Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Horoskooppien yhteensopivuus

Lähetyssaarnaaja69
02.10.2016 |

Morjesta päivää! Onko sinulla ja kumppanillasi "epäsopivat" horoskooppo merkit? (Esim. Härkä-leijona) miten teidän suhteessa menee? Vai uskotteko horoskooppeihin?
Entä onko sinulla ja kumppanillasi yhteensopivat? Huomaako sen?
Eli kannattaako uskoa näihin horoskooppeihin?

Kommentit (551)

Vierailija
301/551 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkä ei tule aina toimeen edes itsensä kanssa, saati toisen härän.

Vierailija
302/551 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä neitsyt-neitsyt -paria? Neitsytnainen oon ja olen ihastunut erääseen itseäni paljon nuorempaan neitsytmieheen. Luin, että neitsytmies havaitsee, mitä tarvitset ennen kuin osaat sen itsekäön sanoa ja ennen kuin aina itsekään tiesit, ja se pätee kyllä tähän nuorukaiseen!

Myös siellä luki, että neitsyt harkitsee kovin tarkkaan, kenelle kannattaa ehdottakaan mitään suhdetta, eli tutkii ja tarkkailee alkuun vaikka miten tunteensa kurissa pitäen, tämän tunnistan hyvin itsestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/551 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta, eikös kaikki ole periaatteessa veden merkkejä, 70% ihminen on vettä?  Tulen, ilman, maan ja veden merkit  viittaavat siis veden olotilaan. Mitäs sanotte onko astrolgia nykyisellään ymmärretty väärin? 

TV'ssä astrologi höpöttää mm planeettojen 'peruutuksesta' joista avaruutta tutkivat eivät ole koskaan tiedottaneet. Taitaa olla nykyastrolgia pelkkää hömppää.

Vierailija
304/551 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen marsu ja nouseva hammasharja. Laskeva kaljatölkki tuo haperuutta auraan, mutta kello kahden merkissä oleva kirahvi ja oppositiopersun viikset tuovat taattua onnea ensi kuussa. Seuraavassa kuussa onkin sitten taas jo osastojakso, jotenka sama se.

No mutta sinulle löytyykin sopiva kumppani alleen laskevasta myyrästä jolla kaljatölkki nousee ylös ja alas ahkeraan. Hammasharjaa ei näy kartalla koska suurin osa hampaista mädäntyneitä tai pois pudonneita. Viikset löytyy nekin tahriintuneet ruskeaksi, onnikin välttelee moista, mutta samankaltaisina voitte tehdä toisenne onnellisiksi. 

Vierailija
305/551 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä neitsyt-neitsyt -paria? Neitsytnainen oon ja olen ihastunut erääseen itseäni paljon nuorempaan neitsytmieheen. Luin, että neitsytmies havaitsee, mitä tarvitset ennen kuin osaat sen itsekäön sanoa ja ennen kuin aina itsekään tiesit, ja se pätee kyllä tähän nuorukaiseen!

Myös siellä luki, että neitsyt harkitsee kovin tarkkaan, kenelle kannattaa ehdottakaan mitään suhdetta, eli tutkii ja tarkkailee alkuun vaikka miten tunteensa kurissa pitäen, tämän tunnistan hyvin itsestäni.

Siskoni ja hänen miehensä sopivat täydellisesti yhteen ja ovat kummatkin neitsyitä. 12 vuotta jo olleet yhdessä.

Vierailija
306/551 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vesimiesnainen (en nyt ala setviä kaikkia aurinko- ja kuumerkkejä tässä) ja parhaiten tulen rakkaudessa toimeen kaksosmiesten kanssa. Heillä on kanttia olla sitomatta minua, jossa tapauksessa olen maailman lojaalein nainen. Vaakamiehet ovat ystävinä mahtavia, mutta en ihastu yhtä helposti kuin kaksosiin. Kaksosmiehistä on ollut elämässä myös suurimmat riesat, koska veemäisiä itsekkyydessään kun jotain menee pieleen.

Ystävyydessä kiinnyn helposti vaakanaisiin, mutta totuus on, että he ovat kovin opportunisteja. Kaurisnaisten rationaalisuus viehättää ystävissä. Yhteydenpito on helppoa ja asiat tapahtuvat sovitusti. He rauhottavat minua ja minä saan heidät vapautumaan. Vesimiesmiehiä on yleensä helppo ymmärtää ystävänä tai tuttavana.

Mulla paras ystävä jo teiniajoilta on ollut jo kohta 20v vesimiesnainen, aina ollut helppoa tulla toimeen ja syvällisiä keskusteluja. Mitään riitoja ei ole ollut, muutamaa kinastelua lukuunottamatta. Hänen miehensä on härkä.

- Kaurisnainen

Vierailija
307/551 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon horoskooppehin ehdottomasti. Vaimoni on hyeena ja minä kettu: sovimme hyvin yhteen.

Vierailija
308/551 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oinas ja rapu sopivat yhteen? Entäpä rapu ja kalat?

Vierailija
309/551 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka ja oinas eivät ainakaan sovi yhteen, hirveätä kilpajuoksua päin seinää.

Testattu kolme kertaa, kolmen eri ihmisen kanssa ja aina sama homma.

Vesimiehen kanssa onnistui.

Vierailija
310/551 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä oinas ja kalat? Miten sopii yhteen?

Vierailija
311/551 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalat on niin intensiivisiä ja tarvitsevia, että oinaalla on aika suuri ahdistumisvaara.

Ja toisaalta kaloilla vaara tuntea itsensä hyljätyksi ja kaltoinkohdelluksi.

Vierailija
312/551 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oinas.

Kalojen kanssa en tule toimeen ollenkaan. He ovat niin takertuvia, pitäisi olla 24/7 kylkikyljessä. Lisäksi he eivät voi sanoa mitään suoraan, ja sitten saa miettiä tunti tai jopa päivä tolkulla mikä mättää. Kysyminen on kuin seinille puhuisi. Kala kulkee pää pilvissä, kun itse olen jalat maassa -tyyppi. Kala on vaikea saada suuttumaan, mutta jos sen onnistuu tekemään voi varautua kuukausien mökötykseen,

Leijonien kanssa tulen parhaiten toimeen. Heiltä saa läheisyyttä, mutta myös omaa aikaa. Jos on ongelmia, niin se kerrotaan. Ja saan kuulla kehuja. Pitää tosin muistaa kehua takaisin, tai leijona voi möksähtää. Leijona ei ole haaveksija, eikä vakava, vaan realisti. Molemmat, oinas ja leijona, ovat kiivasluonteisia, mutta myös leppyvät nopeasti.

Joidenkin neitsyiden kanssa olen tullut toimeen, mutta useimpien en. Se pikkutarkkuus, niuhottaminen, perfektionismi ja saituus... aaaaargh!!

Vierailija
313/551 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalat on niin intensiivisiä ja tarvitsevia, että oinaalla on aika suuri ahdistumisvaara.

Tulimerkki ja vesimerkki, noup! Kalana en tule toimeen oinaiden kanssa, ovat turhankin suorapuheisia (ilkeitä ja äkäisiä), enkä pidä sellaisista ihmisistä. Eivät myöskään ymmärrä kalojen herkkyyttä yhtään.

Vierailija
314/551 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulimerkki ja vesimerkki, noup! Kalana en tule toimeen oinaiden kanssa, ovat turhankin suorapuheisia (ilkeitä ja äkäisiä), enkä pidä sellaisista ihmisistä. Eivät myöskään ymmärrä kalojen herkkyyttä yhtään.

Niin, vertauskuvallisesti sammuttavat toisensa.

Vierailija
315/551 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kukaan sanoa miten neitsyt ja kalat kohtaa?

Tuore suhde ja hyvältä tuntuu

Vierailija
316/551 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako kukaan sanoa miten neitsyt ja kalat kohtaa?

Tuore suhde ja hyvältä tuntuu

Kohtaavat oppositiomerkkeinä hyvin tai huonosti. Ei voi sanoa mitään varmaa tuolla perusteella.

Näistä aurinkomerkeistä on aivan liikaa jaarituksia täällä. Moni muukin asia vaikuttaa suuresti suhteen onnistumiseen: kuumerkki päällimmäisenä, mutta myös moni muu. Jos on esimerkiksi fiilis siitä, että toisen kanssa on hyvä ja luonteva olla ihan hiljaakin ja tekemättä mitään, kuut lienevät suotuisassa suhteessa.

Aurinkomerkkien suhteen kannattaa tsekata syntymäpäivät. Jos merkit ovat neliössä ja syntymäpäivät lähellä toisiaan, hakausta perusenergiassa on tiedossa. Eli siis jos toinen on syntynyt noin 10. huhtikuuta ja toinen 8.-12. heinäkuuta tai tammikuuta, niin auringot ovat tarkahkosti neliössä - ei kovin hyvä.

Vierailija
317/551 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oinas.

Kalojen kanssa en tule toimeen ollenkaan. He ovat niin takertuvia, pitäisi olla 24/7 kylkikyljessä. Lisäksi he eivät voi sanoa mitään suoraan, ja sitten saa miettiä tunti tai jopa päivä tolkulla mikä mättää. Kysyminen on kuin seinille puhuisi. Kala kulkee pää pilvissä, kun itse olen jalat maassa -tyyppi. Kala on vaikea saada suuttumaan, mutta jos sen onnistuu tekemään voi varautua kuukausien mökötykseen,

Leijonien kanssa tulen parhaiten toimeen. Heiltä saa läheisyyttä, mutta myös omaa aikaa. Jos on ongelmia, niin se kerrotaan. Ja saan kuulla kehuja. Pitää tosin muistaa kehua takaisin, tai leijona voi möksähtää. Leijona ei ole haaveksija, eikä vakava, vaan realisti. Molemmat, oinas ja leijona, ovat kiivasluonteisia, mutta myös leppyvät nopeasti.

Joidenkin neitsyiden kanssa olen tullut toimeen, mutta useimpien en. Se pikkutarkkuus, niuhottaminen, perfektionismi ja saituus... aaaaargh!!

Olen oinas ja en tule toimeen leijonien enkä jousimiesten kanssa. Rakastan kalojen tapaa haaveilla ja parantaa maailmaa omalla herkällä tavallaan. Leijona on antelias vain jos näkee tilaisuuden saada mainetta. Leijona kaipaa ihailua ja imartelua ja ellei niitä tipu niin tyhjyys on myrkkyä leijonan kaltaiselle vahvalle suurten eleiden merkille - tämän olen saanut nähdä omassa elämässäni, kun en suostunut sanomaan halaistua sanaa eräälle leijonalle ja hän veti herneen nenään niin pahasti että edelleen 20 vuotta myöhemmin muistelee minun vieneen häneltä loiston, vaikka en tehnyt yhtään mitään. Neitsyet ovat järkeviä ja työskentelen heidän kanssaan mielellään, koska ovat pikkutarkkoja perfektionisteja.

Vierailija
318/551 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten onnistuu oinas ja rapu? En tunne yhtään rapua, mutta kala ystäväni on suositellut minulle rapumiestä. Luin jostain, että rapu on tunteellinen eikä näytä herkkää sisintään helposti sekä on rakastuessaan lempeä ja omistava. Onko näin? Olen rauhallinen oinas, joka viihtyy kotona ja mietin aina ennen kuin sanon, koska en halua loukata ketään. Moni ei usko minun olevan oinas, koska en ole suora, energinen enkä vauhdikas.

Vierailija
319/551 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan härkä ollut suhteessa toiseen härkään? Kiinnostaisi kuulla miten sovitte yhteen.

Olen ollut ja vastaus on että ainakaan tämä härkäpari ei tullut alkuunkaan toimeen. Ihan alkuun suhde oli aivan uskomattoman intohimoista (jotain jota en ole kenenkään muun kanssa kokenut!). Mutta jo muutaman viikon tapailun jälkeen tästä miehestä kuoriutui käsittämättömän mustasukkainen ja ailahtelevainen persoona. En tiedä oliko vika hänessä vai meissä yhdessä, mutta huonosti kävi jo muutaman viikon jälkeen.

Vierailija
320/551 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten onnistuu oinas ja rapu? En tunne yhtään rapua, mutta kala ystäväni on suositellut minulle rapumiestä. Luin jostain, että rapu on tunteellinen eikä näytä herkkää sisintään helposti sekä on rakastuessaan lempeä ja omistava. Onko näin? Olen rauhallinen oinas, joka viihtyy kotona ja mietin aina ennen kuin sanon, koska en halua loukata ketään. Moni ei usko minun olevan oinas, koska en ole suora, energinen enkä vauhdikas.

Sopii ainakin muutamaan tuntemasni rapuun tuo kuvauksesi. Veden merkkinä ovat tunteellisia, kuten kalat ja skorpionikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan