Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiiva, ei varaa ostaa siihen lääkettä: oisko edullisia kotihoitovinkkejä

Vierailija
02.10.2016 |

Viikon jo ollut, näitä olen kokeillut:
-sokeri jätetty pois kokonaan, samoin valkoiset jauhot, alkoholia en käytä. Hyvin kasvispainotteisesti olen syönyt
-etikkakylvyt
-piimä paikallisesti

Pls vinkkiä! Saan vasta ensi viikon pe rahaa: tällä hetkellä sitä on n. 5€.

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa rahaa.Osta samantien suun kauttava otettava tabletti, kun on jo kestänyt noin pitkään.

Vierailija
2/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapanmaitotuotteita pildeen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piimän juominen parantaa suoliston kuntoa noin muutenkin. Elimistösi on sopivasti hapan, eikä hiivasieni viihdy. Sokeriruuat ovat hiivan herkkua.

Vierailija
4/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

etikkavettä kaadat alapäähän muutaman päivän ajan! toimii. omenaviinietikka tai valkonen etikka. muista laimentaa vedellä

Vierailija
5/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ab-piimää emättimeen, pintasively ei auta vaan laita lääkeruiskulla. Toimii.

Vierailija
6/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene työterveyshuoltoon, julkiseen terveyskeskukseen tai oppilaitoksesi terveyspalveluiden lääkäriin hakemaan reseptilääke, jää hinnaksi reseptillä muutama euro. Varmasti 5 euroasi riittää. Älä odota, voi pahentua ja jopa kroonistua äkkiä. Ikävä kyllä tiedän mistä puhun.

Vierailija
7/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaa rahaa.Osta samantien suun kauttava otettava tabletti, kun on jo kestänyt noin pitkään.

Ei valitettavasti ole ketään keltä lainata.

Kiitos muille vinkeistä. Piimästä ei ole ollut apua, täytyy varmaan käydä hakemasta kaupasta lisää vaan sitä etikkaa. :/

Ap

Vierailija
8/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis. Miten ihmeessä ap tulee toimeen, jos neljä päivää pitää mennä viidellä eurolla?

Lainaat rahaa ja ostat suun kautta otettavan hiivalääkkeen niin saat kierteen poikki. Ja en menisi laittamaan mitään etikoita tai hapanmaitotuotteita sinne alapäähän. Enemmän haittaa kuin hyötyä. Saat vielä jonkun ärhäkämmän tulehduksen aikaan.

Vierailija
9/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin olen toki tehnytkin. Ei toiminut.

Ap

Vierailija
10/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama tilanne kuin ap:llä! Paitsi ettei ole varaa edes etikkaan tai piimään. Kai se on lähdettävä varkaisiin apteekkiin, mulla kun tämä alkaa olemaan jo oikeasti kivuliasta :( 

Vierailija
11/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene työterveyshuoltoon, julkiseen terveyskeskukseen tai oppilaitoksesi terveyspalveluiden lääkäriin hakemaan reseptilääke, jää hinnaksi reseptillä muutama euro. Varmasti 5 euroasi riittää. Älä odota, voi pahentua ja jopa kroonistua äkkiä. Ikävä kyllä tiedän mistä puhun.

Yritin jo perjantaina varata aikaa, mutta kehottivat kokeilemaan ensin itsehoitolääkkeitä. Kaipa sit huomenna soitan uudelleen. Pelottaa vaan että sitten ei olekaan kassalla varaa.

Joku kysyi miten pärjään vitosella: hyvin. Mulla on kyllä ruokaa kotona kivasti!

Ap

Vierailija
12/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette mene lääkäriin hyvänen aika?!

Vierailija
13/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökäähän lisää sokeria :D

Vierailija
14/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaa mitä? Lääkkeet maksavat joka tapauksessa, plus perään saat vielä laskun lekurikäynnistä.

Vierailija
15/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan sama tilanne kuin ap:llä! Paitsi ettei ole varaa edes etikkaan tai piimään. Kai se on lähdettävä varkaisiin apteekkiin, mulla kun tämä alkaa olemaan jo oikeasti kivuliasta :( 

Mietin itsekin jo tätä vaihtoehtoa kun kävin tuijottelemassa itsehoitolääkkeiden hintoja. Ihan järkyttävän kalliita! Ei opiskelijalla ole varaa :/

Vierailija
16/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla terveydellä ei saa leikkiä. Vaikka hiiva tuntuisi vain pieneltä paikallistustulehdukselta, se ei sitä ole. Pahimmassa tapauksessa saat kurjan kierteen ja se vasta kalliiksi tulee ja se jos mikä vaurioittaa limakalvoja ja ulkosynnyttimiä. Vie nyt vaikka koruja kaniin jotta saat tarvittavat rahat.

Vierailija
17/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syökäähän lisää sokeria :D

Vierailija
18/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis. Miten ihmeessä ap tulee toimeen, jos neljä päivää pitää mennä viidellä eurolla?

Lainaat rahaa ja ostat suun kautta otettavan hiivalääkkeen niin saat kierteen poikki. Ja en menisi laittamaan mitään etikoita tai hapanmaitotuotteita sinne alapäähän. Enemmän haittaa kuin hyötyä. Saat vielä jonkun ärhäkämmän tulehduksen aikaan.[/

noion vanhan ajan vinkkjeä ja harmittomia, saattaa toimia

Vierailija
19/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin olen toki tehnytkin. Ei toiminut.

Ap

Ok, sulla on joku hankalampi tulehdus sitten. Oiskohan bakteeritulehduskin mukana.

Vierailija
20/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko siihenkään varaa, ja tuleehan sieltä lääkäristäkin sitten lasku. Lusäksi kun soitin niin pöljä menin sanomaan etten ole kokeillut itsehoitolääkkeitä niin en sitten saanut aikaa vaikka sanoinkin että ei tällä hetkellä ole niihin edes varaakaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan