Elämä on vaan ahdistusta
Olen ollut työtön 5 vuotta,kavereita ei ole ollut 8 vuoteen yhtäkään,töihin ei edes kannata yrittää koska olosotossa on niin paljon velkaa.Tänään havahduin siihen että en edes muista milloin olen ollut viimeksi selvin päin.Siis vielä huumeongelma tähän lisäksi.
Kommentit (27)
21 jatkaa
Ja nyt kun joutuu pärjäämään puurolla ja nuudeleilla niin vielä vähemmän on onnellinen olo... Ystäviä ei mulla ole, kavereita kyllä.
Vierailija kirjoitti:
21 jatkaa
Ja nyt kun joutuu pärjäämään puurolla ja nuudeleilla niin vielä vähemmän on onnellinen olo... Ystäviä ei mulla ole, kavereita kyllä.
Tuu mun kanssa syömään jonnekkin?Voin ostaa sullekkin ruokaa :)
Ap
ootteko kokeillu kuntouttavaa työtoimintaa?
Mäkin olen luisumassa samaan jamaan :( Eilen tajusin että laskuja on menossa perintään enemmän kuin rahaa koko kuukautena tulossa. Otin sitten pikavippiä, ettei tule maksuhäiriömerkintää. Olen ollut työttömänä vuoden ja hakenut kouluun mutta en ole päässyt. Enkä tule pääsemään kun koko suomessa on vain 20 koulupaikkaa (kiitos koulutusleikkausten) Tuntuu että jatkuvasti vain ahdistaa ja on hyvin vaikeaa löytää päihteiden lisäksi hyvää oloa mistään. Edes liikunta ei jaksa enää innostaa. Päällisin puolin kaikki on hyvin, mutta kulissit tulevat vielä romahtamaan.
Ei ole mitään mitä tältä elämältä odottaisin.
N22