Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei pidä tytöstäni

MinniH.
06.10.2016 |

Tilanne on kurja! Mieheni on 8 vuotiasta tytärtäni kohtaan kärsimätön, kireä, torjuva. Puhuu kovasanaisesti , komentelee ja huutaa tytölleni. Hän ei anna tytölleni positiivista palautetta vaan huomauttelee virheistä ja asioista mitkä miehen mielestä tyttö tekee huonosti. Hän ei kannusta tai kehu tai anna positiivista palautetta. Tyttäreni selvästi kaipaa mieheltä huomiota kosketusta halausta ja hyväksyntää. Mutta tähän miesvei kykene. Omalle tyttärelleen jän on päin vadtoin kannustava, rihkaiseva, lempeä, ystävällinen, kärsivällinen ,ymmärtäväinen...kaiken sen hastakohta miten omaa tytärtäni kohtaan on.

Olen itse äärettömän uupunut ja surullinen ehkä hieman alakuloinenkin tilanteen takia. Huolissani miten tämä tilanne vaikuttaa huonolla tavalla lapseni minäkuvaan, itsetuntoon ja tulevaisuuteen.

Voiko mieheni muuttua? Onko tässä tilanteessa mitäön muutac ratkaisua kuin ero? Mueheni ei ymmärrä käytöstään. Olen yrittänyt asiasta puhua useasti mutta tuloksetta.

Ja pliis palstalaiset. Odotan aikuismaisia vastauksia enkä yrjöämista mitä täällä niin usein vastauksissa näkee.

Kiitos jo etukäteen ymmärryksestä ja asillisesta suhtautumisesta asiaan.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Arka tämä aihe on varmasti. Olisi kuva kuulla enemmänkin kommentteja, ajatuksia, selviytymistarinoita siitä kun toisen lapset ovat ne inhotukset. Miten aikuinen tällaisessa tilanteessa järkeilee, käsittelee omat tunteensa. Miten tälkaiset asiat heijadtelevat parisuhteeseen? Keskustelua kiitos 😊

Vierailija
42/43 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää kyllä kasvattaa lastakin jos hakee huomiota ärsyttämällä. Anna sinä huomiota riittävästi, ettei sitä tarvi isäpuolta enää kerjätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää. En voi muuta sanoa. Väite, ettei kukaan mies halua kasvattaa muiden miesten lapsia, on väärä. Sellaisia miehiä on. Mutta on myös sellaisia, kuin aapeen mies, jotka eivät siihen kykene. Kuinka helvetissä kukaan äiti voi altistaa omaa lastaan tuollaiseen kohteluun! Mies ei tuosta muutu, pahenee vain. Enkä väitä, että tämä olisi vain miesten ongelma. Esim. mun eksä jätti lupaavan suhteen sen vuoksi, että nainen ei hyväksynyt meidän yhteistä pientä tytärtä. Se vaati munaa. Eksä oli rakastunut korviaan myöten, mutta kun tajusi, että uusi nainen hyljeksi lasta, eksä pisti välit poikki. Näin sunkin pitää tehdä. Niinkuin joku aiemmin kirjoitti, KUKAAN muu ei sun lapses puolta pidä, kuin sä itse. Lapsen pitää saada kotonaan tuntea olonsa turvalliseksi, hyväksytyksi ja rakastetuksi. Ilmeistä on, että sun lapses ei näin koe. Jätä mies. Järjestä elämäs uudestaan. Lapses takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan