Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiiva, ei varaa ostaa siihen lääkettä: oisko edullisia kotihoitovinkkejä

Vierailija
02.10.2016 |

Viikon jo ollut, näitä olen kokeillut:
-sokeri jätetty pois kokonaan, samoin valkoiset jauhot, alkoholia en käytä. Hyvin kasvispainotteisesti olen syönyt
-etikkakylvyt
-piimä paikallisesti

Pls vinkkiä! Saan vasta ensi viikon pe rahaa: tällä hetkellä sitä on n. 5€.

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis. Miten ihmeessä ap tulee toimeen, jos neljä päivää pitää mennä viidellä eurolla?

Lainaat rahaa ja ostat suun kautta otettavan hiivalääkkeen niin saat kierteen poikki. Ja en menisi laittamaan mitään etikoita tai hapanmaitotuotteita sinne alapäähän. Enemmän haittaa kuin hyötyä. Saat vielä jonkun ärhäkämmän tulehduksen aikaan.[/

noion vanhan ajan vinkkjeä ja harmittomia, saattaa toimia

Ihan gyne mulle suosittelit tuota ab-piimää (sisälle emättimeen) jos ei heti pääse apteekkiin. Maitohappobakteerit ja se hapan ph on myrkkyä hiivalle.

Vierailija
22/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet opiskelija niin menet opiskelijoiden terveyshuoltoon. Ei maksa ja saat reseptin lääkkeeseen, jolloin hintaa jää noin 4 euroa. Been there.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ab-piimää emättimeen, pintasively ei auta vaan laita lääkeruiskulla. Toimii.

Näin olen toki tehnytkin. Ei toiminut.

Ap

Ok, sulla on joku hankalampi tulehdus sitten. Oiskohan bakteeritulehduskin mukana.

Ööh, vai oliskohan ihän vaan ärhäkkä tulehdus hiivatulehdus? 😃 Miksi läkärit ei määrää piimää sisäisesti jos se kerta satavarmasti tappaa hiivan kuin hiivan? Ääliö

Vierailija
24/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet opiskelija niin menet opiskelijoiden terveyshuoltoon. Ei maksa ja saat reseptin lääkkeeseen, jolloin hintaa jää noin 4 euroa. Been there.

Nyt on sunnuntai...

Vierailija
25/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan ottanut huomioon sen, että Candida-sienikin voi itiöidä ja voit olla kierteessä siksi, että tartutat niitä pikkareiden kautta aina takaisin? Käytä täysin puuvillaisia pikkareita ja pese ne 60 asteessa.

Vierailija
26/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan sama tilanne kuin ap:llä! Paitsi ettei ole varaa edes etikkaan tai piimään. Kai se on lähdettävä varkaisiin apteekkiin, mulla kun tämä alkaa olemaan jo oikeasti kivuliasta :( 

ab-piimä maksaa jotain euron jos ostaa halpismerkkiä.

Vierailija
27/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosöljy paikallisesti

Vierailija
28/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ok, sulla on joku hankalampi tulehdus sitten. Oiskohan bakteeritulehduskin mukana.

Ööh, vai oliskohan ihän vaan ärhäkkä tulehdus hiivatulehdus? 😃 Miksi läkärit ei määrää piimää sisäisesti jos se kerta satavarmasti tappaa hiivan kuin hiivan? Ääliö

Tarkoitinkin että hankalampi hiivatulehdus tai  bakteeritulehduskin, sekatulehdukset on yleisiä. Ja mulle nimenomaan lääkäri suositteli maitohappobakteereja sisältävääpiimää, ei satavarma mutta hyvä ensiapu ja monesti vie koko tulehduksenkin.

Vierailija
29/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olethan ottanut huomioon sen, että Candida-sienikin voi itiöidä ja voit olla kierteessä siksi, että tartutat niitä pikkareiden kautta aina takaisin? Käytä täysin puuvillaisia pikkareita ja pese ne 60 asteessa.

Ei nyt ole tähän hätään puuvillapikkareita (ostolistalle) mutta olen ollut nyt ilman niin paljon kuin mahdollista.

Kiitos kaikille vinkeistä, kokeilen saada huomenna aikaa uudelleen.

Ap

Vierailija
30/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käyttää ne pari euroa lääkkeisiin eikä piimään. Sossusta saa rahaa jos rahaa ei ole.

Vierailija
31/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lääkärit edustavat LÄÄKEtiedettä, ei heidän ole tarkoitus sinua parantaa, vaan myydä lääkkeitä! Ääliö!

Vierailija
32/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tarkoitinkin että hankalampi hiivatulehdus tai  bakteeritulehduskin, sekatulehdukset on yleisiä. Ja mulle nimenomaan lääkäri suositteli maitohappobakteereja sisältävääpiimää, ei satavarma mutta hyvä ensiapu ja monesti vie koko tulehduksenkin.

Tiedätkö suosittelun ja määräämisen eroa? Viestisi kuulosti siltä että totesit että aplla ei ole hiivaa alkuunkaan kun sinun vinkki ei ollutkaan satavarma

Vierailija
33/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

peset sen toosasi ja käyt päivittäin suihkussa

Vierailija
34/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lääkärit edustavat LÄÄKEtiedettä, ei heidän ole tarkoitus sinua parantaa, vaan myydä lääkkeitä! Ääliö!

Sellaiset harhat sieltä.

Vierailija
35/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menet apteekkiin osta varalle kaksi näitä, ei rahasta saa olla kiinni, joku lainaa varmasti.   Kauhujuttuja nähty ja kuultu kauan pidetyistä vaivoista.  Eräskin hoiti a-vitamiinivoiteella, kuivuuteen se auttaa ei tulehdukseen.

Vierailija
36/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa käyttää ne pari euroa lääkkeisiin eikä piimään. Sossusta saa rahaa jos rahaa ei ole.

No just juu. Kipaisenpa tästä sunnuntain kunniaksi sossuun pyytämään parikymppiä apteekkiin, ja simbsalabim; ne antavat sen mulle. Valoja päälle nyt...

Vierailija
37/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kaupungista oot ap? Jos turusta niin voin tulla illalla ostaa sulle sen hiivalääkkeen.

Vierailija
38/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No teoriassa varmaan saa, käytännössä... 🙄 Ikinä ei kannata laskea mitään sossun varaan! Varsinkaan jos ei ole heille jatkuvaa asiakkuutta. Sieltä voidaan ihan hyvin sanoa että olisi pitänyt osata varautua. Päätöksessäkin voi kestää, ja jos loppuviikosta tulee rahaa niin se on +-0

Vierailija
39/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sossusta hakemaan lääkerahat, jos kerta noin tiukilla on ettei pysty enää itsestään huolehtimaan. Kalliimmaksi tulee kohta kun tulehdus pahenee. Eikö muka ole yhtä ihmistä, joka lainaisi rahat? Vanhemmat, sisarukset, ystävät, naapuri??? Hankkikaa nyt jonkinlainen sosiaalinen turvaverkko elämäänne!

Vierailija
40/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sossusta hakemaan lääkerahat, jos kerta noin tiukilla on ettei pysty enää itsestään huolehtimaan. Kalliimmaksi tulee kohta kun tulehdus pahenee. Eikö muka ole yhtä ihmistä, joka lainaisi rahat? Vanhemmat, sisarukset, ystävät, naapuri??? Hankkikaa nyt jonkinlainen sosiaalinen turvaverkko elämäänne!

Kuoliko ne naiset ennen hiivatulehduksiin? Ei ole ollut lääkkeitä, joita käyttää. Miten hemmetissä ihmiskunta voi olla tässä, jos kuolivat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan