Kauhea jano kodeiinista!
Kommentit (6)
Kodeiini on ihan kauhea lääke, tehokas toki, mutta sivuvaikutukset ovat kovat. Juo paljon, että vatsa toimii. Kodeiinitabletteja käytetään myös pahan ripuli hoitamiseen, ja tuo vaikutus tulee kyllä selväksi muutaman päivän jälkeen...
Itse söin kodeiinia ja lihasrelaksanttia selkävaivaan, oli pakko syödä koska tuju kipulääke oli ainoa millä selkä sai rauhaa paranemiseen. Lopetin kuurin viikon sisällä koska en kestänyt sivuvaikutuksia. Lääkäri ei ollut yllättynyt. Ibuprofeenilla sitten mentiin sen pahimman palan jälkeen.
Se kuivattaa elimistöä ihan hirveästi. Söin leikkauksen jälkeen Panacodia ja se janontunne iski aina yhtäkkiä ja oli pelottavan voimakas. Sellainen tunne, että jos nyt heti ei saa vettä, niin kuolen. Kiva kun tuollainen iski usein pitkässä kassajonossa kaupassa.
Tätä vähän epäilinkin. Olen syönyt lääkettä nyt 3 päivää ja janoa on ollut siitä asti. Taidan jatkaa perusburanalla..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tätä vähän epäilinkin. Olen syönyt lääkettä nyt 3 päivää ja janoa on ollut siitä asti. Taidan jatkaa perusburanalla..
Ap
Kysy kuitenkin lääkäriltä ensin ennenkuin lopetat kodeiinin. Esim. minun kohdallani oli pakko saada niin tuju kipulääke että lopetin varomasta selkääni hereillä ja nukkuessa, aristaminen olisi pitkittänyt toipumista huomattavasti. Lääkityksen säätäminen kannattaa ehdottomasti tehdä ammattilaisen kanssa.
Mietin että pitääkö lopettaa lääkkeen käyttö kokonaan. Jatkuva janon tunneon kidutusta!