Muita jotka eivät oikeastaan katso telkkaria?
Minä en ole koskaan tykännyt telkkarista. Meillä on telkkari, ja mies joskus katsoo sitä iltaisin, ja me muksun kanssa katsomme simpsonit ja joskus lauantaisin jonkun dvdn. Siinä se.
En ole eläessäni nähnyt yhtään jaksoa salkkareista, miljonäärijutusta, bigbrothersista tai telkkariuutisia yli kahteenkymmeneen vuoteen.
Luen Metrolehdestä telkkarisivut joka päivä, niin tiedän mistä puhutaan. :)
En tykkää liikkuvasta kuvasta äänen ja sisällön kanssa, se jotenkin ei ole rentouttavaa vaan vaatii erilaista keskittymistä. Pahinta on uutisvideo, jossa yritän hahmottaa sisältöä, seurata puhetta ja samaan aikaan katsoa reportteria joka kävelee kohti kameraa. Luen uutiset mielummin tekstinä tai kuuntelen äänenä.
Muita?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Minä. Meillä on kyllä televisio, mutta se on avattu viimeksi joskus helmikuussa. Joskus aniharvoin katson jonkun elokuvan. Mitään sarjoja en katso koskaan. Mies ei katso koskaan mitään.
On vaan niin paljon kaikkea muutakin, tv on aikamoinen aikasyöppö. Ulkoilen, luen paljon.
On muuten yllättävää, kuinka paljon ihmiset keskustelevat tv-ohjelmista, näissä olen aina ihan pihalla.
Totta! Ja yllättäen, olen törmännyt tähän telkkarivajeeseen töissä, jossa tiimipäivinä on usein kevennyksenä joku leikki jonkun tv-visailun mukaan, olen ainoa, joka ei tunne sääntöjä.
Samastuin aloittajaan täysin. Meillä on telkkari, mutta sitä käytetään ainoastaan pleikkarilla pelaamiseen, harvakseltaan katsotaan sen kautta Ylen Areenasta jotain. Mies katsoo joskus DVD:ltä elokuvia, itse saatan loikoilla vieressä mutta nykyisin en edes yritä pysytellä kärryillä elokuvassa.
Itselläni tämä liittyy jotenkin keskittymiseen, liikkuvaa kuvaa katsellessani tulen jotenkin levottomaksi ja televisiossa kaikki tuntuu tapahtuvan jotenkin älyttömän hitaasti. Automaattisesti alan etsiä käsille jotain tekemistä, vilkuilla puhelinta tms. Kirjoja sitten taas luen älyttömän keskittyneesti, usein tunteja putkeen ajankulua huomaamatta.
Vihaan uutisvideoita ja petyn älyttömästi jos olen avannut jonkun linkin ja kaipaamani tieto onkin kätketty videoon. Lukiessa voin itse silmäillä tärkeimmän tekstin joukosta, videota katsoessa joutuisin odottamaan toisten tahtiin.
Aina huomaan, että on jokin suosittu viihdeohjelma tms. kun ihmisten puheisiin tulee jotein älyvapaita hokemia, mistä olen aivan pihalla. Tietävätköhän ihmiset miten hämmentäviltä ja omituisilta kuulostavat meidän Putousta ym. seuraamattomien korvissa :D
En ole koskaan omistanut telkkaria, en halunnut sellaista kun muutin ekaa kertaa omilleni.
Netflixistä katselen joskus sarjoja, mutta sellainen "telkkari päällä taustalla" -meininki ei houkuta yhtään.
Minulla ei ollut koskaan telkkaria ennen kuin menin naimisiin ja mies sellaisen halusi. Saatan kerran -pari kuussa katsoa elokuvan, jos sitäkään. Mun mielestä melkein kaikki telkkariohjelmat vaan ovat todella tylsiä ja epäkiinnostavia. joskus saattaisi olla ihan kivakin katsoa telkkaa, mutta sieltä ei tule oikeastaan mitään mikä minua jaksaisi kiinnostaa. Luen paljon kirjoja, uutiset luen verkkohesarista.
Pärjäisin todella hyvin ilman telkkaa. Lapset sitä tietysti katsovat, mutta meillä ei koskaan ole telkka taustalla päällä, se laitetaan kiinni kun ohjelma on katsottu.
Meillä ei edes ole telkkaria. Luetaan paljon kirjoja.
Mä katson pelkästään areenaa. Sielt tulee yleensä kaks kolme ihan ok sarjaa, kerran viikos jokainen. Lapsi kattoo piiretyt myös sielt. Riittää. Telkkaria en ole omistanut 10vuoteen.
Minä. Meillä on kyllä televisio, mutta se on avattu viimeksi joskus helmikuussa. Joskus aniharvoin katson jonkun elokuvan. Mitään sarjoja en katso koskaan. Mies ei katso koskaan mitään.
On vaan niin paljon kaikkea muutakin, tv on aikamoinen aikasyöppö. Ulkoilen, luen paljon.
On muuten yllättävää, kuinka paljon ihmiset keskustelevat tv-ohjelmista, näissä olen aina ihan pihalla.