Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Horoskooppien yhteensopivuus

Lähetyssaarnaaja69
02.10.2016 |

Morjesta päivää! Onko sinulla ja kumppanillasi "epäsopivat" horoskooppo merkit? (Esim. Härkä-leijona) miten teidän suhteessa menee? Vai uskotteko horoskooppeihin?
Entä onko sinulla ja kumppanillasi yhteensopivat? Huomaako sen?
Eli kannattaako uskoa näihin horoskooppeihin?

Kommentit (551)

Vierailija
361/551 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkula Venukseen kirjoitti:

Olen edelleen neitsyt, enkä tiedä, mikä horoskooppimerkki sen kanssa sopisi nousevan Marsin kanssa?

Seisova oinas joka on punaisessa lohikäärmeessä.

Vierailija
362/551 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hemmetti, luuleeko ihminen että se horoskooppi tosiaan kertoo, millainen ihminen on? Mä olen Kaksonen. Tää kaksosen perusluonneanalyysi, mitä horoskoopit kertoo, on kuin mun vastakohta. Heh, aika jännä! Mutta varmaan jos sanon jollekin horoskooppiuskovaiselle olevani kaksonen, niin hän tekee minusta oma päätelmänsä, ja luulee että olen ihan jotain muuta mitä oikeasti.

Mun mies, neitsyt, on taas aivan päinvastainen, kuin mitä neitsyiden sanotaan olevaan. Itse taas enemmänkin olen tätä kuvausta, mitä neitsyistä sanotaan. Ja mies taas sopisi enemmän siihen kaksosen luonneanalyysiin.... :D :D

Sitten sisko, kauris. Myöskin aivan päinvastainen mitä kauriista sanotaan. Erikoista.

Miten te horoskooppiuskovat selitätte tämän mulle? :D

Ei täällä tarvitse selitellä kenellekään yhtään mitään. Jutustelemme harmittomasti, emmekä solvaa tai veetuile. Jos ei kiinnosta, niin ainahan voi nostaa kytkintä. Miksi ihmeessä avata tällainen huuhaaketju, jos se ei kosketa mitenkään? En itsekään mene huutelemaan jollekin harrikkapalstalle tai raamattupiiriin. Kunnioitusta nyt vähän.

Heh, en minä ilkeilläkseni moista tullut kysymään. :) Kunnioitan kyllä kaikkia, halusin vain teidän näkökulmaanne asiaan. Minua hämmentää sokea usko siihen, että tietyn horoskooppimerkin alla oleva ihminen olisi tönkösti lokeroitavissa sen mukaan, mitä hänen horoskoopistaan jossakin sanotaan. Musta se on vähän jotenkin hassua. Juuri kun totesin, ettei nuo jostain syystä ole pitänyt ollenkaan paikkaansa, mitä olen itse asiaa käytännössä tutkinut. Menee siis hyvinkin perseelleen ainakin kaikkien minun läheisteni kohdalla. Mutta en toisaalta oletakaan, että kukaan olisi tähän voinut (halunnut) vastata, jos henkeen ja vereen uskoo noiden pitävän paikkaansa. Jatkakaa keskustelua, olkaa hyvä, en tosiaan tullut mieltänne pahoittamaan. :) <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/551 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hemmetti, luuleeko ihminen että se horoskooppi tosiaan kertoo, millainen ihminen on? Mä olen Kaksonen. Tää kaksosen perusluonneanalyysi, mitä horoskoopit kertoo, on kuin mun vastakohta. Heh, aika jännä! Mutta varmaan jos sanon jollekin horoskooppiuskovaiselle olevani kaksonen, niin hän tekee minusta oma päätelmänsä, ja luulee että olen ihan jotain muuta mitä oikeasti.

Mun mies, neitsyt, on taas aivan päinvastainen, kuin mitä neitsyiden sanotaan olevaan. Itse taas enemmänkin olen tätä kuvausta, mitä neitsyistä sanotaan. Ja mies taas sopisi enemmän siihen kaksosen luonneanalyysiin.... :D :D

Sitten sisko, kauris. Myöskin aivan päinvastainen mitä kauriista sanotaan. Erikoista.

Ei täällä tarvitse selitellä kenellekään yhtään mitään. Jutustelemme harmittomasti, emmekä solvaa tai veetuile. Jos ei kiinnosta, niin ainahan voi nostaa kytkintä. Miksi ihmeessä avata tällainen huuhaaketju, jos se ei kosketa mitenkään? En itsekään mene huutelemaan jollekin harrikkapalstalle tai raamattupiiriin. Kunnioitusta nyt vähän.

Heh, en minä ilkeilläkseni moista tullut kysymään. :) Kunnioitan kyllä kaikkia, halusin vain teidän näkökulmaanne asiaan. Minua hämmentää sokea usko siihen, että tietyn horoskooppimerkin alla oleva ihminen olisi tönkösti lokeroitavissa sen mukaan, mitä hänen horoskoopistaan jossakin sanotaan. Musta se on vähän jotenkin hassua. Juuri kun totesin, ettei nuo jostain syystä ole pitänyt ollenkaan paikkaansa, mitä olen itse asiaa käytännössä tutkinut. Menee siis hyvinkin perseelleen ainakin kaikkien minun läheisteni kohdalla. Mutta en toisaalta oletakaan, että kukaan olisi tähän voinut (halunnut) vastata, jos henkeen ja vereen uskoo noiden pitävän paikkaansa. Jatkakaa keskustelua, olkaa hyvä, en tosiaan tullut mieltänne pahoittamaan. :) <3

Emme tietenkään skeptikoille vakaumustamme ala selitellä. Tämä on vakava asia ja elämääkin suurempi usko. Kun henkeen ja vereen uskoo, on kaikki muu toissijaista. Me kumarramme planeettojen tähtimerkkikuningasta, suurta gurua, joka sikisi plutosta ja marsista, ja tervehditty olkoon horoskooppikuningatar, venuksen loistokas kaunotar, joka meille kaikille, etenkin aikakauslehtien horoskooppeihin uskoville, astronomisen siunauksensa suo, taivaankappaleiden ollessa juuri oikeassa leikkauspisteessä!

Täytyykin tästä mennä, olen skorpioni ja kuu taivaalla alkaa olla jo sen verran kallellaan, että näen pian tähtikuvioista kuinka sopivat me uuden miesystäväni kanssa oikein olemmekaan. Hän on härkä, sellainen sarvipäinen jössikkä. Oon ihan in lööv. Mutta kivaa loppuiltaa sulle :)

Vierailija
364/551 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse oon taas tehnyt toisenlaisia havaintoja, ja nimenomaan monesti nuo luonnekuvaukset on yllättävän osuvia. Monesti oon arvannut jonkun henkilön horoskoopin käytöksen perusteella, useimmiten esim. oinas ja kaksonen on osunut oikeaan, sellaiset merkit joiden kanssa en tule yleensä kovin hyvin toimeen. Mielestäni tämä on mielenkiintoista enkä ota tätä mitenkään kuolemanvakavasti. Joskus kyllä valitsin miehenkin horoskooppimerkin perusteella... kunnen päädyin oinasmiehen kanssa yhteen :D

t. kaurisnainen

Vierailija
365/551 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä: aurinko-Leijona-nouseva Neitsyt.

Mies: aurinko-Vesimies-nouseva Kalat.

En tiedä onko aurinko- ja nousumerkeillä mitään väliä, mutta me ainakin ollaan perfekto match. :)

Meillä on nousumerkit vomakkaampia kuin aurinkomerkit, ehkä siksi että molemmilla on enemmän "tavaraa" nousumerkeissä, ja aurinkomerkeissä vain nuo auringot.

Miehen herkkä kalat tasapainottaa minun ylianalysoivaa ja järkevää  neitsyttä. Olen oppinut olemaan romanttisempi ja herkempi ja mies on oppinut vastaavasti olemaan "haahuilematta jossain universumin valtateillä" eli riittää kun huutelee miehelle: "Maa kutsuu C:tä" niin palaa taas maan pinnalle.

Vierailija
366/551 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs skorpioni ja neitsyt sopivatko ne yhteen?

Vierailija
367/551 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika ja miniä ovat oinas ja rapu, molemmat seikkailunhaluisia ja aktiivisia. 

Vierailija
368/551 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs skorpioni ja neitsyt sopivatko ne yhteen?[/quote

Minä olen skorpioni ja jostain ihmeellisestä  syystä juuri neitsytmiehet ovat yleensä "kimpussa". Outoa mutta kiehtovaa.

Kun kohtaan jousimiehiä, oinaita ja kaksosia, ei tulla juttuun yleensä lankaan.

Kummallista kun ravut, etenkin neitsyet ja kauriit on ne kiinnostavat.

Vierailija
369/551 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kaurisnainen ja tehnyt mielenkiintoisen havainnon, horoskoopin mukaan mun pitäisi tulla hyvin toimeen neitsyen kanssa, mutta ne on ollut raivostuttavimpia ihmisiä joita olen tavannut. Jonkin aikaa tultiin toimeen, mutta se jatkuva kritisointi ja muiden pienen pienistäkin virheistä huomauttaminen. Ei osaa myöntää omia virheitä vaan syyttää niistäkinmuita. Samanlaisia ne on ollut kaikki, ex mies, ex ystävä, oma mummo johon en jaksa pitää paljon yhteyttä, 3 työkaveria, joista 2 ei tervehdi ja 1 leikkii marttyyriä, ei puhu eikä tervehdi kun syytti ensin omista virheistä muita ja sitten sai kuulla suorat sanat. Kaikki nämä työkaverit myös koko ajan tyytymättömiä kaikkeen, haukkuu ja arvostelee. Ei tajua että itse on niitä ilmapiirin myrkyttäjä. Kuinka rasittavia ihmisiä voikaan olla :D ei ihme että suurin osa on ikisinkkuja (myös melkein kaikki nämä edellä mainitut tutut henkilöt) kun ei niille kukaan kelpaa ja kaikissa jotain vikaa, itsessään ei sitten yhtään omasta mielestään. En tiiä oonko vaan törmännyt näin ikäviin ihmisiin, mutta oikeesti 6 tyyppiä ja kaikki neitsyitä ja ihan samantyylisiä :D

Onneksi sinä olet täydellinen 😂

Oonko niin sanonut? Ainakin osaan pyytää anteeksi jos oon toiminut väärin ja katsoa peiliin. Tuo luonteenpiirre on yksi vastenmielisimmistä, kun ei osaa nähdä omia virheitä vaan syyttää niistä muita. Ei mikään oikeuta sellaiseen käytökseen.

Jep. Mun neitsyt ex-mies oli just tätä. Se jatkuva huomauttelu ja aina oikeassa oleminen oli se miksi lähdin. Nykyinen mies, neitsyt hänkin, ei tee sitä lainkaan. Ollaan oltu yhdessä jo vuosia, eli olisi tullut jo esiin. Joku ihmeellinen poikkeus sääntöön tämä nykyinen.

Vierailija
370/551 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko oinaat eläinradan herkin ja seksuaalisin merkki?

Vaa’an lisäksi siis.

Herkin varmaan rapu, seksuaalisin skorpioni.

Itse olen oinas ja seurustelen skopun kanssa. Otetaan lujaa yhteen kun otetaan, mutta muuten on tosi jees, sovitaan hyvin yhteen. Rapujen kanssa en tule toimeen.

Meillä toisin päin, minä skorpioni ja mies oinas. Suhteemme on l o i s t a v a. Yhteen otetaan kyllä, mutta se on turvallista yhteenottoa ja ihan okei. Kaksi eksääni ovat olleet rapuja, ja ravulla kun meni herne nenään, ei sitä murjotusta ja martyrointia jaksanut millään. Piti arvailla, että mikä nyt on hätänä ja niin edelleen. Tietysti herkissä ravuissa oli hyvätkin puolensa, minä en vaan jaksanut, ja huomaan nyt ison eron edellisiin. Oinaskin on herkkä ... tai ehkä enemmänkin tunteellinen. <3 

Mielestäni rohkea, tulinen oinas ja peloton, intohimoinen skorpioni on eläinradan paras yhdistelmä :)

Vierailija
371/551 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä oinas ja kalat? Miten sopii yhteen?

Kalat on niin intensiivisiä ja tarvitsevia, että oinaalla on aika suuri ahdistumisvaara.

Ja toisaalta kaloilla vaara tuntea itsensä hyljätyksi ja kaltoinkohdelluksi.

Tulimerkki ja vesimerkki, noup! Kalana en tule toimeen oinaiden kanssa, ovat turhankin suorapuheisia (ilkeitä ja äkäisiä), enkä pidä sellaisista ihmisistä. Eivät myöskään ymmärrä kalojen herkkyyttä yhtään.

Niin, vertauskuvallisesti sammuttavat toisensa.

Miten onnistuu oinas ja rapu? En tunne yhtään rapua, mutta kala ystäväni on suositellut minulle rapumiestä. Luin jostain, että rapu on tunteellinen eikä näytä herkkää sisintään helposti sekä on rakastuessaan lempeä ja omistava. Onko näin? Olen rauhallinen oinas, joka viihtyy kotona ja mietin aina ennen kuin sanon, koska en halua loukata ketään. Moni ei usko minun olevan oinas, koska en ole suora, energinen enkä vauhdikas.

Rapu voi olla liiankin omissa ympyröissään viihtyvä ja rauhallinen oinaan makuun. Muutoin jos itsekin on tunteellineb ja tykkää koti-illoista niin voi sopia. Tarkista Venus ja mars merkit netin astrokartta ohjelmalla jos voit. Niihin ei tarvitse tietää syntymäaikaa, mutta syntymäpäivä pitää tietää. Kellon ajaksi laittaa 12:00.

Se miten teidän Venus ja mars sopii yhteen, on merkitsevämpää kuin Aurinko. Vaikka toki aurinkomerkki näkyy myös arjessa ja alkaa joko ärsyttää tai ei.

Tarkastin karttamme ja ravun kohdalla kuu härässä, venus kaksosissa, mars ravussa ja minulla oinaana kuu kaloissa, venus oinaassa ja mars kaksosissa. Onnistuuko tämä kombo? :)

Vierailija
372/551 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaa’an lisäksi siis.

Olen aseksuaali oinas, joten muista oinaista en tiedä. Yleensä oinaat ovat nopeasti syttyviä mutta tylsistyvät helposti ellei suhteessa riitä haastetta ja kipinää. Herkimmät merkit ovat kalat ja rapu, seksuaalisin on ehdottomasti skorpioni.

Vierailija
373/551 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaa’an lisäksi siis.

Herkin varmaan rapu, seksuaalisin skorpioni.

Itse olen oinas ja seurustelen skopun kanssa. Otetaan lujaa yhteen kun otetaan, mutta muuten on tosi jees, sovitaan hyvin yhteen. Rapujen kanssa en tule toimeen.

Miksi et tule toimeen rapujen kanssa? Mikä välillänne ei onnistu?

Vierailija
374/551 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onkin.

Vierailija
375/551 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin onkin.

Yhdyn tähän.

Vierailija
376/551 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis, jos nyt mennään siihen miksi uskon horoskooppeihin, niin se ei välttämättä johdu mistään tähtitieteestä (oikeastihan horoskoopit olisivat huomattavasti eri kuukausille jne jos tuon mukaan mentäisiin).

On tutkittu että ihmisen kehitykseen ja kasvuun vaikuttaa se mihin aikaan vuodesta on syntynyt, ja että samoja piirteitä löytyy usein samoihin aikoihin syntyneiltä, näitä huomaa itsekin ja käytän siis horoskooppeja lähinnä sellaisena ajanjaksokalenterina. Onhan ne myös ihan hauskoja luonneanalyyseineen päivineen. :)

Vierailija
377/551 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas räjähtää kun yrittää neuvoa/kysyä miksi tekee jotain asiaa tietyllä tavalla, huutaa että "älä puutu" ja "miks pitää tehdä niin kuin sä haluat", silloinkin kun menee pieleen, kun esim. remontoi ja joku paikka hajoaa vaikka varoitin tai kun polttaa ruokaa. Ja kun yritän selittää että kun kyse on meidän yhteisistä asioista niin saan sanoa mitä mieltä oon, suuttuu vaan ja huutaa kurkku suorana. Sit se on mun vika kun "jankkaan" ja sillä menee hermo, siksi huutaa. En tiedä kauan jaksan enää katella.

T. turhautunut kauris

Vierailija
378/551 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan usko horoskooppeihin, mutta pahimmat exät olleet aina merkkiä kaksoset. Itse olen oinas.

Suuttuu ihan yhtäkkiä ilman varoitusta, mököttää vaikka pyydettäisiin anteeksi ja ensimmäinen oletus jos toinen heittää läppää on että häntä pilkataan vaikka asia ei näin ole. Pitää toista jotenkin vajaa-älyisenä jos tämä ei halua puhua vakavista, henkilökohtaisista ongelmista, että onpas tuossa pinnallinen henkilö kun aurinko paistaa ja koskaan ei sada, mutta sitten kun näistä vakavista asioista oikeasti keskustellaan, ahdistuu ja haluaa lopettaa keskustelun. Ei koskaan pysty sanomaan mitään suoraan vaan toisen pitää olla ajatusten lukija.

Mainittakoon että en usko kaikkien kaksosten olevan tällaisia, lienee vain sattumaa että omalle kohdalle osuneet tuollaiset jöröjukat.

Vierailija
379/551 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oinas räjähtää kun yrittää neuvoa/kysyä miksi tekee jotain asiaa tietyllä tavalla, huutaa että "älä puutu" ja "miks pitää tehdä niin kuin sä haluat", silloinkin kun menee pieleen, kun esim. remontoi ja joku paikka hajoaa vaikka varoitin tai kun polttaa ruokaa. Ja kun yritän selittää että kun kyse on meidän yhteisistä asioista niin saan sanoa mitä mieltä oon, suuttuu vaan ja huutaa kurkku suorana. Sit se on mun vika kun "jankkaan" ja sillä menee hermo, siksi huutaa. En tiedä kauan jaksan enää katella.

T. turhautunut kauris

Olen Oinas, ja luonteeltani olen erittäin rauhallinen, pitkäpinnainen, ystävällinen jne. Joten horoskoopit eivät liity luonteenpiirteisiin mitenkään 😀.

Vierailija
380/551 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi uskoa horoskooppeihin, oikeasti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän