Horoskooppien yhteensopivuus
Morjesta päivää! Onko sinulla ja kumppanillasi "epäsopivat" horoskooppo merkit? (Esim. Härkä-leijona) miten teidän suhteessa menee? Vai uskotteko horoskooppeihin?
Entä onko sinulla ja kumppanillasi yhteensopivat? Huomaako sen?
Eli kannattaako uskoa näihin horoskooppeihin?
Kommentit (551)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä oinas ja kalat? Miten sopii yhteen?
Kalat on niin intensiivisiä ja tarvitsevia, että oinaalla on aika suuri ahdistumisvaara.
Ja toisaalta kaloilla vaara tuntea itsensä hyljätyksi ja kaltoinkohdelluksi.Tulimerkki ja vesimerkki, noup! Kalana en tule toimeen oinaiden kanssa, ovat turhankin suorapuheisia (ilkeitä ja äkäisiä), enkä pidä sellaisista ihmisistä. Eivät myöskään ymmärrä kalojen herkkyyttä yhtään.
Niin, vertauskuvallisesti sammuttavat toisensa.
Miten onnistuu oinas ja rapu? En tunne yhtään rapua, mutta kala ystäväni on suositellut minulle rapumiestä. Luin jostain, että rapu on tunteellinen eikä näytä herkkää sisintään helposti sekä on rakastuessaan lempeä ja omistava. Onko näin? Olen rauhallinen oinas, joka viihtyy kotona ja mietin aina ennen kuin sanon, koska en halua loukata ketään. Moni ei usko minun olevan oinas, koska en ole suora, energinen enkä vauhdikas.
Sopii ainakin muutamaan tuntemasni rapuun tuo kuvauksesi. Veden merkkinä ovat tunteellisia, kuten kalat ja skorpionikin.
Minkälaisia ovat tuntemasi ravut?
Juuri noita tunteellisia ja omistautuneita suhteissaan :)
Olen vaaka ja tulen toimeen kaikkien kanssa, paitsi oinaiden kanssa ei tuu mitään jos on tunteet pelissä.
Ja....ihastuin lähes pelkästään oinaisiin, ”jes”.
Kerran ihastuin toiseen vaakaan ja siitä ei tullut kirjaimellisesti mitään.
Molemmat kiersi toisiaan kuin kissa kuumaa puuroa, mutta mitään ei tapahtunut eikä kumpikaan saanut aloitetta tehtyä, vaikka molemmat oli ihastuneita ja yhteiset kaverit tekivät kaikkensa meidän eteen.
Ollaan molemmat sosiaalisia seurapiiriperhosia, mutta niin vaan kökötettiin yksikin kaveriporukan mökkiviikonloppu hiljaa huoneen eri nurkissa kuin jotkut sosiaalisesti estyneet hissukat.
No, tuo ihastus jäi hyvin lyhyeksi eikä päässyt syventymään ollenkaan, kun ei tosiaan saatu sanaa suustamme.
Oinaiden kanssa onkin sitten actionia riittänyt ja kaava kutakuinkin sama: hullaantuminen, jonka jälkeen täysillä rysähtäen seinään.
Sitten satuttavaa on-offia jopa vuosien ajan, ja aina uudelleen pää patterin kautta betoniin.
Kunnes tulee uusi oinas ja kaava toistuu.
Tosin nyt ei ole vuosiin ollut tuollaista, eli pääsin kai tuhoisasta oinas-kierteestä eroon toivottavasti lopullisesti.:D
Välissä oli yksi jousimies joka opetti rakkaudesta paljon ja oli kaikinpuolin ihana, mutta kuitenkin vääränlainen eikä kitkaa ollut tarpeeksi jotta juttu olisi voinut lähteä kunnolla lentoon.
Sellainen rauhoittava lepotauko niiden hullujen vuosien jälkeen oli hän.
Ja varmaan aika tarpeellinen sellainen, kun hänen jälkeen ei enää sellaisia dramaattisia hullutuksia tullut eli menin itseeni ja rauhoituin huomattavasti.
Ystävänä ja perheenjäseninä oinaat on helposti läheisimpiä ja ihmissuhde erityisen hyvä, mutta jostain syystä rakkaussuhteet oinaiden kanssa ei onnistu.
Ja muihin en (samalla tavalla) ihastu. Tragedia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalat on niin intensiivisiä ja tarvitsevia, että oinaalla on aika suuri ahdistumisvaara.
Ja toisaalta kaloilla vaara tuntea itsensä hyljätyksi ja kaltoinkohdelluksi.Tulimerkki ja vesimerkki, noup! Kalana en tule toimeen oinaiden kanssa, ovat turhankin suorapuheisia (ilkeitä ja äkäisiä), enkä pidä sellaisista ihmisistä. Eivät myöskään ymmärrä kalojen herkkyyttä yhtään.
Miten onnistuu oinas ja rapu? En tunne yhtään rapua, mutta kala ystäväni on suositellut minulle rapumiestä. Luin jostain, että rapu on tunteellinen eikä näytä herkkää sisintään helposti sekä on rakastuessaan lempeä ja omistava. Onko näin? Olen rauhallinen oinas, joka viihtyy kotona ja mietin aina ennen kuin sanon, koska en halua loukata ketään. Moni ei usko minun olevan oinas, koska en ole suora, energinen enkä vauhdikas.
Rapu voi olla liiankin omissa ympyröissään viihtyvä ja rauhallinen oinaan makuun. Muutoin jos itsekin on tunteellineb ja tykkää koti-illoista niin voi sopia. Tarkista Venus ja mars merkit netin astrokartta ohjelmalla jos voit. Niihin ei tarvitse tietää syntymäaikaa, mutta syntymäpäivä pitää tietää. Kellon ajaksi laittaa 12:00.
Se miten teidän Venus ja mars sopii yhteen, on merkitsevämpää kuin Aurinko. Vaikka toki aurinkomerkki näkyy myös arjessa ja alkaa joko ärsyttää tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii ainakin muutamaan tuntemasni rapuun tuo kuvauksesi. Veden merkkinä ovat tunteellisia, kuten kalat ja skorpionikin.
Juuri noita tunteellisia ja omistautuneita suhteissaan :)
Tarkoitatko ravun omistautuneisuudella, että eivät ryhdy suhteeseen heppoisin perustein ja haluavat olla yhden kumppanin kanssa kerrallaan ja mielellään loppuelämänsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rapu voi olla liiankin omissa ympyröissään viihtyvä ja rauhallinen oinaan makuun. Muutoin jos itsekin on tunteellineb ja tykkää koti-illoista niin voi sopia. Tarkista Venus ja mars merkit netin astrokartta ohjelmalla jos voit. Niihin ei tarvitse tietää syntymäaikaa, mutta syntymäpäivä pitää tietää. Kellon ajaksi laittaa 12:00.
Se miten teidän Venus ja mars sopii yhteen, on merkitsevämpää kuin Aurinko. Vaikka toki aurinkomerkki näkyy myös arjessa ja alkaa joko ärsyttää tai ei.
Olen rauhallinen, tunteellinen ja kotona viihtyvä oinas. Aurinko oinaassa mutta muuten kartallani on paljon vesi- ja maamerkkejä.
Me ollaan kaksonen + kaksonen. Joskus aikoja sitten muistan lukeneeni, että tämä yhtälö on ihan nounou. Tämän keskustelun innoittamana luin tänään vielä vuosien jälkeen lisää, niin sieltähän paljastuikin, että kaksonen voi löytää sielunkumppanin toisesta kaksosesta. Me ollaan oltu yhdessä ihan teineistä asti, nyt 11 vuotta. Ja uskon, että hän todella on se sielunkumppanini. Kaksonen on vähän sellainen helposti kyllästyvä ja seikkailuja kaipaava henki ja siksi olen huomannut, että meilläkin tulee aikoja jolloin salamat ei räisky ja arki on harmaata. Mutta olen jo oppinut sen, että niiden vaiheiden läpi kun tarpoo, niin rakkaus syttyy aina uudelleen ja tulee ihania aikakausia. Ehkä kaikissa suhteissa on vähän tätä "vikaa".
Olen vaaka ja nainen. Kokemusta on Jousimiehestä, Kaksosista ja Kaloista. Ja ei onnistunut ei.
Minkä merkin kanssa vaaka sopisi yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Olen vaaka ja nainen. Kokemusta on Jousimiehestä, Kaksosista ja Kaloista. Ja ei onnistunut ei.
Oletko tutustunut toiseen ilmamerkkiin vesimieheen?
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan minkään
Ovatko oinaat eläinradan herkin ja seksuaalisin merkki?
Vaa’an lisäksi siis.
Mies on leijona merkiltään ja itse neitsyt, mutta vain päivän päästä leijona merkistä, joten koen olevani vähän molempia silloin tällöin. ;)
Ilmeisesti pahin mahdollinen yhdistelmä horoskooppien mukaan , mutta meillä toiminut hyvin.
Rakastan leijona merkkisiä ihmisiä ja itsellä natsaa lähes aina heidän kanssaan.
Toki kimpaannutaan herkästi ja näkemykset ottaa osumaa aina silloin tällöin mutta parhaat palat molempien luonteesta sitten täydentää aika hyvin. Not bad at all.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on perinteisesti 'epäsopivat' merkit toisilleen. Oon kalat ja mieheni on vaaka. Karkea jako menis niin, että mä oon tunneihminen ja vaaka järki-ihminen. Mut juuri tällä kombolla täydennämmekin hyvin toisiamme.
Aviossa 27 v. Ja juu, uskon pääasiassa, mieheni ei myönnä mitään:-)
Olen myös kala ja seukkasin joskus vaaka miehen kanssa emme sopineet yhtään yhteen.Nyt olen naimisissa vesimiehen kanssa ja todella hyvin sovitaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä yhtään kaksosia? Mä oon päättäny, että kierrän kaksos-miehet kaukaa. Kokemuksia kahdesta tosi hankalasta tapauksesta. Lyhytjännitteisiä, itsekeskeisiä tyyppejä.
Mun mies, ihan toivoton tapaus...
Vierailija kirjoitti:
Ovatko oinaat eläinradan herkin ja seksuaalisin merkki?
Vaa’an lisäksi siis.
Herkin varmaan rapu, seksuaalisin skorpioni.
Itse olen oinas ja seurustelen skopun kanssa. Otetaan lujaa yhteen kun otetaan, mutta muuten on tosi jees, sovitaan hyvin yhteen. Rapujen kanssa en tule toimeen.
Miesoinaiden kanssa pärjää yhdellä ohjeella: imartele, kehu koko ajan ja räikeästi.
Ne hyrisee tyytyväisenä ja kiipeää vaikka pe*se edellä puuhun.
Samalla periaatteella pärjää miesleijonien kanssa.
Se on sitten toinen juttu, että haluaako kumppaniksi omahyväistä pullistelijaa. Molemmat on tyyppejä, jotka ei myönnä koskaan tietämättömyyttään. Se on vaarallista, koska sellaiseen ihmiseen ei tietenkään voi luottaa.
Minä skorpioni ja mies oinas. Meidän ei pitäisi sopia yhteen, ei sit millään, mut niin vaan vuodesta toiseen ollaan onnellisia.
Kannattaako leijonanaisen jatkaa kalamiehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on perinteisesti 'epäsopivat' merkit toisilleen. Oon kalat ja mieheni on vaaka. Karkea jako menis niin, että mä oon tunneihminen ja vaaka järki-ihminen. Mut juuri tällä kombolla täydennämmekin hyvin toisiamme.
Aviossa 27 v. Ja juu, uskon pääasiassa, mieheni ei myönnä mitään:-)Olen myös kala ja seukkasin joskus vaaka miehen kanssa emme sopineet yhtään yhteen.Nyt olen naimisissa vesimiehen kanssa ja todella hyvin sovitaan.
En kyl tiiä millä logiikalla vesimies on parempi kaloille kun vaaka. Vesimies ja vaaka kuitenkin molemmat ilmamerkkejä. Vaa'at on kyl yleensä ihan kuspäitä, joten ehkä sittenkin ymmärrän..
Kaikissa mun tuntemissa oinaissa on ollut yhteistä sellainen pätemisen tarve, oman erinomaisuuden korostaminen. Välillä otetaan kunnia itselle jopa toisten saavutuksista. Kumppaneina ovat kyllä uskollisia.