Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä miesystäväni lasten äitiä!

Vierailija
04.10.2016 |

Tiedän, että menimme pikaisesti kihloihin ja muutimme yhteen miehen kanssa, mutta heillä on kuitenkin eropäätös tehtynä ja meillä on tarkoitus mennä naimisiin samantien kun eronsa on virallisesti selvä. Me olemme onnellisia, piste. Miehen alle kouluikäiset lapset ovat myös ihania ja teemme mielellämme perheenä asioita kun on meidän vikkkomme. Ongelma on tämä lasten äiti!

- valittaa etten tiedä mitään lastenhoidosta kun mulla ei vielä ole omaa (vauva on kyllä yrityksen alla!)
-valittaa että hemmottelen lapsia/olen liian tiukka/en hemmottele riittävästi/en ole riittävän tiukka
- arvostelee ikääni, ulkonäköäni, ammattiani, harrastuksiani
- olen kuulemma huono esimerkki (?) ei ole perustellut...

Tsempatkaa mua, jooko. Onko lasten äidillä joku erokriisi, miksi röykyttää mua tai purkaa muhun jotain olojaan. Lasten asioista on minusta ok olla yhteydessä jos tarve mutta muuten en haluaisi viestejä tolta ihmiseltä. Menee usein päivä pilalle :(

Kommentit (174)

Vierailija
41/174 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia ädinhuolta ja epävarmuutta,  kun ei tiedä millaisen ihmisen kanssa lapset arkeaan viettää. 

Oletko ap koskaan omistanut lemmikkiä? Vanhemmat kuvittelevat omistavansa lapsensa kuten lemmikkieläin omistetaan ja omistushaluisina he kuvittelevat, että vain he ja vain he tietävät mikä on heidän lapsilleen parasta. Samaa kohtelua saa päiväkodin-, koulunhenkilökunta, isovanhemmat, jne.

Vierailija
42/174 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mies on siis eronnut jo ennen heidän tapaamistaan. Oletetaan siis että ap on tavannut miehensä heti seuraavana päivänä erohakemuksen jättämisestä. Harkinta-aika, joka on puoli vuotta, on vielä kesken ja ap ja hänen miehensä ovat jo kihloissa ja yrittävät vauvaa. Kuka menee kihloihin ja yrittää vauvaa ihmisen kanssa jonka on tuntenut alle 6 kk? :O

Sisäistä tämä. Totuus on vaan julma. Katso peiliin. Sinä rikoit perheen. Sinä. Sinä. SINÄ

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/174 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksät hei, päästäkää irti ja siirtykää elämässä eteen päin. Lapsetkin tuossa jo kärsii.

Vierailija
44/174 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mies on siis eronnut jo ennen heidän tapaamistaan. Oletetaan siis että ap on tavannut miehensä heti seuraavana päivänä erohakemuksen jättämisestä. Harkinta-aika, joka on puoli vuotta, on vielä kesken ja ap ja hänen miehensä ovat jo kihloissa ja yrittävät vauvaa. Kuka menee kihloihin ja yrittää vauvaa ihmisen kanssa jonka on tuntenut alle 6 kk? :O

SISÄISTÄ AP TÄMÄ! 6KK! PUOLI VUOTTA! mä en luota edes hyväpv tuttuun tossa ajassa. Ja sä olet kykenevä toteamaan että kiitos otan miehesi ja perheesi koska heillä on parempi olla meillä. Onkohan muuten ihan laiton kihlaus. Vai voiko suomes kihlata vaikka kahdeksan lehmää vaimon kylkeen.

No ei ole mitään laitonta, miesystävä on juristi. Ja sen vaan tietää kun löytää sen oikean jonka kanssa haluaa jakaa elämän. Ollaan ihan hulluina toisiimme enkä halua ketäön muuta. Ollaan onnellisia, mieskin sanojensa mukaan pitkästä aikaa onnellinen ja miksei ois. Varmaan ihmiset on sitten kateellisia. Ap

Vierailija
45/174 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalia ädinhuolta ja epävarmuutta,  kun ei tiedä millaisen ihmisen kanssa lapset arkeaan viettää. 

Oletko ap koskaan omistanut lemmikkiä? Vanhemmat kuvittelevat omistavansa lapsensa kuten lemmikkieläin omistetaan ja omistushaluisina he kuvittelevat, että vain he ja vain he tietävät mikä on heidän lapsilleen parasta. Samaa kohtelua saa päiväkodin-, koulunhenkilökunta, isovanhemmat, jne.

Mulla on koira, chihuahua :) Ja hirveät hoito-ohjeet kun se kerran oli hoidossa ja huoli oli kova, totta. Ap

Vierailija
46/174 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on saanut täältä paskaa niskaansa ja mitä tekee hän? Heittää lisää bensaa liekkeihin:)

Vierailija
47/174 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SISÄISTÄ AP TÄMÄ! 6KK! PUOLI VUOTTA! mä en luota edes hyväpv tuttuun tossa ajassa. Ja sä olet kykenevä toteamaan että kiitos otan miehesi ja perheesi koska heillä on parempi olla meillä. Onkohan muuten ihan laiton kihlaus. Vai voiko suomes kihlata vaikka kahdeksan lehmää vaimon kylkeen.

No ei ole mitään laitonta, miesystävä on juristi. Ja sen vaan tietää kun löytää sen oikean jonka kanssa haluaa jakaa elämän. Ollaan ihan hulluina toisiimme enkä halua ketäön muuta. Ollaan onnellisia, mieskin sanojensa mukaan pitkästä aikaa onnellinen ja miksei ois. Varmaan ihmiset on sitten kateellisia. Ap

Eikä siitä ole aikakaan, kun tämä sama mies oli yhtä onnellinen lastensa äidin kanssa ja lausui samat sanat...

Mistä me nyt sitten ollaan kateellisia? Tulevasta uusperhe helvetistä? Kihloista, naimisiin menosta, tulevasta lapsesta? Onnestasi?  Me olemme tuon tien jo kävelleet  ja emme enää noita pilvilinnoja rakentele. 

Onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
48/174 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on saanut täältä paskaa niskaansa ja mitä tekee hän? Heittää lisää bensaa liekkeihin:)

Missä muka? Asiallisesti olen vastannut näille haukkujillekin! Ap

Vierailija
49/174 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on järjetöntä rueta laittamaan lasta alulle tollasessa tilanteessa kun ei edes avioero ole selvä ja suhde kestänyt lyhyen aikaa. Entä onko tässä otettu lapsen tunteita huomioon yhtään? Lapsen äiti toki kohtelee sinua törkeästi eikä sitä pidä suvaita, mutta koeta laittaa itsesi hänen asemaansa ja koeta ymmärtää. Vaikka kuinka tunnet löytäneesi sen oikean ja maailma on ihana ja miehesi ihana ja paras ja mitä vielä, mutta koettakaa nyt ensin kokeilla, että kantaako tuo koko suhde mihinkään, sillä arki tulee vielä vastaan ja kestääkö suhde sen? Entä lapsi ja hänen tunteensa tästä kuviosta? Onko kukaan kysynyt tai kuunnellut hänen mielipidettään? Anna ensinnäkin lapselle aikaa sulatella tätä kaikkea. Vanhempien ero on kova paikka, muuttaa elämää älyttömästi ja siihen vielä isin/äiskän uudet kumppanit niin onhan se lapsi hämmentynyt ja oireilee, varsinkaan jos kukaan ei hänen kanssaan käsittele asiaan.

Sano miehellesi, että laittaa exänsä ruotuun ja hoitaa itse kaikki lapsensa asiat. Niin sen kuuluu mennä. Ja laita jäitä hattuun, noin tuoreessa suhteessa vielä kuljetaan pinkit laput silmillä ja ollaan umporakastuneita. Kannattaa ensin katsoa, ettei tarvitse myöhemmin katua.

Vierailija
50/174 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko rikkonut toisen perheen saadaksesi itsellesi miehen? Miksi lähdit varatun mukaan? Luuletko olevasi parempi kuin tuo halveksimasi OIKEA vaimo?

Olet perheenrikkoja, avionrikkoja, jolla on hyvin tyypillinen asenne tuossa kuviossa! Myötätuntoni ovat petetyn vaimon ja äidin puolella. Hän ansaitsee paremman miehen kuin pettäjän! Pettäjät eivät kykene pitkään vakiosuhteeseen.

Ne lapset eivät ole sinun lapsiasi, eikä heidän kasvatuksensa kuulu sinulle, vaan heidän äidilleen ja isälleen, jotka ovat noiden yhteisten lapsiensa kautta useimmiten KOKO LOPPUELÄMÄNSÄ yhteydessä toisiinsa, tavalla tai toisella. Lapset muistuttavat miestä vaimostaan, ja kun teille tulee kriisejä, mies miettii, miksi hylkäsi sinun takiasi vaimonsa! Usko pois, moni mies katuu sitä, että vaihtoi vaimonsa ja lastensa äidin johonkin muuhun, joka ei ollut yhtään senkään veroinen kuin se ex. Tätä olen näin ikääntyneenä kuullut niin monen miehen sanovan, nuoren ja vanhan. Jopa isäni, joka erosi vanhoilla päivillään naisesta, jonka kanssa eli petettyään äitiäni. Hän tajusi, että oli tehnyt elämänsä virheen!!! He ovat jo pois tästä maailmasta.

Kukaan pettäjä ja perheensä hylkääjä ei ole sisimmässään onnellinen!

Meinaat kai että ei ollut onnellinen? No sama se mulle, itse en koske pitkällä tikullakaan yhteenkään mieheen jolla on ennestään lapsia. Mä haluan oman perheen ja lapset enkä mitään uusperhehelvettiä jossa pitäisi edes yrittää sietää katkeraa exää , omasta mielestään parempien, ekojen lasten äitiä. Pah!

Vierailija
51/174 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juristi ja huonoa suomen kiletä kirjoittava kosmetologi. No, rakkaus on sokea... <3

Vierailija
52/174 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vastaa miksi teet vauvaa muutaman kuukauden tuntemisen perusteella? Etkö tiedä että elät vielä vastarakastuneen vaihetta, jolla ei ole vielä todellista tarttumapintaa parisuhdearkeen ja uusperhearkeen? Miksi et katsele vähintään vuoden että miten yhteiselo ja lasten oireilut pahenevat tai paranevat? Miehesi on aikanaan lupaillut kuut ja tähdet taivaalta nykyiselle exälleen, joten miksi olisit mikään poikkeus? Miksi mies ei vaihtaisi sinua aikanaan taas toiseen naiseen?

Vierailija
53/174 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, vastaa miksi teet vauvaa muutaman kuukauden tuntemisen perusteella? Etkö tiedä että elät vielä vastarakastuneen vaihetta, jolla ei ole vielä todellista tarttumapintaa parisuhdearkeen ja uusperhearkeen? Miksi et katsele vähintään vuoden että miten yhteiselo ja lasten oireilut pahenevat tai paranevat? Miehesi on aikanaan lupaillut kuut ja tähdet taivaalta nykyiselle exälleen, joten miksi olisit mikään poikkeus? Miksi mies ei vaihtaisi sinua aikanaan taas toiseen naiseen?

Tää vauva projekti on ihan yhteinen ja me molemmat halutaan vauva. Meillä on kunnossa koti, talous suhde ja ihan kaikki. Miksi aina pitäisi odottaa ja odottaa, kun tietää mikä tuntuu oikealta. Ap

Vierailija
54/174 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juristi ja huonoa suomen kiletä kirjoittava kosmetologi. No, rakkaus on sokea... <3

Niin, toiset rakastuvat ihmiseen eikä ammattiin. Mä tykkään olla yrittäjä ja kauneudenhoito on aina kiinnostanut mua, nautin työstäni. Suomi ei edes ole mun äidinkieli mutta kiitos vaan. Ap

Vierailija
55/174 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko rikkonut toisen perheen saadaksesi itsellesi miehen? Miksi lähdit varatun mukaan? Luuletko olevasi parempi kuin tuo halveksimasi OIKEA vaimo?

Olet perheenrikkoja, avionrikkoja, jolla on hyvin tyypillinen asenne tuossa kuviossa! Myötätuntoni ovat petetyn vaimon ja äidin puolella. Hän ansaitsee paremman miehen kuin pettäjän! Pettäjät eivät kykene pitkään vakiosuhteeseen.

Ne lapset eivät ole sinun lapsiasi, eikä heidän kasvatuksensa kuulu sinulle, vaan heidän äidilleen ja isälleen, jotka ovat noiden yhteisten lapsiensa kautta useimmiten KOKO LOPPUELÄMÄNSÄ yhteydessä toisiinsa, tavalla tai toisella. Lapset muistuttavat miestä vaimostaan, ja kun teille tulee kriisejä, mies miettii, miksi hylkäsi sinun takiasi vaimonsa! Usko pois, moni mies katuu sitä, että vaihtoi vaimonsa ja lastensa äidin johonkin muuhun, joka ei ollut yhtään senkään veroinen kuin se ex. Tätä olen näin ikääntyneenä kuullut niin monen miehen sanovan, nuoren ja vanhan. Jopa isäni, joka erosi vanhoilla päivillään naisesta, jonka kanssa eli petettyään äitiäni. Hän tajusi, että oli tehnyt elämänsä virheen!!! He ovat jo pois tästä maailmasta.

Kukaan pettäjä ja perheensä hylkääjä ei ole sisimmässään onnellinen!

Ohhoh. Taisi kolahtaa johonkin kohtaan. Melkoista agressiivisuutta  ja kostonhimoa.  Onhan tuo ap hieman lapsellinen ja ymmärtämätön siitä, että ero on lasten tähden iso asia ja kestää monta vuotta että kaikki ovat siitä toipuneet ja löytäneet paikkansa. Ja typerä paniikkiratkaisu on haluta kihloihin ja naimisiin ennenkuin sen aika ihan oikeasti on ja menneisyys on käsitelty. Mutta onhan tuo exäkin törkeä rajarikkoja. Kukaan ei omista toista, eikä hänen lastensa isän asiat ja elämä kuulu hänelle pätkääkään. 

MItä tulee omiin kokemuksiini, mun miehellä oli exänsä kanssa niin kauhea suhde, ettei ole päivääkään kaivannut takaisin. Päinvastoin, kesti kauan ennekuin uskalsi taas elää ja toipui siitä helvetistä. Ja exä yritti raivoissaan tulla ovista ja ikkunoista määräämään miestä ja käytti kaikki mahdolliset manipulointikeinot mitä keksi. Onneksi mieheni oli niin fiksu, että haki itselleen ammattiapua. Lasten asiatkin piti moneen kertaan sopia  virallisia tahoja pitkin, kun yhteistyökykyä ei ollut. Onneksi pikkuhiljaa tajusi luovuttaa ja alkaa elää omaa elämäänsä. Meilläkin mies tosiaan on tekemisissä lasten takia heidän äitinsä kanssa ja lapset muistuttavat häntä siitä, kuinka kauheaa heillä oli. Mulla ei ole epäilystäkään siitä, kuka miehelle on se elämän suurin rakkaus. Lastensa äitiä hän joutuu sietämään, koska on ne lapset. Vaikka meillä olisi ollut kuinka vaikeaa, ei ole ikinä ollut pelkoa siitä että vertautuisin exään.  Että ihan omia pelkojasi tuossa toisille lietsot. Usein se uusi liitto on viisaammin valittu ja paljon onnellisempi kuin se jossa ne lapset on tullut tehtyä. 

Vierailija
56/174 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko että lapset oireilee koska äiti itkee? Se ei ole väärin. Se on normaalia. Sä veit sen ukon sen alta. Ei hän kerenny valmistautua. Sä oot kuunnellu vaan ukon hunaja juttuja jolla sut on liukastettu kelkkaan. Ja sä koet jo olevas parempi äiti ja koti ja kasvattaja. Haluut viedä sen koko elämän. Sulle ei riitä pelkkä ukko ja auto. Sä haluut lapset myös. Ihan kaiken. Olethan sä paljon parempi kun sä voitit jo miehenkin. Häpeä likka!

Hei hei, jotain rajaa, emme tiedä  tilannetta, todella ilkeä ja inhottava kommentti, onko tämä olevinaan huumoria?

Vierailija
57/174 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain lapset tarhasta ja tarjoan nyt päivällistä, sitten vien heidät vielä hetkeksi leikkipuistoon. Kiitos niille harvoille jotka tsemppasivat. Ap

Vierailija
58/174 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eh, mistäs me tiedetäön vaikka se ex-muija ois pettänyt ap:n ukkoa, joka jätti petturiakan. Saattaapa olla ap:n ukko nyt hyvinkin tyytyväinen nuorikkonsa kanssa.

Kosmetologi on iso plussa, nainen joka huolehtii itsestään. Ap on varmasti simpsakka blondi, nam.

Vierailija
59/174 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä mietin tuota, että kesken harkinta-ajan uusi lapsi alulle ja kihlat. Mielenkiintoinen tapa kunnioittaa avioliittoa, harkinta-aikaa ja sen päättämistä. Juristi täälläkin (tosin erona ettei ole ollut naimisissa muiden kanssa enkä siten millään harkinta-ajalla alkanut lapsia hänen kanssaan suunnittelemaan tai kihlausta), mutta eipä hän noin toimisi koskaan, vaan vähän vakaampia ratkaisuja sentään. Todellakin kummallista, että lapsi tulossa ja tunnettu 6kk. Oletko sä näitä, jotka koittaa lapsella sitoa miestä, vaikka vielä ei edes kunnolla tunneta?

Munkin mies sanoi mulle parin kuukauden jälkeen, että ei muistakaan, milloin ois ollut näin onnellinen ja onnellisia ollaan edelleen vuosien jälkeen, mutta se oli sillon sitä ihastumisonnea, johon nyt ei lapsia vielä tehty sentään. Äiti ehkä syystäkin huolissaan, ero ei edes selvä ja lapsille jo tulossa puolisisarus ja ilmoitus isän kihlauksesta. Hieno mies sulla.

Vierailija
60/174 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIin ei munkaan mieheni tapauksessa juuri kukaan ulkopuolinen tiennyt kuinka hirveää hänen ex-liitossaan oli.  Jokunen lähisukulainen tiesi. Ja he ovat todella iloisia siitä, että se liitto päättyi. Ainut asia mitä mieheni olisi voinut tehdä toisin lienee se, että olisi lähtenyt aiemmin.   terv. 57

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi