Horoskooppien yhteensopivuus
Morjesta päivää! Onko sinulla ja kumppanillasi "epäsopivat" horoskooppo merkit? (Esim. Härkä-leijona) miten teidän suhteessa menee? Vai uskotteko horoskooppeihin?
Entä onko sinulla ja kumppanillasi yhteensopivat? Huomaako sen?
Eli kannattaako uskoa näihin horoskooppeihin?
Kommentit (551)
Teksteistä voisi päätellä vaakojen ja oinaiden olevan inhotuimpia?
Mitkä muut merkit ovat kpäitä?
Vierailija kirjoitti:
Olen kaurisnainen ja tehnyt mielenkiintoisen havainnon, horoskoopin mukaan mun pitäisi tulla hyvin toimeen neitsyen kanssa, mutta ne on ollut raivostuttavimpia ihmisiä joita olen tavannut. Jonkin aikaa tultiin toimeen, mutta se jatkuva kritisointi ja muiden pienen pienistäkin virheistä huomauttaminen. Ei osaa myöntää omia virheitä vaan syyttää niistäkinmuita. Samanlaisia ne on ollut kaikki, ex mies, ex ystävä, oma mummo johon en jaksa pitää paljon yhteyttä, 3 työkaveria, joista 2 ei tervehdi ja 1 leikkii marttyyriä, ei puhu eikä tervehdi kun syytti ensin omista virheistä muita ja sitten sai kuulla suorat sanat. Kaikki nämä työkaverit myös koko ajan tyytymättömiä kaikkeen, haukkuu ja arvostelee. Ei tajua että itse on niitä ilmapiirin myrkyttäjä. Kuinka rasittavia ihmisiä voikaan olla :D ei ihme että suurin osa on ikisinkkuja (myös melkein kaikki nämä edellä mainitut tutut henkilöt) kun ei niille kukaan kelpaa ja kaikissa jotain vikaa, itsessään ei sitten yhtään omasta mielestään. En tiiä oonko vaan törmännyt näin ikäviin ihmisiin, mutta oikeesti 6 tyyppiä ja kaikki neitsyitä ja ihan samantyylisiä :D
Onneksi sinä olet täydellinen 😂
Itse oon kaksosnainen ja kokeilin suhdetta sekä jousimiehen että oinasmiehen kanssa. Oinaan kanssa ei toiminut tekstailua pidemmälle, jouskarin kanssa asuttiin 5 kk yhdessä.
Olen kaksonen (nouseva neitsyt) ja sekä ex-mieheni, että nykyinen ovat neitsyitä. Molemmat ovat siistejä ja aika tarkkoja, sekä urallaan menestyneitä, mutta siihen yhtäläisyydet loppuvatkin. Ensimmäisen kanssa riideltiin paljon, toisen kanssa ei juuri koskaan. Ihan erilaiset parisuhteet, vaikka merkit ovat samat. Kaksonen ja neitsyt ei ole paperilla mikään optimi, mutta mä näköjään tykkään.
Onko kukaan kaurisnainen onnistunut kaksosmiehen kanssa? Kaksi syvää ihastustani ovat olleet kaksosia, mutta kummankaan kanssa ei syntynyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olen vaaka ja nainen. Kokemusta on Jousimiehestä, Kaksosista ja Kaloista. Ja ei onnistunut ei.
Minkä merkin kanssa vaaka sopisi yhteen?
Vaaka kaipaa toista ilmamerkkiä seurakseen, eli kaksosta tai vesimiestä. Vaaka voi onnistua hyvin maamerkkienkin kanssa, mutta lähestulkoon kaikkien kirjojen mukaan vaaka ja härkä on ikuinen ongelmapari niin rakkaudessa kuin kaveripuolellakin.
Olen siis itse vaaka myös ja tonkinut näitä aika paljon. Kumppanini on neitsyt.
Näissä pitää kuitenkin muistaa esim. se, onko syntynyt merkin alku- vai loppupäässä ja minä vuonna, kun nekin vaikuttavat yhteensopivuuteen.
Olen nouseva oinas ja lohikäärme. Olen yrittänyt lähes kaikkien merkkien kanssa pahin on ollut vaaka ja laskeva rotta.
Mitäs tekisin?
Kaksos mies ja skorpiooninainen -
Viehätti sulavasta puheesta mutta kaikki tuntemani kakkosmiehen olleet kusipäitä.
Ei hemmetti, luuleeko ihminen että se horoskooppi tosiaan kertoo, millainen ihminen on? Mä olen Kaksonen. Tää kaksosen perusluonneanalyysi, mitä horoskoopit kertoo, on kuin mun vastakohta. Heh, aika jännä! Mutta varmaan jos sanon jollekin horoskooppiuskovaiselle olevani kaksonen, niin hän tekee minusta oma päätelmänsä, ja luulee että olen ihan jotain muuta mitä oikeasti.
Mun mies, neitsyt, on taas aivan päinvastainen, kuin mitä neitsyiden sanotaan olevaan. Itse taas enemmänkin olen tätä kuvausta, mitä neitsyistä sanotaan. Ja mies taas sopisi enemmän siihen kaksosen luonneanalyysiin.... :D :D
Sitten sisko, kauris. Myöskin aivan päinvastainen mitä kauriista sanotaan. Erikoista.
Miten te horoskooppiuskovat selitätte tämän mulle? :D
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti, luuleeko ihminen että se horoskooppi tosiaan kertoo, millainen ihminen on? Mä olen Kaksonen. Tää kaksosen perusluonneanalyysi, mitä horoskoopit kertoo, on kuin mun vastakohta. Heh, aika jännä! Mutta varmaan jos sanon jollekin horoskooppiuskovaiselle olevani kaksonen, niin hän tekee minusta oma päätelmänsä, ja luulee että olen ihan jotain muuta mitä oikeasti.
Mun mies, neitsyt, on taas aivan päinvastainen, kuin mitä neitsyiden sanotaan olevaan. Itse taas enemmänkin olen tätä kuvausta, mitä neitsyistä sanotaan. Ja mies taas sopisi enemmän siihen kaksosen luonneanalyysiin.... :D :D
Sitten sisko, kauris. Myöskin aivan päinvastainen mitä kauriista sanotaan. Erikoista.
Tekstistä ei oikein saanut tolkkua kuka on ja mikä on, mutta kirjoitustavan perusteella sanoisin että kaksonen.
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni on rapu (itse olen härkä), ja tuo on kyllä vaikea ihminen. Herkkänahkainen, ottaa nokkiinsa joka asiasta, varsinainen tuuliviiri ja räjähdysaltis. Kai me sitten sovitaan yhteen siinä mielessä, että siedän ja nielen huonon käytöksen :(
Tuo kuullostaa ihan mun oinasmieheltä, itse olen kauris. Välillä on ihan käsittämättömän vaikea luonne eikä itse huomaa sitä, kun vasta jälkeenpäin kun on ensin riidelty, sit vasta alkaa tapahtua. Oon myös yrittänyt sietää ja sillä väistellä riitoja, mutta välillä mullakin menee hermo ja sanon suoraan, siinä vasta riemu repeää :/
En usko horoskooppeihin. Olen neitsyt, ja useasti sattunut yhteen oinas-miesten kanssa. Jännä sattuma sinällään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kaurisnainen ja tehnyt mielenkiintoisen havainnon, horoskoopin mukaan mun pitäisi tulla hyvin toimeen neitsyen kanssa, mutta ne on ollut raivostuttavimpia ihmisiä joita olen tavannut. Jonkin aikaa tultiin toimeen, mutta se jatkuva kritisointi ja muiden pienen pienistäkin virheistä huomauttaminen. Ei osaa myöntää omia virheitä vaan syyttää niistäkinmuita. Samanlaisia ne on ollut kaikki, ex mies, ex ystävä, oma mummo johon en jaksa pitää paljon yhteyttä, 3 työkaveria, joista 2 ei tervehdi ja 1 leikkii marttyyriä, ei puhu eikä tervehdi kun syytti ensin omista virheistä muita ja sitten sai kuulla suorat sanat. Kaikki nämä työkaverit myös koko ajan tyytymättömiä kaikkeen, haukkuu ja arvostelee. Ei tajua että itse on niitä ilmapiirin myrkyttäjä. Kuinka rasittavia ihmisiä voikaan olla :D ei ihme että suurin osa on ikisinkkuja (myös melkein kaikki nämä edellä mainitut tutut henkilöt) kun ei niille kukaan kelpaa ja kaikissa jotain vikaa, itsessään ei sitten yhtään omasta mielestään. En tiiä oonko vaan törmännyt näin ikäviin ihmisiin, mutta oikeesti 6 tyyppiä ja kaikki neitsyitä ja ihan samantyylisiä :D
Onneksi sinä olet täydellinen 😂
Oonko niin sanonut? Ainakin osaan pyytää anteeksi jos oon toiminut väärin ja katsoa peiliin. Tuo luonteenpiirre on yksi vastenmielisimmistä, kun ei osaa nähdä omia virheitä vaan syyttää niistä muita. Ei mikään oikeuta sellaiseen käytökseen.
Rapu-Leijona, 23v naimisissa, yhdessä 26v.
Edelleen jatketaan....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekstistä ei oikein saanut tolkkua kuka on ja mikä on, mutta kirjoitustavan perusteella sanoisin että kaksonen.
Noh, voi että. En usko, että arvaisit kovin montaa horoskooppia oikein kirjoitustyyliin perusteella. Oli nyt kuitenkin helppo kuittailla, kun sanoin jo olevani kaksonen. Voit tietysti selventää mulle analyysisi pohjaa vielä enemmän, jos haluat :) Ehkä kirjoitusasu vaikuttikin minun tyyliini jopa hiukkasen nopeatempoiselta, (johtuen ehkä huvittuneisuudestani) mutta tosiaan, kysymykseni kuitenkin oli aivan toinen.
En vaan valitettavasti sovi kaksosen luonnepiirteiden laatikkoon, eikä mieheni neitsyen jne... Joskus näitä tuli läheisten kohdalla katseltua ja naureskeltua ihan täysillä, että miten voi mennä jokaikisen "analyysit" näin pahasti metsään. :D Ja aina toisinaan, kun olen vitsillä lueskellut jostain horoskooppiennusteita, niin niissäkään ei ole koskaan minkäänlaista yhteyttä omaan elämäntilanteeseeni. Mutta ehkä sitten olen joku luonnonoikku, ketä nämä horoskooppihöpinät ei koske, mutta muita koskee? Jännä.
Noh, mutta en minä pahalla. :) Kaikki saavat uskoa mihin tykkää, horoskoopit ovat sentään aika harmiton kohde.
Kahdesti olen ollut flirtin leijonan kynsissä. Eka kerralla otin liian tosissaan enkä tajunnut olevani vain yksi muiden joukossa, osa kokoelmaa. Toisella kerralla osasin varoa. Ei kaksonen ja leijona toimi!
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä tarvitse selitellä kenellekään yhtään mitään. Jutustelemme harmittomasti, emmekä solvaa tai veetuile. Jos ei kiinnosta, niin ainahan voi nostaa kytkintä. Miksi ihmeessä avata tällainen huuhaaketju, jos se ei kosketa mitenkään? En itsekään mene huutelemaan jollekin harrikkapalstalle tai raamattupiiriin. Kunnioitusta nyt vähän.
Horoskooppi for life kirjoitti:
Moikka!!
Uskon kyllä horoskooppeihin toden teolla, mutta horoskooppien yhteen sopivuudet riippuu hyvin paljon itsestä ja miten paljon joustaa kumppanin suhteen...
Härkä on hyvin voimakasluonteinen ja tempperamenttinen merkki. Joten suhteet voivat olla haastavia ihmisestä riippuenLuulisin että härkä ja jellona tulevat hyvin juttuun!
"Ihmisestä riippuen" hyvä pointti!
Olen edelleen neitsyt, enkä tiedä, mikä horoskooppimerkki sen kanssa sopisi nousevan Marsin kanssa?
Oma mieheni on rapu (itse olen härkä), ja tuo on kyllä vaikea ihminen. Herkkänahkainen, ottaa nokkiinsa joka asiasta, varsinainen tuuliviiri ja räjähdysaltis. Kai me sitten sovitaan yhteen siinä mielessä, että siedän ja nielen huonon käytöksen :(