Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä on vaan ahdistusta

Vierailija
04.10.2016 |

Olen ollut työtön 5 vuotta,kavereita ei ole ollut 8 vuoteen yhtäkään,töihin ei edes kannata yrittää koska olosotossa on niin paljon velkaa.Tänään havahduin siihen että en edes muista milloin olen ollut viimeksi selvin päin.Siis vielä huumeongelma tähän lisäksi.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun täytyy

Vierailija
2/27 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin hiukan samaa meininkiä, siitä kait se lähtee, että opettelee olemaan selvinpäin. Asioilla on tapana järjestyä, jos ei välittömästi, niin pikkuhiljaa.

Jatkuva pöllyssä oleminen estää sen kuitenkin varsin tehokkaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläpäin hiukan samaa meininkiä, siitä kait se lähtee, että opettelee olemaan selvinpäin. Asioilla on tapana järjestyä, jos ei välittömästi, niin pikkuhiljaa.

Jatkuva pöllyssä oleminen estää sen kuitenkin varsin tehokkaasti.

Se pölly vaan tekee kaikesta siedettävää.

Ap

Vierailija
4/27 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläsiä kohtaloita on varmasti tuhansia.Jossain vaiheessa tulokset alkavat näkyä kun ihmiset sekoavat viimein ja pahimmassa tapauksessa alkavat riehumaan/suunnittelemaan jotain ikävää.

Vierailija
5/27 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläsiä kohtaloita on varmasti tuhansia.Jossain vaiheessa tulokset alkavat näkyä kun ihmiset sekoavat viimein ja pahimmassa tapauksessa alkavat riehumaan/suunnittelemaan jotain ikävää.

Näin on.

Vierailija
6/27 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

d

Vierailija
7/27 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjuutta koko elämä onkin

Vierailija
8/27 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut työttömänä 4 vuotta. Kaverit ovat hylänneet. Sen vaan sanon että pöllyssä oleminen käy kunnon päälle ja aiheuttaa alakuloa. Mutta jokainen pärjäilee miten pärjäilee.

Vierailija
9/27 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut työttömänä 4 vuotta. Kaverit ovat hylänneet. Sen vaan sanon että pöllyssä oleminen käy kunnon päälle ja aiheuttaa alakuloa. Mutta jokainen pärjäilee miten pärjäilee.

Missä suunnalla asut?

Ap

Vierailija
10/27 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/27 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä suunnalla asut?

Ap

Helsingissä.

Vierailija
12/27 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä suunnalla asut?

Ap

Helsingissä.

Mä asun vantaalla.

Ap

Vierailija
13/27 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus, että ottaa päähän tää... Ei siis teidän huonot fiilikset vaan se, että meidät ajetaan tällaiseen tilaan. Jokaiselle pitäisi löytää jotain mielekästä tekemistä. Tää on ihan sairasta, että aikuiset ihmiset oleskelee toimettomina ja hyödyttöminä. Jokaisen aivoissa on miljardeja aivosoluja, jotka voisivat olla töissä kaikkien hyväksi. Meillä mies on ollut nyt kaksi viikkoa peruspäivärahalla. Ankeuttaja on astunut meidänkin taloon. Alansa huippu on väärässä ajassa, ainakin väärässä kaupungissa. Lähde kotoas tai vaivu omiin ympyröihisi, siinä vaihtoehdot täälläkin...

Vierailija
14/27 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan mä ainoa jonka elämässä onnellisuus on lisääntynyt kun jäin työttömäksi... Olin it-alalla, vuosikausia loppuunpalamisen rajoilla tein kotonakin illat ilmaista ylityötä kuten oli firmassa tapana. Mitään muuta en jaksanut kuin työn, kotona olin ihan vihannes, edes tv-ohjelmien seuraaminen oli aivoille liikaa joten istuin vain pimeässä tuijottamassa yksin seinää illat.

Jäin työttömäksi vuosi sitten yt:issä, ja ai että elämä on ihanaa nyt. Käyn päivisin luonnossa kävelemässä, kirjoittelen pöytälaatikkoon fantasiatarinoita, tanssiskelen yksin kotonani radion tahdissa. Nukun puoleenpäivään enkä katso koskaan kelloa. Ensimmämistä kertaa aikuisiällä olen oikeasti onnellinen ihminen.

Pelottaa vaan se että jos joudun töihin taas, kun kuitenkin on pakko hakea jotta tuet jatkuu :( Tosin voi olla ettei tarvi, kun tänäänkin tuli taas uutinen että yksi alan isoimmista firmoista potkinut pois 400 ja CGI potki hiljattain parisataa...

Vierailija
15/27 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi työtön Helsingistä. Olen myöskin aivan yksinäinen, kavereita ei ole ja perhekin asuu muualla. Minulla ei ole paljoa velkaa, amisopinnoista 400€ ja olen täysin hukassa mitä nyt haluan tehdä. Alalla jolta valmistuin ei löydy kunnollista työtä. Ahdistaa kaikki.

N23

Vierailija
16/27 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjottakaa joku mulle jos haluutte. Kik= 8cornelius8

Oon siis 31 vuotias mies.

Ap

Vierailija
17/27 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta palsta menee kii...

Vierailija
18/27 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aukes

Vierailija
19/27 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks tää menee kiinni?!

Vierailija
20/27 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan mä ainoa jonka elämässä onnellisuus on lisääntynyt kun jäin työttömäksi... Olin it-alalla, vuosikausia loppuunpalamisen rajoilla tein kotonakin illat ilmaista ylityötä kuten oli firmassa tapana. Mitään muuta en jaksanut kuin työn, kotona olin ihan vihannes, edes tv-ohjelmien seuraaminen oli aivoille liikaa joten istuin vain pimeässä tuijottamassa yksin seinää illat.

Jäin työttömäksi vuosi sitten yt:issä, ja ai että elämä on ihanaa nyt. Käyn päivisin luonnossa kävelemässä, kirjoittelen pöytälaatikkoon fantasiatarinoita, tanssiskelen yksin kotonani radion tahdissa. Nukun puoleenpäivään enkä katso koskaan kelloa. Ensimmämistä kertaa aikuisiällä olen oikeasti onnellinen ihminen.

Pelottaa vaan se että jos joudun töihin taas, kun kuitenkin on pakko hakea jotta tuet jatkuu :( Tosin voi olla ettei tarvi, kun tänäänkin tuli taas uutinen että yksi alan isoimmista firmoista potkinut pois 400 ja CGI potki hiljattain parisataa...

Heh heh.. Olen onnellinen puolestasi. Jaksat kituuttaa n. 500 € päivärahalla ja maksaa vuokraa ja elämä hymyilee koska et kaipaakaan mitään muuta? Siis kokemusta sulla on oikeasta työttömyydestä. Hieno homma! Sit on katsos erikseen myös ne jotka ei työttömyydestä hirveästi kärsi heti alkuun ainakaan. On korkeat ansiosidonnaiset (ja näitä ei siis tosiaan kaikilla ole!), ehkä jopa oma kämppä, säästettyä rahaa jne. Kyllä silloin tosiaan kelpaisi tepastelu luonnossa. Jaksaisi sinne jopa raahautua, jos ei joka hetki menisi kaikki kapasiteetti penninvenytystä miettiessä. No, olin itsekin joskus hyväosainen, ansiosidonnaista tuli sentään 800 euroa kuussa. Silloin vielä naivisti kuvitteli pääsevänsä töihinkin joskus. Ei..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän