Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nyt saisit potkut niin löytäisitkö pian uutta työtä?

Vierailija
05.10.2016 |

Työttömien määrä on järkyttävän korkea verrattuna avoimiin työpaikkoihin. Itse uskon että töitä ei löytyisi ainakaan nopealla aikataululla. Tässä pitää jo varautua ja laittaa kaikki ylimääräinen kulutus seis ja rahat säästöön tulevan varalle.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ravintola-alan keikkatyötä löytyisi varmasti nopeasti.

Vierailija
2/11 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kelpaisikohan sitä johonkin siivous tms. työhön vai vaatiiko nekin jo miljoona pätevyyskorttia? Omalta alalta ei varmasti töitä löytyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, laboratorioalalla on huutava pula näytteenottajista. Työ ei kyllä välttämättä olisi tyydyttävää.

Vierailija
4/11 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin haluaisin uskoa, että voisin saadakin. Toisaalta mulla on jo ikää (olen 55-vuotias), mutta toisaalta erinomaiset ja laajat verkostot.

Vierailija
5/11 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen irtisanoutunut, ei tiedossa seuraavaa työtä, enkä aio ihan heti hakeakaan. Pari kuukautta lomaa ensin. Olen sellainen ihminen, että paineen alla pystyn parhaimpiin suorituksiin. Uskon että duunia löytyy sitten lomimisen jälkeen :) köyhyyttä pelkäämätön ihminen on aika vapaa :)

Vierailija
6/11 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä yt-rahan turvin ottaisin pari kuukautta rennosti ja sitten vasta alkaisin etsimään. Enkä usko, että kauan meni, kun tärppäis.

Nytkin olis kaksi tarjousta edessä.

Vierailija
7/11 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sen verran harvinainen ammatti/osaamisala, että ihan heti ei varmaan uutta paikkaa löytyisi. Katsoin mollista, että tällä hetkellä on kaksi sellaista työpaikkaa auki, joita voisin realistisesti hakea - siis sellaisia jotka vastaavat nykyistä työtä ja osaamista.

Vierailija
8/11 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Olen juristi, mutta työkokemusta on vielä liian vähän (noin 1 vuosi), joten vaikea löytää paikkaa, johon kelpaan. Onneksi nyt on käynyt tuuri.

Vierailija
9/11 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä kaksi vuotta, mutta kahden eri alan koulutus löytyy. Olen joko liian pätevä (papereilla) tai sitten liian vähän työkokemusta.

Vaikea saada töitä koska olen 27vuotias, korkealle koulutettu mutta ei tarpeeksi työkokemusta.

Aina vaaditaan alan koulutusta ja työkokemusta väh 5vuotta, jos jompi kumpi puuttui et saa töitä, ja sitten on se ääripää että oletkin ykskaks liian pätevä.

Vierailija
10/11 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8vuotta kaupan alalla olin töissä jopa esimies tehtävissä. Lopetin työt ja luin itselleni merkonomin paperit ja edelleen työtön noin vuoden jälkeen.

Vaaditaan koulutus ja työkokemusta, ne kun löytyy et kelpaa koska joutuvat maksamaan liikaa palkkaa, joten valitsevat mielummin kokemattoman tunarin sotkemaan asioita koulutetun ja työkokemusta omaavan tilalle.. Säästetään säästetään!

Vierailija
11/11 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 55v. ja tuskin jaksaisin lähteä uutta työtä enää etsimään. Toisaalta omaisuuttakin on kertynyt siihen malliin, ettei työnteko enää niin tärkeätä olisi.

Olen elänyt koko ikäni aika nuukasti juuri seniorivuosia silmällä pitäen. Haluan elää stressivapaata elämää vanhana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan