Kissattomuuteni on sekin oikeastaan naisten vika
Se, ettei ole omaa kissaa surettaa.
Yksinäisen miehen pieneen hikikomeroyksiöön ei voi ottaa lemmikkieläimiä, jos eläimen hyvinvointia vähänkään ajattelee.
Kommentit (30)
Jos hikikomeroon mahtuu kissalle ruoka- ja vesikipat, hiekkalaatikko, leluja ja kiipeilypuu tai pari niin miten se kissa ei mahtuisi?
Meidän kissa on aina samassa huoneessa, missä me ihmisetkin. Tai kiipeilypuussaan, josta näkee olohuoneen, keittiön ja lastenhuoneen. Oma tilansa kissalla on siellä puussa, mitkään pedit tai majat eivät ole kiinnostaneet. En siis ymmärrä mihin kissa tarvitsisi isoa asuntoa, kun tuntuu että se pelkkä puukin suunnilleen riittäisi. No on meillä monta metriä pitkä käytävä, mitä pitkin kissa tykkää juosta. Pienemmässä kämpässä vaan juoksi pitkin poikin ja hyppelehtien puusta puuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se nainen liittyy tähän?
as
Naisen kanssa olisi varaa isompaan asuntoon missä kissakin viihtyisi.
Mutta nainen voisi olla allerginen. Osta seoinen lasten robottikissa. Niitä voi opettaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se nainen liittyy tähän?
as
Naisen kanssa olisi varaa isompaan asuntoon missä kissakin viihtyisi.
Haluat siis hyötyä naisesta taloudellisesti, eli alkaa lompakkoloiseksi.
Sekin sopisi, että naisen siivellä voisi tapailla kissaakin.
Eli asuisi edelleen hikikomerossa, mutta seurustelisi kissan omistavan naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Naisten piikkiin voi oikeastaan pistää ihan kaiken. Vaikkei edes ole naista.
:D
Se on naisen vika kun ei tajua tulla pelastamaan ap:ta kissattomasta elämästä.
Mulla ei ole hevosta. Ei ole varaa. Haluaisin miehen, joka antaisi mulle rahaa hevoseen. Miesten vika, että mulla ei ole hevosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten piikkiin voi oikeastaan pistää ihan kaiken. Vaikkei edes ole naista.
:D
Se on naisen vika kun ei tajua tulla pelastamaan ap:ta kissattomasta elämästä.
Naiset on käteviä: 18 vuoteen saakka voi syyttää äitiä ja sitten kaikkia muita naisia.
Mulla on sielunveli! Mäkään en voi ottaa tolkuttomasta ja vuosia piinanneesta kissakuumeesta huolimatta kattia asuntooni koska se on liian pieni. 28 neliötä elintilaa ja emäntä ensin aamun koulussa ja illan töissä.. Eipä olisi kovin onnellinen miuku. Tulevaa suurempaa kotia (ja gradun valmistumista) odotellessa. Tsemppiä! <3
Tosin mä en syytä kissattomuudestani miehiä vaan elämäntilannettani.
Vierailija kirjoitti:
Jos hikikomeroon mahtuu kissalle ruoka- ja vesikipat, hiekkalaatikko, leluja ja kiipeilypuu tai pari niin miten se kissa ei mahtuisi?
Meidän kissa on aina samassa huoneessa, missä me ihmisetkin. Tai kiipeilypuussaan, josta näkee olohuoneen, keittiön ja lastenhuoneen. Oma tilansa kissalla on siellä puussa, mitkään pedit tai majat eivät ole kiinnostaneet. En siis ymmärrä mihin kissa tarvitsisi isoa asuntoa, kun tuntuu että se pelkkä puukin suunnilleen riittäisi. No on meillä monta metriä pitkä käytävä, mitä pitkin kissa tykkää juosta. Pienemmässä kämpässä vaan juoksi pitkin poikin ja hyppelehtien puusta puuhun.
Lapsena asuimme omakotitalossa ja kissamme sai kulkea vapaasti ulkona. Tykkäsi varsinkin iltaaikaan päästä ulos ja välillä toi hiirisaaliinsakin kotiin näytille. Kesällä nukkui aina pensaissa pihalla. Ehkä sieltä sieltä kumpuaa ajatukseni, ettei kissa viihdy pienessä kerrostaloyksiössä, vaikka kuinka olisi kiipeilypuu ja leluja.
Ihan sama, onko yks persaukinen yksiössä vai kaksi persaukista kaksiossa, en suosittele mitään eläintä. Kissa tarvitsee kuitenkin ruokaa, kissanhiekkaa ja eläinlääkärikuluihin on oltava rahaa. Sossu ei noissa kuluissa auta.
Ahaa tämäkin on naisten vika. Hyvä tietää että jos minunkin elämässäni tulee tilanne että opiskelu- ja työelämä ovat menneet sillä tavoin pieleen että on varaa asua vain jossain pienessä "hikikomerossa" johon ei edes lemmikkiä voi ottaa niin voin syyttää naisia.