa nyt hyvät kotiäidit kestää!

Vierailija
20/209 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain kotiäidillä ilmeisesti oma elämä v*tuttaa tosi paljon, kun on tarve tehtailla näitä riitaisia aloituksia av:lle. 

Jospa välillä tekisit niitä kovasti kuuluttamiasi hommia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän