Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikka vs lihaksikas mies, kumpi saa enemmän naisia. Hoikka voitti 8-1. Siis mitä ihmettä?

Vierailija
05.10.2016 |

Mikä on nykynaisiin mennyt, jos pitävät hoikkaa miestä komeampana kuin lihaksikasta? Eikö naiset enää nykyään arvosta oikeita miehiä?

No, tuo onkin jenkeistä ja luultavasti tuon videon tuloksia on käsitelty, joten ehkä täällä Suomessa on naisilla vielä arvostus oikeita, lihaksikkaita miehiä kohtaan kunnossa. T: Aktiivisesti salilla treenaava oikea mies.

Kommentit (535)

Vierailija
241/535 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset niitä lihaksikkaita miehiä monesti enemmän haluavat. Heillä on vaan heikko itsetunto, vääristynyt kuva vartalostaan ja ajatus omasta "alemmuudestaan" takaraivossa. Siksi on helpompi keskustella ja tutustua semmoisen hoikan ja harmaan kanssa.

Että ärsyttää tuollaiset miehet, jotka luulevat tietävänsä paremmin naisten makumieltymykset! Inhoan Bull Mentolan tyyppisiä saliäijiä.

Vierailija
242/535 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset niitä lihaksikkaita miehiä monesti enemmän haluavat. Heillä on vaan heikko itsetunto, vääristynyt kuva vartalostaan ja ajatus omasta "alemmuudestaan" takaraivossa. Siksi on helpompi keskustella ja tutustua semmoisen hoikan ja harmaan kanssa.

Että ärsyttää tuollaiset miehet, jotka luulevat tietävänsä paremmin naisten makumieltymykset! Inhoan Bull Mentolan tyyppisiä saliäijiä.

hahha, noitahan nyt onkin joka salilla. Voi teitä naiset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/535 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa tämä jonkun venäläisen nyrkkeilijän linkkejä laittava mies on sitten vissiin itse sellainen nyrkkeilyä harrastava, hänellä on juuri tämän kokoinen/näköinen kroppa, ei saa naisia, ja nyt täällä projektoi kuinka tällaisen kehon ja tälllaisten nyrkkeilytaitojen pitäisi tehdä ultimate specimen status?!?!? Yrittäen saada meitä mammoja uskomaan, että sinunlainen mies meidän pitäisi ottaa. Teit ehkä töitä päästäksesi samanlaiseen kehoon kuin kyseinen herra, luulit että se tuo statusta ja naisia kuten se tälle venäläiselle julkkikselle toi... mutta todellisuus ei vastannutkaan odotuksiasi.

Menikö oikeaan vai väärään? Mielellään olisin väärässä, mutta epäilen :)

En ole linkin laittaja, mutta ainoa selvä status joka käy naiseen kuin naiseen on raha. Naiset puhuu muuta, mutta todellisuus on toinen

Miksi nimimerkki Snnkkumies ei saa naista vaikka on rahaa? Luulis että olis jo ajat sitten pariutunut kun kerran joka ikinen nainen on muka rahalla ostettavissa. Ei ole.

Sinkkumies rakastaa naisia liikaa, jotta vielä sitoutuisi vakavasti

Bullshit. Istuu viikonloppuillat vauvalla purkamassa pahaa oloaan.

Vierailija
244/535 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole nuori, hoikka blondi, mutta saan runsaasti irtoseksiä, vaikka olen harvalle miehelle se ykkösunelma, joista he kirjoittelevat vauva-palstalle. Eikä tämä mielestäni tee tyhjäksi sitä, että miehillä ihan oikeasti on se ykköspreferenssi. Jos tekisin kuten sinä, sanoisin että miehet valehtelee, niiden kollektiivinen ykköspreferenssi on oikeasti päärynävartaloinen 36-v. brunette, koska ovat panneet minua. 

Lol.

Tässähän juuri on se ero, naisten ja miesten välillä. Miehet panee alaspäin, ja sitoutuu tasoiseensa. Naiset panee ylöspäin ja "sitoutuu" mahdollisesti tasoiseensa.

3/10 nainen saa juuri niin paljon irtoseksiä kuin haluaa, vaikka ei tietenkään 10/10 miehiltä. 8/10 jolla on kuiva kausi meneillään ja on juovuksissa, on vielä ihan mahdollinen saalis.

3/10 mies ei saa kertaakaan. Elämässään. Edes 2/10 naisilta. Suhteessa voi saada, ehkä, jos kompensoi statuksella tai materialla.

Vierailija
245/535 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole nuori, hoikka blondi, mutta saan runsaasti irtoseksiä, vaikka olen harvalle miehelle se ykkösunelma, joista he kirjoittelevat vauva-palstalle. Eikä tämä mielestäni tee tyhjäksi sitä, että miehillä ihan oikeasti on se ykköspreferenssi. Jos tekisin kuten sinä, sanoisin että miehet valehtelee, niiden kollektiivinen ykköspreferenssi on oikeasti päärynävartaloinen 36-v. brunette, koska ovat panneet minua. 

Lol.

Tässähän juuri on se ero, naisten ja miesten välillä. Miehet panee alaspäin, ja sitoutuu tasoiseensa. Naiset panee ylöspäin ja "sitoutuu" mahdollisesti tasoiseensa.

3/10 nainen saa juuri niin paljon irtoseksiä kuin haluaa, vaikka ei tietenkään 10/10 miehiltä. 8/10 jolla on kuiva kausi meneillään ja on juovuksissa, on vielä ihan mahdollinen saalis.

3/10 mies ei saa kertaakaan. Elämässään. Edes 2/10 naisilta. Suhteessa voi saada, ehkä, jos kompensoi statuksella tai materialla.

Entä jos se 3/10 nainen haluaa irtoseksiä yhtä paljon kuin peräkärryllisen lehmänpaskaa? Yhtä paljon kuin sinä haluat homoseksiä pimeässä puistossa narkkarin kanssa? Etkö olekin etuoikeutettu kun voit saada sitä homoseksiä? Tuliko yhtään syyllinen olo, tuliko?

Vierailija
246/535 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol.

Olen nelikymppinen nainen. Ikinä en ole pannut kännissä tuntemattoman kanssa, eikä ole muuten miehenikään. Eli sikäli elämän ja onnen kannalta on varsin yhdentekevää, mitä lukua edustamme luokituksessasi.

Vierailija
247/535 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol.

Entä jos se 3/10 nainen haluaa irtoseksiä yhtä paljon kuin peräkärryllisen lehmänpaskaa? Yhtä paljon kuin sinä haluat homoseksiä pimeässä puistossa narkkarin kanssa? Etkö olekin etuoikeutettu kun voit saada sitä homoseksiä? Tuliko yhtään syyllinen olo, tuliko?

Juuri näin!

Vierailija
248/535 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täsä paljastuu toinenkin kaava.

Jokaisen vastanneen naisen mielestä pitää olla joko luontaisen roteva tai pitkä. Ellei kumpaakin.

Molemmat geneettisiä ominaisuuksia joita ei voi muuttaa.

Röhönaurua seuraavan kerran kun naiset vihjaavat että miesten ulkonäkövaatimukset naisille olisi kovia.

Onneksi naisia on kaikenkokoisia kuten miehiäkin. Siinä kohtaa voi alkaa kritisoida kun joku 150-senttinen nainen kelpuuttaa itselleen vain yli 180-senttisiä miehiä.

Itse asiassa palstallahan oli se pituusgallup josta joku teki koosteenkin.

Naisten omalla pituudella oli aika vähän vaikutusta toivepituuteen miehelle. 185cm oli toiveiden keskiarvo (166cm miehillä, eli realistisesti juuri naisten keskipituus). Vielä 155cm naisilla toivepituus miehelle oli luokkaa 182,5cm.

150cm naisia ei muuten ole paljoa. Tuota vastaava pituus miehelle olisi 163cm.

Ehkä pätkänaiset ajattelee, ettei kannata tehdä samanpituisten miesten kanssa lapsia, tai niistäkin tulee metriheikkejä. Mutta on kylläkin typerää väittää, etteikö lyhyetkin miehet kelpaa naisille, jos niiltä löytyy rahaa, ja ehkä terveennäköisiä lihaksiakin. Esimerkkejä on maailma täynnä.

No eikö samalla logiikalla pitkät ja rotevat naiset sitten katselisi lyhyitä ja hoikkia miehiä että tulisi tasapainoisia lapsia? Niistä tytöistäkin, eikös puolet lapsista ole tyttöjä?

Vai vaihtuuko perustelu joksikin muuksi kun tilanne käännetään toisin päin?

Paljon on pareja, joissa mies on lyhyempi kuin nainen. Kun kummankin itsetunto on kohdallaan, ei pituudella ole niin väliä.

https://www.eonline.com/news/729949/rosie-huntington-whiteley-and-jason…

Itsetunnolla tarkoitat varmaankin tilipussia?

Tuosta oli muuten uusi tutkimus.

Siinä huomattiin että lyhyet miehet menevät naimisiin vanhempina kuin pitkät ja heillä (naimisissa olevilla lyhyillä miehillä) oli keskimäärin isommat tulot kuin pitkillä. Kuten jo tiedämme, pitkillä miehillä on keskimäärin hieman isommat tulot, joten tämä osoittaa selkeästi kuinka lyhyemmän miehen on kompensoitava rahalla ja statuksella löytääkseen kumppanin.

Vierailija
249/535 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol.

Juupa juu, sitten kun vielä joku selittäisi että miten näitä numeroita jaetaan. Itse satun tietämään pari miestä, joihin itse en koskisi pitkällä kepilläkään, mutta jotka näyttävät naisille kuitenkin kelpaavan. Toinen on työtön ja vammainen, toinen on työtön ja mt-ongelmainen (ja ruumiinrakenteeltaan juuri tällainen laihaläski hintelys, joita tässäkin ketjussa on haukuttu). Mene ja selitä.

Vierailija
250/535 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täsä paljastuu toinenkin kaava.

Jokaisen vastanneen naisen mielestä pitää olla joko luontaisen roteva tai pitkä. Ellei kumpaakin.

Molemmat geneettisiä ominaisuuksia joita ei voi muuttaa.

Röhönaurua seuraavan kerran kun naiset vihjaavat että miesten ulkonäkövaatimukset naisille olisi kovia.

Onneksi naisia on kaikenkokoisia kuten miehiäkin. Siinä kohtaa voi alkaa kritisoida kun joku 150-senttinen nainen kelpuuttaa itselleen vain yli 180-senttisiä miehiä.

Itse asiassa palstallahan oli se pituusgallup josta joku teki koosteenkin.

Naisten omalla pituudella oli aika vähän vaikutusta toivepituuteen miehelle. 185cm oli toiveiden keskiarvo (166cm miehillä, eli realistisesti juuri naisten keskipituus). Vielä 155cm naisilla toivepituus miehelle oli luokkaa 182,5cm.

150cm naisia ei muuten ole paljoa. Tuota vastaava pituus miehelle olisi 163cm.

Ehkä pätkänaiset ajattelee, ettei kannata tehdä samanpituisten miesten kanssa lapsia, tai niistäkin tulee metriheikkejä. Mutta on kylläkin typerää väittää, etteikö lyhyetkin miehet kelpaa naisille, jos niiltä löytyy rahaa, ja ehkä terveennäköisiä lihaksiakin. Esimerkkejä on maailma täynnä.

No eikö samalla logiikalla pitkät ja rotevat naiset sitten katselisi lyhyitä ja hoikkia miehiä että tulisi tasapainoisia lapsia? Niistä tytöistäkin, eikös puolet lapsista ole tyttöjä?

Vai vaihtuuko perustelu joksikin muuksi kun tilanne käännetään toisin päin?

Paljon on pareja, joissa mies on lyhyempi kuin nainen. Kun kummankin itsetunto on kohdallaan, ei pituudella ole niin väliä.

https://www.eonline.com/news/729949/rosie-huntington-whiteley-and-jason…

Itsetunnolla tarkoitat varmaankin tilipussia?

Tuosta oli muuten uusi tutkimus.

Siinä huomattiin että lyhyet miehet menevät naimisiin vanhempina kuin pitkät ja heillä (naimisissa olevilla lyhyillä miehillä) oli keskimäärin isommat tulot kuin pitkillä. Kuten jo tiedämme, pitkillä miehillä on keskimäärin hieman isommat tulot, joten tämä osoittaa selkeästi kuinka lyhyemmän miehen on kompensoitava rahalla ja statuksella löytääkseen kumppanin.

No tietenkin on! On sen läskin naisenkin pakko jollain kompensoida, mutta niinpä vaan kompensoinnin jälkeen pari löytyy.

Vierailija
251/535 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa tämä jonkun venäläisen nyrkkeilijän linkkejä laittava mies on sitten vissiin itse sellainen nyrkkeilyä harrastava, hänellä on juuri tämän kokoinen/näköinen kroppa, ei saa naisia, ja nyt täällä projektoi kuinka tällaisen kehon ja tälllaisten nyrkkeilytaitojen pitäisi tehdä ultimate specimen status?!?!? Yrittäen saada meitä mammoja uskomaan, että sinunlainen mies meidän pitäisi ottaa. Teit ehkä töitä päästäksesi samanlaiseen kehoon kuin kyseinen herra, luulit että se tuo statusta ja naisia kuten se tälle venäläiselle julkkikselle toi... mutta todellisuus ei vastannutkaan odotuksiasi.

Menikö oikeaan vai väärään? Mielellään olisin väärässä, mutta epäilen :)

En ole linkin laittaja, mutta ainoa selvä status joka käy naiseen kuin naiseen on raha. Naiset puhuu muuta, mutta todellisuus on toinen

Miksi nimimerkki Snnkkumies ei saa naista vaikka on rahaa? Luulis että olis jo ajat sitten pariutunut kun kerran joka ikinen nainen on muka rahalla ostettavissa. Ei ole.

Sinkkumies rakastaa naisia liikaa, jotta vielä sitoutuisi vakavasti

Bullshit. Istuu viikonloppuillat vauvalla purkamassa pahaa oloaan.

Pötyä. naisen saa tulemaan käymään kotonakin tai voin olla naisen luona. Ei tämä niin vaikeaa ole

Vierailija
252/535 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan lihaksista ja kompensaatioista mieleen, että Bruce Willis ei ole ihan hirveän lyhyt (Wikipedian mukaan 1,83m), mutta sen vaimo on sitä valokuvissa selvästi pidempi. Mahtaa kyrsiä maailman tunnetuinta machomiesnäyttelijää, että on niin lyhyt ja nyt kun vihdoin on pätäkkää, pitää todistaa miehekkyytensä hankkimalla pitkä vaimo. Näin kai tämän palstan vinkujien mielestä tässä on käynyt.

Vierailija
253/535 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa on jo toistettu moneen kertaan miten typerää on käyttää Bull Mentulaa esimerkkinä.

Joku uimari tai telinevoimistelija on parempi esimerkki lihaksikkaasta.

Vierailija
254/535 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol.

Silloin kannattaisi kohdistaa kommentti naiselle, joka käytti miesten seksikiinnostusta argumenttina, naisten käyttäytymiseen.

Opi lukemaan yhteyttä.

Vierailija
255/535 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli vaan lihaksista ja kompensaatioista mieleen, että Bruce Willis ei ole ihan hirveän lyhyt (Wikipedian mukaan 1,83m), mutta sen vaimo on sitä valokuvissa selvästi pidempi. Mahtaa kyrsiä maailman tunnetuinta machomiesnäyttelijää, että on niin lyhyt ja nyt kun vihdoin on pätäkkää, pitää todistaa miehekkyytensä hankkimalla pitkä vaimo. Näin kai tämän palstan vinkujien mielestä tässä on käynyt.

Miten pitkällä vaimolla todistaisi miehekkyyttä?

"No kun ei välitä, koska itsetunto/miehekkyys on niin kova".

Kyllä te naiset olette pihalla. Ette ymmärrä miehistä mitään.

Vierailija
256/535 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutama esimerkki parisuhteista, joita minun elämäni piireissä on (huom asun ulkomailla):

- 175cm sporttityttö, seurustellut lukioajoista asti 165cm hoikan pojan kanssa ja nykyään ovat naimisissa. Kumpikaan ei ole naamasta erityisen hyvännäköinen. Molemmat ovat helvetin kunnianhimoisia ja älykkäitä ja kävivät huippuyliopistot englannissa.

- n.181cm kasvoiltaan todella kaunis nörtti/larppaajatyttö, seurustellut vuoden verran ~176cm lievästi ylipainoisen ei-kovin-komean mekaanikkomiehen kanssa. Tapasivat BDSM-piireissä ja käyvät yhdessä kaikenlaisissa fetissi/seksibileissä alituiseen.

- 168cm hyvällä tavalla kurvikas, kaunis pitkätukkainen blondi joka on sosiaalisin, ulospäinsuuntautunein ja itsevarmin tyttö kenet olen koskaan tavannut, seurustellut nelisen vuotta ~165cm pienikokoisen hintelän ujon koodarimiehen kanssa jolla on kaikenlisäksi vahva saksalainen aksentti. Heillä tuntuu olevan uskomattoman vahva, terve ja syvällinen suhde jollaisesta moni ei osaa edes haaveilla.

Mutta täällä roikkuvien vinkumiesten mukaan yksikään näistä parisuhteista ei loogisesti voi olla todellinen, koska naiset kuolaavat vain lihaksikkaiden 190-senttisten adonisten tai vähintään rikkaiden miesten perään eikä mikään muu vaihtoehto ole mahdollinen.

Vierailija
257/535 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä muutama esimerkki parisuhteista, joita minun elämäni piireissä on (huom asun ulkomailla):

- 175cm sporttityttö, seurustellut lukioajoista asti 165cm hoikan pojan kanssa ja nykyään ovat naimisissa. Kumpikaan ei ole naamasta erityisen hyvännäköinen. Molemmat ovat helvetin kunnianhimoisia ja älykkäitä ja kävivät huippuyliopistot englannissa.

Onpas sinulle kertynyt näitä...tarinoita.

Minä tiedän tuommoisen parin myös, tosin ei todellakaan lukiosta saakka yhdessä. Nainen oli raskaana 1,5v tapaamisesta. Miestä odottaa miljoonien perintö.

Tunnen myös toisen parin, jossa nainen kaunis ja mies lyhyt ja ohut. Toisaalta tienaa 170k vuodessa verolistojen mukaan, todellisuudessa firma kustantaa aika paljon sen päälle.

Vierailija
258/535 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset Bull lihakset on vaan niin ällöt. Valitettavasti yhdistän ne myös henkiseen köyhyyteen vaikkei näin aina olisikaan. 

Jos lihakset on hankittu fyysisellä työllä tai vaikka jalkapalloa pelaamalla niin paljon seksikkäämpää! Sellaiset kivasti kiinteät

Laihat miehet on sitten toinen ääripää mikä ei myöskään kiihota

Vierailija
259/535 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät halua, että rimpulamiehet pahoittavat mielensä. Tää on sama juttu, kun miehiä ei haittaa pieni ylipaino naisella. Ei uskalleta muodostaa mielipidettä, koska pelätään reaktiota. Oishan se kauheaa ja karkeaa, jos ei lämpenis kaikenlaisille laahustajille, lökäpöksyille ja narukäsille.

Vierailija
260/535 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas sinulle kertynyt näitä...tarinoita.

Minä tiedän tuommoisen parin myös, tosin ei todellakaan lukiosta saakka yhdessä. Nainen oli raskaana 1,5v tapaamisesta. Miestä odottaa miljoonien perintö.

Tunnen myös toisen parin, jossa nainen kaunis ja mies lyhyt ja ohut. Toisaalta tienaa 170k vuodessa verolistojen mukaan, todellisuudessa firma kustantaa aika paljon sen päälle.

Sivusta, ja sun... tarinat.... on parempia millä tavalla? Tässä vielä yksi tarina, lähipiirin mallin näköinen ja unelmavartaloinen tyttö seukkaa yhden lähipiirin vastenmielisimmän näköisen häiskän kanssa. Lyhyt, isoperseinen, ruma mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä