Kissattomuuteni on sekin oikeastaan naisten vika
Se, ettei ole omaa kissaa surettaa.
Yksinäisen miehen pieneen hikikomeroyksiöön ei voi ottaa lemmikkieläimiä, jos eläimen hyvinvointia vähänkään ajattelee.
Kommentit (30)
Miten se on naisten vika? Haluatko lompakkoloiseksi?
Voisitko ajatella käyntiä kissa-kahvilassa? Se tuo toki hetken lohdun, mutta ainakin itseäni käynnit em paikoissa auttoivat. En tiedä missä päin asut mutta ainakin Helsingissä ja Tallinnassa on.
Voit myös hakeutua kaupunkisi eläinsuojeluyhdistykseen vapaaehtoiseksi.
Mulla on kissa mutta ei naista. :(
Vierailija kirjoitti:
Miten se nainen liittyy tähän?
as
Naisen kanssa olisi varaa isompaan asuntoon missä kissakin viihtyisi.
Eli hikikomerossa mies, nainen ja kissa mahtuu paremmin kuin mies ja kissa. Aha. Onhan se naisten vika. On. Ja monen naisen onkin.
Menisit säkin töihin ja lakkaisit syyttämästä muita omista valinnoistasi.
Pyydä kaveri kämppikseksi. Ei naisia kannata etsiä siinä mielessä että haluaa jakaa vuokran.
Jos ei ole kavereitakaan niin vika löytyy peilistä..
Miksi asut hikikomerossa? Mä asun valoisassa ja siistissä 35 neliön yksiössä kissan kanssa. Hyvin mahdutaan kun on parveke ja kissalle kiipeilytasoja seinällä. Ulkona käydään valjailemassa joka ilta jos ei ihan kaatamalla sada.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä kaveri kämppikseksi. Ei naisia kannata etsiä siinä mielessä että haluaa jakaa vuokran.
No kun kavereilla on kaikilla vaimot ja osalla lapsiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun kavereilla on kaikilla vaimot ja osalla lapsiakin.
Anna mä arvaan, tämäkin on naisten vika.
Vierailija kirjoitti:
Miksi asut hikikomerossa? Mä asun valoisassa ja siistissä 35 neliön yksiössä kissan kanssa. Hyvin mahdutaan kun on parveke ja kissalle kiipeilytasoja seinällä. Ulkona käydään valjailemassa joka ilta jos ei ihan kaatamalla sada.
Minusta tuo on liian pieni ja vähävirikkeinen vankila niin älykkäälle ja teräväaistiselle eläimelle kuin kissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
as
Haluat siis hyötyä naisesta taloudellisesti, eli alkaa lompakkoloiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
as
Ei se välttämättä niinkään mene. Mun tytär asui vähän aikaa puolisonsa kanssa kaksiossa, mutta muuttivat takaisin yksiöön, koska kahden opiskelijan tuloilla veti kaksiossa asuminen ihan liian tiukille.
Kyllä kissa pieneenkin kämppään mahtuu, tilaa on myös ylöspäin.
Miksi joku haluaisi kissan kämppäänsä möllöttämään? Se vain vahtaa tyhmänä ympärilleen ja siitä ei ole mitään hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaisi kissan kämppäänsä möllöttämään? Se vain vahtaa tyhmänä ympärilleen ja siitä ei ole mitään hyötyä.
Koska kissa on Pyhä eläin.
Katso kissaa, miten se liikkuu ja vain on. Siinä on jotain sellaista täydellisyyttä, mitä esim. koirassa ei ole.
Naisten piikkiin voi oikeastaan pistää ihan kaiken. Vaikkei edes ole naista.
Muuta meille. Mulla on tilaa ja kissojakin. Hyvin mahtuisi enemmänkin kissoja.
Enemmän tilaa nainen vie kuin kissa.