En kestä miesystäväni lasten äitiä!
Tiedän, että menimme pikaisesti kihloihin ja muutimme yhteen miehen kanssa, mutta heillä on kuitenkin eropäätös tehtynä ja meillä on tarkoitus mennä naimisiin samantien kun eronsa on virallisesti selvä. Me olemme onnellisia, piste. Miehen alle kouluikäiset lapset ovat myös ihania ja teemme mielellämme perheenä asioita kun on meidän vikkkomme. Ongelma on tämä lasten äiti!
- valittaa etten tiedä mitään lastenhoidosta kun mulla ei vielä ole omaa (vauva on kyllä yrityksen alla!)
-valittaa että hemmottelen lapsia/olen liian tiukka/en hemmottele riittävästi/en ole riittävän tiukka
- arvostelee ikääni, ulkonäköäni, ammattiani, harrastuksiani
- olen kuulemma huono esimerkki (?) ei ole perustellut...
Tsempatkaa mua, jooko. Onko lasten äidillä joku erokriisi, miksi röykyttää mua tai purkaa muhun jotain olojaan. Lasten asioista on minusta ok olla yhteydessä jos tarve mutta muuten en haluaisi viestejä tolta ihmiseltä. Menee usein päivä pilalle :(
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
En minä ole mitään vienyt keltään, tajutkaa jo. Erosivat ennen minua! Ap
Mikä oli oma motiivisi tuoda esille, että miehellä on ero kesken?
En minäkään kestä mieheni entistä rakasta puolisoa, enkä heidän lastakaan. Mutta minkäs teen? Jos mieheni kanssa haluan olla minun on vaan kestettävä. Onneksi äiti on ajan kanssa rauhoittunut ja lapsikin käy enää satunnaisesti.
Sinulla on vielä pitkä ja kivinen tie edessä.
Pärjäile.
Ero ei ole vielä lopullinen, mutta AP on jo kihloissa miehen kanssa ja yrittää vauvaa?? Ja ikää on..?
Siis miten täällä voi olla näin ilkeitä ihmisiä? Tietokoneen takana istuu ihminen. Miettikää vähän. Ja kun eron syy ei ole ollut minussa vaan ihan muussa enkä ala sitä tänne tilittämään kun ei ole minun asia. Ap
Älä kuule tule valittamaan tänne mitään. Täällä on perheellisiä äitejä ja meidän sympatiat nyt ei oikein sinulle heltiä.
Jokainen varattu mies selittää aina olevansa juuri eroamassa päätös on tehty pitkään tiedetty yms. Se pommi posautetaan kuitenkin kotona kun se uus roilo on varma. Eli ei ollut selvä. Yleensä sitä akkaa ei edes jätetä. Sul kävi tuuri tai huuhkit oikein urakalla vällyjen välis. Voi voi ku voi olla sinisilmänen. SINÄ RIKOIT SEN PERHEEN. Lohduttaudun siihen että mies jatkaa sinulle saman. Vaikka kuvitteletkin olevasi joku uniikki perhonen joka vaan elää tässä näin lehytellen omaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ole mitään vienyt keltään, tajutkaa jo. Erosivat ennen minua! Ap
Mikä oli oma motiivisi tuoda esille, että miehellä on ero kesken?
En minäkään kestä mieheni entistä rakasta puolisoa, enkä heidän lastakaan. Mutta minkäs teen? Jos mieheni kanssa haluan olla minun on vaan kestettävä. Onneksi äiti on ajan kanssa rauhoittunut ja lapsikin käy enää satunnaisesti.
Sinulla on vielä pitkä ja kivinen tie edessä.
Pärjäile.
No siksi ei vielä olla naimisissa, muuten oltais. Siksi mainitsin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jokainen varattu mies selittää aina olevansa juuri eroamassa päätös on tehty pitkään tiedetty yms. Se pommi posautetaan kuitenkin kotona kun se uus roilo on varma. Eli ei ollut selvä. Yleensä sitä akkaa ei edes jätetä. Sul kävi tuuri tai huuhkit oikein urakalla vällyjen välis. Voi voi ku voi olloa sinisilmänen. SINÄ RIKOIT SEN PERHEEN. Lohduttaudun siihen että mies jatkaa sinulle saman. Vaikka kuvitteletkin olevasi joku uniikki perhonen joka vaan elää tässä näin lehytellen omaa elämää.
Nämä kyllä hakivat muista syistä eroa ENNEN MINUA. Rikki oli jo ennen minua perhe. Ap
Se miehen exä ei ole lapsilleen uutta äitiä tilannut. Siksi varmaan ei halua olla "ystävällinen"
Jollekin vastasin, joka ihmetteli, miksi jotkut ihmiset ovat ilkeitä.
Kyllä minäkin olisin, jos mies yhtäkkiä hirveällä kiireellä alkaa perustamaan perhettä ja joku bimbo vielä alkaisi minua neuvomaan. Jestas..
Ap:n mies on siis eronnut jo ennen heidän tapaamistaan. Oletetaan siis että ap on tavannut miehensä heti seuraavana päivänä erohakemuksen jättämisestä. Harkinta-aika, joka on puoli vuotta, on vielä kesken ja ap ja hänen miehensä ovat jo kihloissa ja yrittävät vauvaa. Kuka menee kihloihin ja yrittää vauvaa ihmisen kanssa jonka on tuntenut alle 6 kk? :O
Vaikka avioerosta on kulunut kohta parikymmentä vuotta, ex-puoliso luulee olevansa se OIKEA edelleen. Valitsin vapaan miehen, muut hänen exät ei sekaannu meidän asioihin, vain lasten äiti. Lapset jo sen ikäisiä, että kohta ovat omillaan. Asuvat äidillä ja käyvät oman mielensä mukaan meillä. Suunnitellaan muuttoa ja siihenkin hänellä on sanottavansa, minulla niin huono maku kuulemma.
Mielestäni voisit sanoa ihan suoraankin, että hänellä olisi syytä olla kiitollinen (ehkäpä jopa nöyrä) siitä, että sinä yleensä haluat (ja jopa tahdot) kuluttaa aikaasi ja voimavarojasi hänenkin lastensa parhaaksi.
No huh huh johan on. Joo kuule laitappa viestiä äipälle että mites se kiitollisuus minua kohtaan? Odottelen? Sinun pitäisi olla nöyrä edessäni. Syö paskaa ehdoittaja. Ja ap on syntynyt 90 luvun loppupuolel. Ehkäpä jopa 00
Vierailija kirjoitti:
Joku voisi sanoa sua vaikka huo*aksi mutta eihän totuutta saa toitotella. Varmasti tiedät mitä olet tehnyt itsekkin.
Koira koiran tunnistaa?
Vierailija kirjoitti:
Jokainen varattu mies selittää aina olevansa juuri eroamassa päätös on tehty pitkään tiedetty yms. Se pommi posautetaan kuitenkin kotona kun se uus roilo on varma. Eli ei ollut selvä. Yleensä sitä akkaa ei edes jätetä. Sul kävi tuuri tai huuhkit oikein urakalla vällyjen välis. Voi voi ku voi olla sinisilmänen. SINÄ RIKOIT SEN PERHEEN. Lohduttaudun siihen että mies jatkaa sinulle saman. Vaikka kuvitteletkin olevasi joku uniikki perhonen joka vaan elää tässä näin lehytellen omaa elämää.
Ja samalla nämä eroavat miehet kertovat kuinka nainen on pettänyt, kärsii mielenterveysongelmista tai jotain vastaavaa,mutta vika on aina siinä naisessa.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n mies on siis eronnut jo ennen heidän tapaamistaan. Oletetaan siis että ap on tavannut miehensä heti seuraavana päivänä erohakemuksen jättämisestä. Harkinta-aika, joka on puoli vuotta, on vielä kesken ja ap ja hänen miehensä ovat jo kihloissa ja yrittävät vauvaa. Kuka menee kihloihin ja yrittää vauvaa ihmisen kanssa jonka on tuntenut alle 6 kk? :O
Rakastunut ihminen.
Kohta olet itsekin viisaampi kun pääset tuon äidin roolissa avaamaan tunteistasi.
Vierailija kirjoitti:
SISÄISTÄ AP TÄMÄ! 6KK! PUOLI VUOTTA! mä en luota edes hyväpv tuttuun tossa ajassa. Ja sä olet kykenevä toteamaan että kiitos otan miehesi ja perheesi koska heillä on parempi olla meillä. Onkohan muuten ihan laiton kihlaus. Vai voiko suomes kihlata vaikka kahdeksan lehmää vaimon kylkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastunut ihminen.
Siis ihan oikeasti, onko tää joku normi että muutaman kuukauden TUNTEMISEN perusteella aletaan väsäämään vauvoja???? Kuin sekaisin te ootte??? Ymmärrän jos tyyppi olisi lähellä neljääkymmentä ja mahdollinen vauva on saatava äkkiä kenen tahansa miehen kanssa jos lapsia kerran haluaa, mutta ap ei vaikuta nelikymppiseltä jonka viimeiset lapsentekohetket on käsillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SISÄISTÄ AP TÄMÄ! 6KK! PUOLI VUOTTA! mä en luota edes hyväpv tuttuun tossa ajassa. Ja sä olet kykenevä toteamaan että kiitos otan miehesi ja perheesi koska heillä on parempi olla meillä. Onkohan muuten ihan laiton kihlaus. Vai voiko suomes kihlata vaikka kahdeksan lehmää vaimon kylkeen.
Kihlauksella ei nykypäivänä ole mitään oikeaa juridista merkitystä (tähän ei lasketa sitä että kihlatun ei tarvitse todistaa oikeudessa kihlattuaan vastaan). Siksi naimisissa olevakin voi mennä kihloihin vaikka kymmenen henkilön kanssa; se on vaan liibalaaba-termi jolla ei oo mitään oikeaa merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Mä aina mietin mitä se AUTTAA että eksä ja lasten äiti tekee kiusaa puolison uudelle. Mitä hyötyä tai järkeä siinä? Eikö ihanne ja järkevin tilanne ole, että eksäkin ainakin yrittäisi olla asiallinen, jo ihan lasten hyvinvoinnin vuoksi. Jos ollaan puolison kanssa erottu, miksi ihmeessä se ei puoliso ei saisi mennä yhteen uuden ihmisen kanssa? Yksinkö sen pitäisi olla koko ikänsä? Olisi kiva kuulla tälle perusteluja.
T. Ei-lapsellisen miehen kanssa oleva, mutta silti asiaa ihmettelevä
Olis kiva kuulla tälle vastauksia. Mutta ei, pelkkään lällättelyä ja rääpimistä täynnä. Joskus voi olla niin perheelliset naiset, että eroatte ja mies ottaa uuden. Monella teistä näin tuleekin tietenkin käymään. Sellaista se on elämä.
Tiedän tuon tunteen, ap! Aina sanotaan, että meidän naisten tulisi pitää yhtä ja tukea toisiamme! Kuitenkin aina löytyy noita naisia, jotka ei todellakaan halua tehdä yhtään mitään muiden kuin itsensä eteen. Vaikka tietävät hyvin, miten paljon mukavampaa ja helpompaa olisi kaikille muille, kun he olisivat muille ystävällisiä ja iloisia. Mielestäni voisit sanoa ihan suoraankin, että hänellä olisi syytä olla kiitollinen (ehkäpä jopa nöyrä) siitä, että sinä yleensä haluat (ja jopa tahdot) kuluttaa aikaasi ja voimavarojasi hänenkin lastensa parhaaksi.
No, ehkäpä hän rauhoittuu viimeistään siinä vaiheessa kun teille tulee se ihan oma vauva. Näin uskoisin ja toivoisin. Tsemppiä!