Horoskooppien yhteensopivuus
Morjesta päivää! Onko sinulla ja kumppanillasi "epäsopivat" horoskooppo merkit? (Esim. Härkä-leijona) miten teidän suhteessa menee? Vai uskotteko horoskooppeihin?
Entä onko sinulla ja kumppanillasi yhteensopivat? Huomaako sen?
Eli kannattaako uskoa näihin horoskooppeihin?
Kommentit (551)
En nyt kovin fanaattisesti usko horoskooppeihin, mutta näin kaurinaisena olen huomannut, että ne miehet, jotka ovat olleet joko kaloja, härkiä, kaksosia tai skorppareita, niin jokaisen kanssa on ahdistanut seurustella. Se lässynlässyn kultamussukka olleen yhdessä 247 ja jalkojen palvominen yhyy miksi menet mieluummin töihin kuin olet kanssani -sössötys ei ole yhtään mun juttu. Tällaiselle erakkosieluiselle kylmälle (kuitenkin rakastavalle) ihmiselle täyttä myrkkyä. Mutta, jokaisen ko. merkin ihmisen kanssa tulen toimeen parhaiten. Lähipiiristäni ei itseasiassa löydy muita merkkejä ja näin se on aina mennyt, kun olen elämäni aikana asiaa miettinyt. Täydellisesti mätsäsi sitten lopulta neitsyen kanssa. Kumpikin ollaan tyypillisiä horoskooppimerkkiemme luonnekuvauksia ja täydennämme toisiamme yks yhteen niin hyvässä kuin pahassa. Olen lukenut useammasta paikasta, että kauris-neitsyt on täydellinen pari ja aikalailla sitä ollaan jo viidettä vuotta :)
Onko kukaan härkä ollut suhteessa toiseen härkään? Kiinnostaisi kuulla miten sovitte yhteen.
Mua ei ole ennen oikein kiinnostanut horoskoopit mutta ajan myötä olen alkanut huomaamaan että syntymäajalla näyttää olevan kuin olevankin jotain yhtäläisyyttä siihen kenen kanssa tulee toimeen ja kenestä karvat nousee heti pystyyn.
Olen itse neitsytnainen ja ilmeisesti parhaita matcheja pitäisi olla mm. kauris, rapu ja kalat. Kauris tuntuu omalla kohdalla jäävän todella etäiseksi tuttavuudeksi, rapu on liian taitava loukkaantumaan ja vellomaan itsesäälissä ja kalat nostaa karvat pystyyn välittömästi vaikka jälkimmäiset harmi kyllä tuntuvat minusta kiinnostuvan. Parhaiten tulen juttuun leijonien, skorppareiden ja lähinnä suhdemielessä härkien kanssa (tosin jälkimmäiset säikäyttävät usein koska suhde hipoo täydellisyyttä :D).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesimies ainakin tarvitsee omaa aikaa, että se pitää ottaa huomioon, jos on takertuja.
Myös jousimies. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän erakko luonteenpiirteeni ottaa valtaa:).
Sen olen huomannut monesti, että ihmiset joiden kanssa on vaikea, lähes mahdoton tulla toimeen ovat neitsyet. Pääsääntöisesti aina, jokin siinä vaan on. Ehkä se komentelunhalu, kontrollintarve, heti nousee karvat pystyyn en siedä sellaista yhtään:). Ja nipotus. Hirveitä teeskentelijöitä ja euroopanomistajia.
Ex-mies oli leijona, jota olisi pitänyt palvoa joka käänteessä. Mustasukkainen. No sen tiesi mitä siitä seurasi:).
Edelliset, esim härkä, vaaka, kalat. Ei toiminut mikään näistä.
Kaikenlainen alistaminen, vapauden rajoittaminen, no way:). Perävalot vilkkuu välittömästi.
Tai sitten olen vain todella vaikea ihminen:).
Tuo voi olla kummin vain. "My way or highway" on kanssa aika hankala asenne parisuhteessa. Kyllä pitää olla valmis kuuntelemaan toisenkin tarpeita ja ymmärtää niitäkin (ihan sama mitä horoskoppimerkkiä). Riippuu vähän minkälaisia asioita tulkitset vapauden rajoittamiseksi, vai kuinka paljon on kyse omasta itsekkyydestäsi? (esim. jos toinen kaipaisi silloin tällöin kahdenkeskistä koti-iltaa tms, niin onko se jo sinusta vapauden rajoittamista?)
Olen itse vesimiesnainen, nouseva skorpioni, kuu jousimiehessä, venus oinaassa.
Ymmärrän kyllä hyvin tuon vapaudentunneaspektin. En itsekään siedä kontrolloivaa puolisoa lainkaan ja haluan antaa myös puolisolle saman vapauden. Kaipaan kyllä myös turvallista yhdessäoloa. Oletan myös että vapauden mukana kulkee ajatus ja välittäminen myös toisesta.
Toisaalta jousimies, jonka kanssa seurustelin, sai kaiken vapauden ja sitten käyttäytyikin pettämisiä myöten kuin olisi ollut sinkku (vaikka vannoi minulle rakkauttaan)...oli itse kuitenkin minusta mustasukkainen vaikka olin täysin sitoutunut. Noh, nuo taisi olla niitä jousimiehen huonoja puolia, silloin kun on epätasapainossa itsensä kanssa. Sillä onkin paljon merkitystä, että korostuuko merkin huonot vai hyvät puolet.
Kiva nähdä jollakin lähes samat merkit kuin itsellä, mulla muuten samat, mutta venus kauriissa. Samoin ajattelen itsekin tuosta kuin sinä.
Ainoastaan vaaka pärjää leijonan kanssa, sillä hän syö kaikki muut (paitsi ehkä määrätietoisen jousimiehen)
Kuumerkkien yhteensopivuus on paljon tärkeämpää kuin aurinkomerkkien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kaurisnainen ja tehnyt mielenkiintoisen havainnon, horoskoopin mukaan mun pitäisi tulla hyvin toimeen neitsyen kanssa, mutta ne on ollut raivostuttavimpia ihmisiä joita olen tavannut. Jonkin aikaa tultiin toimeen, mutta se jatkuva kritisointi ja muiden pienen pienistäkin virheistä huomauttaminen. Ei osaa myöntää omia virheitä vaan syyttää niistäkinmuita. Samanlaisia ne on ollut kaikki, ex mies, ex ystävä, oma mummo johon en jaksa pitää paljon yhteyttä, 3 työkaveria, joista 2 ei tervehdi ja 1 leikkii marttyyriä, ei puhu eikä tervehdi kun syytti ensin omista virheistä muita ja sitten sai kuulla suorat sanat. Kaikki nämä työkaverit myös koko ajan tyytymättömiä kaikkeen, haukkuu ja arvostelee. Ei tajua että itse on niitä ilmapiirin myrkyttäjä. Kuinka rasittavia ihmisiä voikaan olla :D ei ihme että suurin osa on ikisinkkuja (myös melkein kaikki nämä edellä mainitut tutut henkilöt) kun ei niille kukaan kelpaa ja kaikissa jotain vikaa, itsessään ei sitten yhtään omasta mielestään. En tiiä oonko vaan törmännyt näin ikäviin ihmisiin, mutta oikeesti 6 tyyppiä ja kaikki neitsyitä ja ihan samantyylisiä :D
Olisko nyt vain niin, että kun olet saanut ihmisen aurinkomerkin selville ryhdyt (alitajuisesti ainakin) tarkkailemaan, josko hänessä ilmenee merkin tyypillisiä piirteitä. Joita tietenkin ilmenee meissä kaikissa, merkistä riippumatta ja jotka sitäpaitsi ovat hyvin tulkinnanvaraisia ja subjektiivisia. Ihmiset voivat tarkoittaa hyvin eri asioita kuvaillessaan itseään tai jotakuta jonkinlaiseksi. Eli sattumaa ovat nuo kohtaamasi "tyypilliset" neitsykäiset tai sitten tosiaan mielesi tekee tepposet😊
No näiden työkavereiden horoskooppimerkit sain tietää vasta myöhemmin ja silloin huomasin näitä samoja piirteitä kuin näissä entisissä läheisissä, samanlaisia narisijoita, näkee vaan vikoja ympärillä ja kaikesta pitää huomauttaa, itse ei kestä minkäänlaista palautetta ja on aina oikeassa omasta mielestään. Ei ole tulkinnanvaraisuudesta kyse, kun muutkin on huomannut saman, oli nimittäin yksi ikävä episodi työpaikalla johon tämä neitsyt syyllistyi, ei tietenkään myöntänyt mitään vaan heittäytyi marttyyriksi ja syytti muita omista virheistään.
Näyttäs enempi siltä että törmäilet tiedostamattasi sellaisiin joilla on narsistisia piirteitä, onko itsessäsi jotakin sellaista mikä tämän aiheuttaa? Riitelemiseen tarvitaan kyllä aina vähintään kaksi osapuolta :)
Ahaa eli mun vika että samaan työpaikkaan sattui narsistisia ihmisiä? Tai että sukulaiseni oli hankala? Riidan yleensä aloittaa joku ja näissä tapauksissa ne neitsyet on ollut niitä kriittisiä riidanhakuisia ihmisiä. Yleensä olen kyllä kiertänyt noita tyyppejä työpaikalla kaukaa ja ottanut etäisyyttä lähipiirissä oleviin hankaliin tyyppeihin. Siinä työpaikalla tapahtuneessa episodissakin olin mukana vaan puolustelemassa työkaveriani jota tämä neitsyt kohteli törkeästi.
Minun eli jähmeän ja kotoilevan härän on pitänyt sopeutua vesimieheni outouteen ja luovuuteen ja tietynasteiseen anarkistisuuteenkin, mutta toisaalta omaa IT-alan yritystään pyörittävä kumppanini on myös superälykäs (keskustelumme ovat todella värikkäitä ja aihepiirit vaihtelevat laidasta laitaan), jonka lisäksi hän osaa olla todella hellä ja empaattinen ja seksissä valmis kokeilemaan ihan mitä vaan. Rakkaudesta meillä ei niinkään puhuta, erittäin syvästä kiintymyksestä vain.
Kaiken kaikkiaan plussat voittavat miinukset, joten yhdessä porskutetaan.
Minulla oli aiemmin lirkutteleva ja romanttinen vaaka, mutta hänpä livistikin sitten romanttisen rakkautensa kaipuussa paremmille metsästysmaille heti, kun suhde arkipäiväistyi. Haleja ja pusuja ja kehuja häneltä sai, seksiä ei niinkään.
Kumpi on tarkempi naisten suhteen horoskooppi vaiko vosuskooppi?
Vierailija kirjoitti:
Kuumerkkien yhteensopivuus on paljon tärkeämpää kuin aurinkomerkkien.
Miten on sopivatko kuumerkit kalat ja härkä yhteen?
Olen vesimiesnainen (en nyt ala setviä kaikkia aurinko- ja kuumerkkejä tässä) ja parhaiten tulen rakkaudessa toimeen kaksosmiesten kanssa. Heillä on kanttia olla sitomatta minua, jossa tapauksessa olen maailman lojaalein nainen. Vaakamiehet ovat ystävinä mahtavia, mutta en ihastu yhtä helposti kuin kaksosiin. Kaksosmiehistä on ollut elämässä myös suurimmat riesat, koska veemäisiä itsekkyydessään kun jotain menee pieleen.
Ystävyydessä kiinnyn helposti vaakanaisiin, mutta totuus on, että he ovat kovin opportunisteja. Kaurisnaisten rationaalisuus viehättää ystävissä. Yhteydenpito on helppoa ja asiat tapahtuvat sovitusti. He rauhottavat minua ja minä saan heidät vapautumaan. Vesimiesmiehiä on yleensä helppo ymmärtää ystävänä tai tuttavana.
Olen kuu ja aurinkokaksonen, nouseva vaaka ja Pluto askendentillä. Oinaat (dc) kolahtavat kovaa ja jousimiehistä saan parhaat ystävät. ( iso stelliumi kaksosissa-oppositio neptunus jousimiehessä)
Pluto ac llä tuo tummuuttaa ja mystisyyttä olemukseen.
Olen marsu ja nouseva hammasharja. Laskeva kaljatölkki tuo haperuutta auraan, mutta kello kahden merkissä oleva kirahvi ja oppositiopersun viikset tuovat taattua onnea ensi kuussa. Seuraavassa kuussa onkin sitten taas jo osastojakso, jotenka sama se.
Olen aurinko-oinas, nouseva jousimies ja kuu on leijonassa. Mieheni on aurinko-vaaka, nouseva vaaka ja kuu neitsyessä. Hirveästi viehätystä toisiimme joka jatkunut pitkän Aikaa (yhdessä 20 v) mutta myös paljon vastakohtia ja ristiriitoja.
En usko horoskooppeihin, mutta jostain syystä kaikki asuinkumppanini (kämppikset ja nykyinen mieheni) ovat olleet kauriita. Itse olen rapu. Kaurismiehen kanssa tullaan hyvin juttuun, jo 17 vuotta.
Kuu Vaa'assa nainen ei sovi parisuhteeseen Vaakamiehen kanssa. Ystävyys asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Mites neitsyt - neitsyt? Ihastukseni kans oltais tuollainen kombo, mut ei siis seukata, ainakaan viel...
Yhdessä kirjassa luki, että toimii.
Vesimies & Vesimies. Hyviä uintikelejä tai valtataistelua. Jälkimmäinen todennäköisempää.
Näyttäs enempi siltä että törmäilet tiedostamattasi sellaisiin joilla on narsistisia piirteitä, onko itsessäsi jotakin sellaista mikä tämän aiheuttaa? Riitelemiseen tarvitaan kyllä aina vähintään kaksi osapuolta :)