Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiiva, ei varaa ostaa siihen lääkettä: oisko edullisia kotihoitovinkkejä

Vierailija
02.10.2016 |

Viikon jo ollut, näitä olen kokeillut:
-sokeri jätetty pois kokonaan, samoin valkoiset jauhot, alkoholia en käytä. Hyvin kasvispainotteisesti olen syönyt
-etikkakylvyt
-piimä paikallisesti

Pls vinkkiä! Saan vasta ensi viikon pe rahaa: tällä hetkellä sitä on n. 5€.

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan uskomaton ketju jälleen. Tarvitaan yksi hiivatulehdus, niin ihminen huomaa, ettei ole varaa ostaa lääkettä, ei ole yhtään kavereita, opiskelukavereita, työkavereita, sukulaisia, joilta saisi sen reilun kympin lääkkeeseen? Joo mä en usko tätä. Miten ylipäätään pärjäätte elämässä, huvittaisi tietää - tai sitten ei...

Tätä kutsutaan uus-uus-avuttomuudeksi :)

Vierailija
82/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ab-piimää emättimeen, pintasively ei auta vaan laita lääkeruiskulla. Toimii.

Näin olen toki tehnytkin. Ei toiminut.

Ap

Ok, sulla on joku hankalampi tulehdus sitten. Oiskohan bakteeritulehduskin mukana.

Ööh, vai oliskohan ihän vaan ärhäkkä tulehdus hiivatulehdus? 😃 Miksi läkärit ei määrää piimää sisäisesti jos se kerta satavarmasti tappaa hiivan kuin hiivan? Ääliö

Lääkärit edustavat LÄÄKEtiedettä, ei heidän ole tarkoitus sinua parantaa, vaan myydä lääkkeitä! Ääliö!

Olipas typerä näkemyst taas. Jos uskomushoidot tutkitusti toimivat, niin nekin ovat tietysti sitä lääketiedettä, jolloin lääketiedevihasi on typerää. Jos uskomushoidot tutkitusti eivät toimi, ei niitä ole mitään järkeä käyttää eikä niitä lääketieteeksi hyväksytäkään.

Jos lääkäri ei paranna sinua, ei kukaan mene hänen luokseen parannettavaksi koska parannettavan intressissä ei ole ostaa vain lääkkeitä vaan parantua. Koska parannettavat kuitenkin ilmiselvästi menevät lääkäreiden luo, niin parantuvathan he siitä. Muuten eivät menisi. Eivät ihmiset ääliöitä ole, paitsi nimittelyintoinen sinä.

Mikäli näin on, niin on täysin mahdotonta, että ihmiset olisivat evoluutiossa tähän hetkeen päässeet! Hiiva on osattu hoitaa ennen "uskomushoidoilla" ja hoidetaan edelleen lähes 90%:sti koko maailmassa! Mietippäp sitä.

Voisin miettiäkin, jos antaisit vähän enemmän dataa minkä pohjalta miettiä. Miten pitkään hoito entisaikaan niillä uskomushoidoilla kesti? Kuinka tehokkaasti ne paransivat? Kuinka paljon siihen aikaan oli kroonistuneita tulehduksia? Ennen kuin kerrot nuo tiedot, niin ei tässä ole kauheasti mietinnän pohjaa.

Käytä vähän järkeäsi jos sellaista sinulla on. Esimerkiksi kroonisoituneet tulehdukset ovat lisääntyneet räjähdysmäisesti, vaikka lääkkeitä on saatavilla. Mistä se mielestäsi kertoo?

Kerro nyt vaan se data äläkä halvenna minua. 

Yksi vastaus kysymykseesi voisi olla hiivasienen evoluutio. Toinen voisi olla väestön kasvu. Miten olet sulkenut nuo vaihtoehdot pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ok, sulla on joku hankalampi tulehdus sitten. Oiskohan bakteeritulehduskin mukana.

Ööh, vai oliskohan ihän vaan ärhäkkä tulehdus hiivatulehdus? 😃 Miksi läkärit ei määrää piimää sisäisesti jos se kerta satavarmasti tappaa hiivan kuin hiivan? Ääliö

Lääkärit edustavat LÄÄKEtiedettä, ei heidän ole tarkoitus sinua parantaa, vaan myydä lääkkeitä! Ääliö!

Olipas typerä näkemyst taas. Jos uskomushoidot tutkitusti toimivat, niin nekin ovat tietysti sitä lääketiedettä, jolloin lääketiedevihasi on typerää. Jos uskomushoidot tutkitusti eivät toimi, ei niitä ole mitään järkeä käyttää eikä niitä lääketieteeksi hyväksytäkään.

Jos lääkäri ei paranna sinua, ei kukaan mene hänen luokseen parannettavaksi koska parannettavan intressissä ei ole ostaa vain lääkkeitä vaan parantua. Koska parannettavat kuitenkin ilmiselvästi menevät lääkäreiden luo, niin parantuvathan he siitä. Muuten eivät menisi. Eivät ihmiset ääliöitä ole, paitsi nimittelyintoinen sinä.

Mikäli näin on, niin on täysin mahdotonta, että ihmiset olisivat evoluutiossa tähän hetkeen päässeet! Hiiva on osattu hoitaa ennen "uskomushoidoilla" ja hoidetaan edelleen lähes 90%:sti koko maailmassa! Mietippäp sitä.

Voisin miettiäkin, jos antaisit vähän enemmän dataa minkä pohjalta miettiä. Miten pitkään hoito entisaikaan niillä uskomushoidoilla kesti? Kuinka tehokkaasti ne paransivat? Kuinka paljon siihen aikaan oli kroonistuneita tulehduksia? Ennen kuin kerrot nuo tiedot, niin ei tässä ole kauheasti mietinnän pohjaa.

Käytä vähän järkeäsi jos sellaista sinulla on. Esimerkiksi kroonisoituneet tulehdukset ovat lisääntyneet räjähdysmäisesti, vaikka lääkkeitä on saatavilla. Mistä se mielestäsi kertoo?

Yksi vastaus kysymykseesi voisi olla hiivasienen evoluutio. Toinen voisi olla väestön kasvu. Miten olet sulkenut nuo vaihtoehdot pois?

Candidan taksonomian voit katsoa ihan itse. Candida-suvun sieniä on muissakin kuin ihmisissä. Ihmisten määrä on toki lisääntynyt, mutta suurin osa maapallon ihmisistä ei käytä hiivasienilääkkeitä. Niitä käyttävät vain länsimaiset yhteiskunnat ja niissäkin vain ns. pilleriuskovaiset, jotka eivät enää uusavuttomina osaa hoitaa perinteisiä sairauksia.

Vierailija
84/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulloja keräämällä saa näin sunnuntaina rahat kasaan. Ihmetyttää kyllä ihmiset, jotka päästävät rahatilanteensa tuohon malliin. Siihen ei voi löytyä mitään selityksiä...

Vierailija
85/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on muutama purkki viljojen tautiainetta, propikonatsolia. Saman kemiallisen ryhmän ainetta kun teidän pimpuloihinne työntämät xxxxnatsolit.

Saat kastaa sormen purkkiin ja hieroa siitä hiivasi pois jos pyydät kauniisti.

Herrasmiehenä en edes ehdota oman sormeni käyttöä.

-maanviljelijäM

Mulla olis helvetin tulista chilikastiketta, jos nätisti pyydät, voin tuutata sitä perssilmääsi, urpo.

Kiitos mutta minulla on monta pulloa erilaisia tulisia kastikkeita itsellänikin.

Känkkäröittele ja hajoa hiivaasi jos ei ilmainen apu kelpaa.

-maanviljelijäM

Vierailija
86/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on ihan äärimmäisen etuoikeutettuja ihmisiä. Olette varmaan samoja tyyppejä jotka väittävät että kaikilla on samat mahdollisuudet, joten jos menee huonosti niin se on oma valinta?

En ole AP, mutta minä olin ap. Vanhemmat oli päihdeongelmaisia, asuin ongelmalähiössä koko alkuelämäni. Suurin osa vanhoista kavereista on joko kuolleita, vankilassa, moniongelmaisia ja/tai nuoria vanhempia, ei kellään jonka kanssa olin tekemisissä olisi ollut kykyä lainata näin loppukuusta. Vanhemmilla nyt viimeiseksi!

Kun eletään tukien varassa syystä tai toisesta, niin valitettavasti ihan kaikkeen vasn ei voi varautua. Yhteen yllättävään menoon kyllä, mutta jos kuussa näitä menoja tulee kolme niin joku jää pakosta hoitamatta. Ja jos olet yksin niin sitten olet yksin. Sossusta kyllä voi saada apua periaatteessa, mutta pääsääntöisesti lääkkeisiin pitää osata varautua. Lääkärin määräämät kyllä korvataan kuittia vastaan.

Jos hyvät ihmiset kysytään (edullisia) itsehoitovinkkejä ja kerrotaan että lainaa ei nyt saa niin olkaa ystävällisiä ja vastatkaa sen mukaan. Joskus tilanne voi todellakin olla sellainen että muuta vaihtoehtoa ei ole. Varsinkin kun julkinen terveydenhoito on mitä on.

Miten tuo julkinen terveydenhuolto liittyy nyt tähän tapaukseen? Ap tarvitsisi ilman reseptiä saatavaa lääkettä, ei lääkäriaikaa. Lääkärikäynti +reseptilääke olisi todnäk kalliimpi vaihtoehto kuin pelkkä lääke.

Näin "etuoikeutettuna" toivon todella, että verorahoja käytettäisiin juurikin sossun kautta tämänlaisissa tapauksissa, joissa henkilö tarvitsee lääketieteellistä apua vaivaan, joka on vaarattomuudestaan huolimatta huomattavan kiusallinen ja rasittava.

Minsi laitoit etuoikeutetun lainausmerkkeihin? oletko itse koskaan ollut tilanteessa että ei ole rahaa, ei ketään keltä lainata ja sairaus hoidettavana?

Minä olin, ja monta vuotta olinkin. Suurimmalle osalle ei vaan mahtunut päähän että vanhempani ostavat mielummin pullon viinaa kuin mulle lääkkeen. Ei myöskään mahtunut päähän se että kukaan "normaali" vanhempi ei antanut lastensa leikkiä mun, alkoholistien lapsen kanssa. Käytännössä kaikki kaverini olivat samanlaisesta taustasta, yhtä lailla rahattomia. Minä olin ainoa joka siitä ponnisti.

Vierailija
87/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulloja keräämällä saa näin sunnuntaina rahat kasaan. Ihmetyttää kyllä ihmiset, jotka päästävät rahatilanteensa tuohon malliin. Siihen ei voi löytyä mitään selityksiä...

kusipää

Vierailija
88/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laittaa sinne sokeria ja vettä käymään, niin saako niin tehtyä kotiviiniä?

Vierailija
89/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti hätä ei ole tämän näköinen ap on jo viikon verran raapinut kutinaansa ja on vielä valmis jatkamaan samaa rataa, parannellen tulehdusta edullisilla "kotikonsteilla". Ja jos apteekissa miettii, että ei opiskelijalla ole varaa noihin lääkkeisiin, niin se on vain se asenne. "Mikään ei saisi maksaa mitään ja kaikki pitäisi saada ilmaiseksi, ennen kuin sen raaskii hankkia."

Vierailija
90/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on ihan äärimmäisen etuoikeutettuja ihmisiä. Olette varmaan samoja tyyppejä jotka väittävät että kaikilla on samat mahdollisuudet, joten jos menee huonosti niin se on oma valinta?

En ole AP, mutta minä olin ap. Vanhemmat oli päihdeongelmaisia, asuin ongelmalähiössä koko alkuelämäni. Suurin osa vanhoista kavereista on joko kuolleita, vankilassa, moniongelmaisia ja/tai nuoria vanhempia, ei kellään jonka kanssa olin tekemisissä olisi ollut kykyä lainata näin loppukuusta. Vanhemmilla nyt viimeiseksi!

Kun eletään tukien varassa syystä tai toisesta, niin valitettavasti ihan kaikkeen vasn ei voi varautua. Yhteen yllättävään menoon kyllä, mutta jos kuussa näitä menoja tulee kolme niin joku jää pakosta hoitamatta. Ja jos olet yksin niin sitten olet yksin. Sossusta kyllä voi saada apua periaatteessa, mutta pääsääntöisesti lääkkeisiin pitää osata varautua. Lääkärin määräämät kyllä korvataan kuittia vastaan.

Jos hyvät ihmiset kysytään (edullisia) itsehoitovinkkejä ja kerrotaan että lainaa ei nyt saa niin olkaa ystävällisiä ja vastatkaa sen mukaan. Joskus tilanne voi todellakin olla sellainen että muuta vaihtoehtoa ei ole. Varsinkin kun julkinen terveydenhoito on mitä on.

Tässä tulee myös esille pilleriuskovaisuus: ennen tällaiset ongelmat osattiin hoitaa ihan itse, nykyisin aivot riittävät vain pilleripurkin ajatteluun. Candidan saa takuuvarmasti hoidettua ilman pillereitä, mutta se, miten estää hiivatulehduksen toistuminen edellyttää elämäntapamuutoksia. Lähtien pikkuhousujen materiaalin valinnasta ja seksikumppaneista jne.

On tavallaan onni, että terveydenhoitojärjestelmä romahtaa. Ne ihmiset, jotka osaavat hoitaa itse itseänsä, tulevat menestymään ja pilleriuskovaiset kuolevat pois.

Kyllä ihmisellä pitää olla julmetun palava viha toisinajettelevia kohtaan, koska pitää onnena sitä että he kuolevat pois. Turvapaikanhakijoita ja homoja kohtaan ollaan suvaitsevaisia, koska muuten ollaan rasisteja, mutta lääketieteeseen turvautuvia kohtaan voidaan antaa halveksunnan leimuta. Sellainen sinä olet.

Et nyt löydä ydintä kirjoituksista: ne, jotka uskovat lääketieteeseen, kuolevat pois koska lääkkeitä ei silloin ole, jos systeemi romahtaa. Ne, jotka osaavat hoitaa itseään ihan itse, ilman lääkkeitä, joita siis ei ole jos systeemi romahtaa, selviytyvät. Näinhän elämä on tähänkin asti mennyt. Heikot kuolevat luonnossa aina ensin. Onko tässä jotain epäselvää?

Kyllä minä ytimenkin huomasin, mutta huomasin myös sen kehyksen. Termi pilleriuskovaisuus, jolla yritetään leimata lääketieteeseen turvautuvia hölmöiksi. Ja onnellisuus siitä, että he kuolevat pois. Joutaisit hävetä, siitä ainakaan ei ole epäselvyyttä. Mitä lyödään vetoa, että muuten markkinoit itseäsi suvaitsevaisena ihmisenä, joka puolustaa homoliittoja ja turvapaikanhakijoiden vastaanottamista. Saisit todella tarkastella sisintäsi, niin musta se on.

Niin niin, usko mitä uskot, olet silti hörhö. Kun vastakkain on ihminen, joka ei osaa hoitaa itseään, vaan uskoo pillereihin ja toinen on ihminen, joka osaa hoitaa minkä tahansa sairauden itse, selviää itsensä hoitaja paremmin. Sama pätee siihen, että ne, jotka eivät ole luottaneet pillereihin, ovat tässä ajassa voineet kehittää tehokkaampia itsehoitomenetelmiä kuin lääketiede. Hyvä esimerkki on antibiootit, joiden tie on tulossa loppuun vs. ihmiset jotka ovat oppineet parantamaan immuunipuolustustaan luonnollisin menetelmin. Kumpi elää pidempään, se, joka saa kaiken maailman taudit huonon immuniteetin vuoksi vai ne, joiden immuunipuolustus toimii hyvin?

Se pillereillä hoitaminen on itsensä hoitamista. Tehokasta hoitamista useinmiten onkin. Kysymykseesi saat vastauksen googlaamalla nimen Jani Kokki. Vaihtoehtoisesti voit googlata nimen Steve Jobs.

Sinun on näemmä kauhean vaikea tajuta mitä termi lääketiede tarkoittaa. Jos ne tässä ajassa kehitetyt tehokkaat itsehoitomenetelmät tutkitusti toimivat, niin silloinhan ne ovat juuri sitä lääketiedettä. Lääketiede on tieteellistä lääkintää, ei se sulje pois mitään itsehoitoa, kunhan sillä on tutkittu tieteellinen pohja.

Koeta nyt hellittää sitä vihaasi lääketiedettä ja halveksuntaasi lääketiedettä soveltavia kohtaan. Annat itsestäsi todella myrkyllisen vaikutelman ollessasi onnellinen "pilleriuskovaisten" tulevasta kuolemasta antibioottien menettäessä tehonsa.

Vierailija
91/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kusipää

Muista iso alkukirjain ja piste. Ei ole mikään ihme, että päästää rahatilanteen tuohon pisteeseen, jos ei edes osaa kirjoittaa.

Vierailija
92/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan uskomaton ketju jälleen. Tarvitaan yksi hiivatulehdus, niin ihminen huomaa, ettei ole varaa ostaa lääkettä, ei ole yhtään kavereita, opiskelukavereita, työkavereita, sukulaisia, joilta saisi sen reilun kympin lääkkeeseen? Joo mä en usko tätä. Miten ylipäätään pärjäätte elämässä, huvittaisi tietää - tai sitten ei...

Eivätköhän ne ongelmat ole olleet tiedossa. Syyllistätkö nyt tosiaan ihmistä siitä että hänen vanhemmat ei halua auttaa? Tai että ei ole kavereita jotka voisi auttaa?

Mulla on niin paha mieli apn puolesta. Kusipäisiä ovat osa ihmisistä tässä ketjussa.

Vierailija
93/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa kavereilta. Monilla lääke kaapissa varmuuden vuoksi

Vierailija
94/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti hätä ei ole tämän näköinen ap on jo viikon verran raapinut kutinaansa ja on vielä valmis jatkamaan samaa rataa, parannellen tulehdusta edullisilla "kotikonsteilla". Ja jos apteekissa miettii, että ei opiskelijalla ole varaa noihin lääkkeisiin, niin se on vain se asenne. "Mikään ei saisi maksaa mitään ja kaikki pitäisi saada ilmaiseksi, ennen kuin sen raaskii hankkia."

Haloo! Opiskelijoilla on ollut näin syyskuussa todella kova rahantarve eteenkin jos on fuksi. On ylioppilaskunnan maksua, takuuvuokraa, ainejärjestöä, opiskelujakorttia, haalarit?, ym ym ym

Joten onko kumma jos ei meinaa rahat riittää. Aplla on kuitenkin ruokaa, nyt vaan tuli kertaluontainen yllättävä meno.

Vierailija
95/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kusipää

Muista iso alkukirjain ja piste. Ei ole mikään ihme, että päästää rahatilanteen tuohon pisteeseen, jos ei edes osaa kirjoittaa.

Minusta ap on kirjoittanut hyvää tekstiä.

Vierailija
96/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Candidan taksonomian voit katsoa ihan itse. Candida-suvun sieniä on muissakin kuin ihmisissä. Ihmisten määrä on toki lisääntynyt, mutta suurin osa maapallon ihmisistä ei käytä hiivasienilääkkeitä. Niitä käyttävät vain länsimaiset yhteiskunnat ja niissäkin vain ns. pilleriuskovaiset, jotka eivät enää uusavuttomina osaa hoitaa perinteisiä sairauksia.

Jos kerran vastaukset kysymyksiini tiedät jo nyt, niin miksi et niitä voi kertoa tässä vaan lähetät minut itse katsomaan taksonomiaa?

Jos suurin osa ei käytä hiivasienilääkkeitä ja kroonistuneet hiivasienitulehdukset ovat lisääntyneet räjähdysmäisesti, niin miten vedät sen johtopäätöksen että ongelmana ovat lääkkeet? Onko sinulla dataa esittää, että kroonisten tulehdusten lisääntyminen on tapahtunut vain lääkkeitä käyttävillä? Muutenhan esittämäsi tieto puhuu olettamustasi vastaan. Kerro miten hiivasienitulehdukset ovat lisääntyneet sillä suurella osalla ihmisistä, jotka lääkkeitä eivät käytä. Se olisi tärkeä vertailutieto. 

Vierailija
97/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kusipää

Ei vaan ihminen, joka on aina tehnyt töitä. Jakanut kouluaikana lehteä lähes nollapalkalla ja siivonnut koko opiskeluajan pienellä palkalla saadakseni opiskeluiden päätyttyä hyvän ammatin. Aina ei ole ollut helppoa ja voimat ovat olleet vähissä. Rahankäyttöni on aina ollut säästeliästä ja punalappuisia oon ostellu vaikka ei olisi ollut tarviskaan.

Moni ei tekisi noita töitä, mitä itse olen tehnyt. Kun ei jaksa, ei pysty.

Vierailija
98/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos laittaa sinne sokeria ja vettä käymään, niin saako niin tehtyä kotiviiniä?

Kalan makuista.

Vierailija
99/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kusipää

Ei vaan ihminen, joka on aina tehnyt töitä. Jakanut kouluaikana lehteä lähes nollapalkalla ja siivonnut koko opiskeluajan pienellä palkalla saadakseni opiskeluiden päätyttyä hyvän ammatin. Aina ei ole ollut helppoa ja voimat ovat olleet vähissä. Rahankäyttöni on aina ollut säästeliästä ja punalappuisia oon ostellu vaikka ei olisi ollut tarviskaan.

Moni ei tekisi noita töitä, mitä itse olen tehnyt. Kun ei jaksa, ei pysty.

Just joo. Mitö sinä tiedät apn työtilanteesta? Mitäs jos onkin pienipalkkainen?

Vierailija
100/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätköhän ne ongelmat ole olleet tiedossa. Syyllistätkö nyt tosiaan ihmistä siitä että hänen vanhemmat ei halua auttaa? Tai että ei ole kavereita jotka voisi auttaa?

Mulla on niin paha mieli apn puolesta. Kusipäisiä ovat osa ihmisistä tässä ketjussa.

No jos on niin tiukoilla, ettei ole ketään, niin silloin tämä on yksi elämänopetus. Pidä aina se yksi kymppi kotona tallessa, että on jotain millä ostaa lääke. Tai kuten edellä on todettu, ostaa yhden kerta-annoksen kotiin silloin kun on rahaa, niin voi käyttää tarvittaessa.

Ihmisen pitää syödä ja juoda joka päivä, tarvitsee vaatteita, pesuaineita ym jatkuvasti. Toisinaan myös lääkkeitä. Pitää maksaa asumisesta, liikkumisesta, sähköstä, puhelimesta ja netistä. Se nyt vain on sellainen tosiasia. Siksi on vaikea uskoa, että joku päästää taloutensa siihen kuntoon, että rahaa on vitonen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi