Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sauli, 32, ei ole ikinä seurustellut tai harrastanut seksiä

Kommentit (153)

Vierailija
1/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin harmillista että kirjoitus käsitteli ihmistä, joka ei sitten edes suuremmin halua tai tee mitään suhteen eteen. Voihan kyse olla psykiatrisesta ongelmastakin eli heppu on uskonnollisen tai muun kieron kasvatuksen takia kieltänyt oman seksuaalisuutensa ja Suomen feministinen ilmapiirikään ei auta.

Vierailija
2/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ilmapiiri jossa nainen saa itse valita puolisonsa ja tehdä aloitteita miehille ei auta Saulia? On se paha se feminismi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh...

"– Tärkeintä mahdollisessa kumppanissa olisi kiltteys ja rauhallisuus. Haluaisin kumppanikseni naisen, joka ei huuda, suutu helposti tai hauku toisia."

Voi että, kyllä nyt pöksyt kastuu. Not.

Vierailija
4/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ilmapiiri jossa nainen saa itse valita puolisonsa ja tehdä aloitteita miehille ei auta Saulia? On se paha se feminismi.

Tietysti nainen saa valita itse puolisonsa, mutta niin saa monessa muussakin maassa, missä teinipojan on OK käydä maksullisissa, miesten on OK vihellellä naisille kadulla ja miesten vahvuudet tunnistetaan.

Vierailija
5/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelman ydinhän tuli hyvin esiin.. vika ei ole saulilla ulkoisissa tekijöissä, vaan siinä että katsekontaktin pitäminen ja juttelu on vaikeaa, ja lenkiltäkin on kiire pois. Sellainen saa toisenkin vaivautuneeksi. Pitäisi harjoitella ihan perus ihmissuhdetaitoja siis. Toivottavasti hän vielä löytää kumppanin.

Vierailija
6/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen Elvin, n. 80 v, joka ei ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä. On ollut aina niin ruma, ettei ole kelvannut kenellekään, kuten itse sanoo. Nuorena hän oli saanut miesten antaman pilkkanimenkin, joka liittyy hänen ulkonäköönsä.

Vierailija
7/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuo niin tavattomn harvinaista ole. Nykyään silti parisuhde tai villi sinkkuelämä on nostettu jonkinlaiseksi ihanteeksi ja normiksi. Ikävää tietysti jos itse kärsii tilanteesta, mutta sekin tulee osittain ympäristön paineista, kun kaikilla muka pitäisi olla joku, tai edes seksiä.

Vierailija
8/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin harmillista että kirjoitus käsitteli ihmistä, joka ei sitten edes suuremmin halua tai tee mitään suhteen eteen. Voihan kyse olla psykiatrisesta ongelmastakin eli heppu on uskonnollisen tai muun kieron kasvatuksen takia kieltänyt oman seksuaalisuutensa ja Suomen feministinen ilmapiirikään ei auta.

Niin, ei se tosiaan tietynlaisia miehiä auta että nainen saa itse päättää ottaako miehen vai ei. Kirotut feministit.

Vierailija
9/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh...

"– Tärkeintä mahdollisessa kumppanissa olisi kiltteys ja rauhallisuus. Haluaisin kumppanikseni naisen, joka ei huuda, suutu helposti tai hauku toisia."

Ainakin minä arvostan aivan samoja ominaisuuksia miespuolisessa kumppanissa. Arvostan ja kaipaan hellyyttä. Miehet kuvittelevat pienen hipaisunkin olevan vihjeen panopuuhista. Sen vuoksi heitä ei uskalla koskettaa koska esileikki jää pois välistä ja sitten ei ole kivaa.

Tuon Saulin sinkkuus olisi hyvinkin nopeasti ohi jos hän mainostaisi itseään reilusti aseksuaalina eikä edes yrittäisi vääntää itsestään panomiestä. Todellisuudessa parisuhteessa panemiseen käytetty aika on aika vähäinen kun ollaan vakavasti tekemisissä toisen ihmisen kanssa ja vietetään paljon aikaa yhdessä.

Mikä ongelma miehen aseksuaalisuus olisi esim. itsetyydytystaitoiselle naiselle? Kun tietää ettei haluttomuus johdu itsestä vaan on synnynnäistä niin se ei kolhi toisen itsetuntoakaan.

Vierailija
10/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti nainen saa valita itse puolisonsa, mutta niin saa monessa muussakin maassa, missä teinipojan on OK käydä maksullisissa, miesten on OK vihellellä naisille kadulla ja miesten vahvuudet tunnistetaan.

Hieno mieskuva sinulla. Eli mielestäsi miehet ovat lähinnä kuolaavia elukoita.

Vierailija
11/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin viime syksynä 33-vuotiaan miehen, joka oli seurustellut parikymppisenä 3kk ajan. Yhden illan juttuja hänellä oli ollut muutama ja yksi vakipano muutaman vuoden ajan. No me ollaan nyt seurusteltu vuosi tämän miehen kanssa ja voin sanoa, että aikamoinen aarre on ollu vapaalla jalalla yli kymmenen vuotta, ennen kuin minä korjasin hänet pois kuleksimasta. Mies ei ole ujo, on käynyt treffeillä, tulee hyvin juttuun niin miesten kuin naistenkin kanssa, hänellä on paljon kavereita (miehiä ja naisia), mutta ei vaan ole halunnut seurustella vain seurustelun vuoksi. Minun kanssa kuulemma huomasi jo ensimmäisillä treffeillä että meidän välillä on jotain erityistä, jotain mitä ei muiden kanssa ole ollut.

Vierailija
12/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelman ydinhän tuli hyvin esiin.. vika ei ole saulilla ulkoisissa tekijöissä, vaan siinä että katsekontaktin pitäminen ja juttelu on vaikeaa, ja lenkiltäkin on kiire pois. Sellainen saa toisenkin vaivautuneeksi. Pitäisi harjoitella ihan perus ihmissuhdetaitoja siis. Toivottavasti hän vielä löytää kumppanin.

Niin, tuossa toinen saa sen kuvan ettei ole mieluista seuraa.

Vierailija
13/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh...

Joo, upea suhde. Ei saa milloinkaan näyttää mitään tunteita, varsinkaan korottaa ääntään! Voi kauhistus, jos nainen vaikka joskus suuttuu! Noin juuri joka nainen haluaa elää, nukkena kaapin päällä!

Vierailija
14/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saulilla on vielä matkaa minun kypsään mutta charmanttiin ikääni. Toivottavasti on terveet kädet.

Vierailija
15/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saulihan on aseksuaali. Ei häntä kiinnosta maksulliset naiset. Harva nainen on aseksuaali, joten puolisoa on Saulin lähes mahdoton löytää.

Vierailija
16/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh...

Ainakin minä arvostan aivan samoja ominaisuuksia miespuolisessa kumppanissa. Arvostan ja kaipaan hellyyttä. Miehet kuvittelevat pienen hipaisunkin olevan vihjeen panopuuhista. Sen vuoksi heitä ei uskalla koskettaa koska esileikki jää pois välistä ja sitten ei ole kivaa.

Tuon Saulin sinkkuus olisi hyvinkin nopeasti ohi jos hän mainostaisi itseään reilusti aseksuaalina eikä edes yrittäisi vääntää itsestään panomiestä. Todellisuudessa parisuhteessa panemiseen käytetty aika on aika vähäinen kun ollaan vakavasti tekemisissä toisen ihmisen kanssa ja vietetään paljon aikaa yhdessä.

Mikä ongelma miehen aseksuaalisuus olisi esim. itsetyydytystaitoiselle naiselle? Kun tietää ettei haluttomuus johdu itsestä vaan on synnynnäistä niin se ei kolhi toisen itsetuntoakaan.

Ai että miehen aseksuaalisuus ei olisi ongelma naiselle joka ei itse ole aseksuaali?! Kuule aivan varmasti olisi.

Vierailija
17/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt luinkin tuon artikkelin. VMP. Kaverihan vaikuttaa kunnon vässykältä, sitä paitsi hänellä on ollut tapailua ja toteaa olevansa aseksuaali. Jepjep. Ei nyt oikein tuo Sauli kyllä vedä mitään pidempää kortta. Pitäisiköhän tarjoutua haastateltavaksi, minun tarinani on himpun verran dramaattisempi ja kokonaisvaltaisempi.

Vierailija
18/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nyt luinkin tuon artikkelin. VMP. Kaverihan vaikuttaa kunnon vässykältä, sitä paitsi hänellä on ollut tapailua ja toteaa olevansa aseksuaali. Jepjep. Ei nyt oikein tuo Sauli kyllä vedä mitään pidempää kortta. Pitäisiköhän tarjoutua haastateltavaksi, minun tarinani on himpun verran dramaattisempi ja kokonaisvaltaisempi.

Kerro se tänne pääpiirteittäin.

Vierailija
19/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tuossa toinen saa sen kuvan ettei ole mieluista seuraa.

Arvaukseni kertoo ehkä enemmän minusta kuin Saulista, mutta ehkä hän tietämättään häpeää itseään ja pyrkii pois tilanteesta, joka saa pelkäämään että häpeä paljastuu. Tuossa vaiheessa häpeälle ei enää tarvitse olla mitään varsinaista syytä, koska se on muodostunut osaksi persoonallisuutta. 

Vierailija
20/153 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kyllä tyssäisi tuohon aseksuaalisuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi