Horoskooppien yhteensopivuus
Morjesta päivää! Onko sinulla ja kumppanillasi "epäsopivat" horoskooppo merkit? (Esim. Härkä-leijona) miten teidän suhteessa menee? Vai uskotteko horoskooppeihin?
Entä onko sinulla ja kumppanillasi yhteensopivat? Huomaako sen?
Eli kannattaako uskoa näihin horoskooppeihin?
Kommentit (551)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten sopii kauris ja leijona horoskoopin mukaan?
Mä en ainakaan tiedä noista, mut googlaa, löytyy monta sivua missä kerrotaan! Toki itse voisin arvioida,että jääkö kauris hieman alakynteen? Leijona on kuitenkin voimakas merkki :) miten teillä menee suhteessa?
-ap
Kauris on voimakkaampi kuin leijona, huomattavasti. Leijona voidaan kokea voimakkaana huomionhakuisuuden takia, mutta kauris on ehdottomasti aina se, joka sanoo viimeisen sanan, on todella älykäs ja terveälyinen johtajaluonne. Leijonat taas on useammin vähän sellaisia ''hölmöjä''. Artisti Cheek on hyvä tyyppiesimerkki voimakkaasta kauriista. T. Skorpioni jonka parhaat ystävät ovat kauris ja leijona
rapu kirjoitti:
Olen rapu-nainen ja yrittänyt kahden oinaan kanssa parisuhdetta eikä vaan toiminut. Oinas on niin sarvipää, ettei tällainen herkkis vaan kykene olemaan suhteessa oinaan kanssa.
Oma poikanikin on oinas, ja voi luoja tätä meidän äiti-poika -suhdetta nämä 20v:) On ollut sellaista vääntöä ja vuoristorataa ettei ole tosikaan!
Oinas-naisten kanssa taas viihdyn oikein hyvin ja mulla onkin kuusi erittäin hyvää ystävää, joista puolet on oinaita.
En vastannut nyt ap:n kysymykseen, mutta kerroinpa vaan nyt omakohtaisia kokemuksia:)
Miten oinaan kannattaisi lähestyä rapua ja miten rapua pitää kohdella, jotta yhteentörmäyksiltä vältyttäisiin?
Horoskoopit ovat täyttä potaskaa. Joka niihin uskoo on todella yksinkertainen. Huumorilla niitä voi joskus lukea.
Aurinkomerkkien yhteensopivuuksia on aika turha vertailla. Exän kanssa oltiin Kaksoset ja Vaaka joiden pitäisi olla muka niin sopivia, mutta kun katsoo laskevat merkit jotka kertoo ihmisestä parisuhteessa: Oinas ja Rapu sekä signature signit, eli syntymäkartan hallitsijat: Vaaka ja Skorpioni. Niin ei ihme ettei siitä vuosisadan rakkaustarinaa tullutkaan, reilu 10v enemmän tai vähemmän ahdistusta.
Laskevan merkin (nousumerkin vastamerkki) sanotaan myös kertovan siitä mitä suhteessa hakee ja kyllä nuo Oinaat vaan on minuun eniten intohimolla kolahtaneetkin.
Vierailija kirjoitti:
Oinas ja rapu ei tule juttuun keskenään koska niinkuin tiedetään on oinas johtava luonne ja rapu kateellinen ja riidanhaluinen eikä hyväksy ketään, ei ilmeisesti itseäänkään.
Rapu on myös johtavamerkki niin kuin oinaskin on. Rapu voi olla kateellinen mutta niin voi kuka tahansa olla, mutta rapu ei näytä kateellisuuttaan avoimesti. Oinas on riidanhaluinen, ei rapu. Rapu mököttää ja on tunteellinen, mutta ei riidankylväjä.
Mieheni on horoskooppimerkiltään leijona ja minä vaaka. Sovimme hyvin yhteen mutta joskus ongelmia tuo miehen ego, se on usein iso... ja liioittelee asioita. Itse taas olen vähän oikutteleva ja vaikka pyrin vaakana tasapainoon, voi se heilahdella rajustikin. En pidä isottelusta tai asioiden liioittelusta vaan yritän katsoa asioita monesta näkökulmasta. Joskus se tuo ongelmia ja vaikutan päättämättömältä ja epävarmalta ihmiseltä mutta pääsen aina johonkin päätökseen. Leijonalla on jo valmiina vahvat päätökset ja arvot joten on hyvin itsevarma, etenkin työssään mitä tekee. Kuitenkin vaaka ja leijona ovat vahvaluonteisia ihmisiä erilaisuuksistaan huolimatta.
rapu kirjoitti:
Olen rapu-nainen ja yrittänyt kahden oinaan kanssa parisuhdetta eikä vaan toiminut. Oinas on niin sarvipää, ettei tällainen herkkis vaan kykene olemaan suhteessa oinaan kanssa.
Oma poikanikin on oinas, ja voi luoja tätä meidän äiti-poika -suhdetta nämä 20v:) On ollut sellaista vääntöä ja vuoristorataa ettei ole tosikaan!
Oinas-naisten kanssa taas viihdyn oikein hyvin ja mulla onkin kuusi erittäin hyvää ystävää, joista puolet on oinaita.
En vastannut nyt ap:n kysymykseen, mutta kerroinpa vaan nyt omakohtaisia kokemuksia:)
Törmäsin tähän omaan kirjoitukseeni vuosien takaa :) Yllätys, yllätys...olen ollut parisuhteessa OINAS-miehen kanssa nyt 4v, ja meillä menee tosi kivasti :D
Hänellä onkin mm. Kalaa ja Vaakaa kartalla, niin ne tasapainottavat hyvin mm. Oinaille ominaista impulsiivisuutta, tulisuutta ja ärsyyntymistä.
Mä oon kaksoset ja mies skorpioni. Olen nouseva merkki rapu
Yleensä aurinkomerkki kertoo siitä ketä ihminen vetää puoleensa. Mutta täytyy sanoa että ihmiseen vaikuuttaa monet muutkin aspektit.
Itse olen kaksonen ja mieheni kala. Ei pitäisi sopia yhteen ollenkaan mutta meillä menee mahtavasti. Yli 20v naimisissa.
Mielenkiintoinen ketju. En ole koskaan ajatellut uskovani horoskooppeihin mutta joku siinä on. Oon itse rapu ja jostain syystä vedän puoleeni kaksosia, ja homma menee aina pieleen. Ne talloo mut ihan jalkoihinsa. Pitää varmaan jatkossa kysyä horoskooppimerkki ennen ekoja treffejä :D