Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä seksifantasian haluaisit toteuttaa?

Rajua_seksiä_kiitos
01.10.2016 |

Minä haluaisin, että mieheni ottaisi minut rajusti. Kiskoisi hiuksista, kun otan suihin. Läpsisi perseelle kun nai takaapäin. Käyttäisi rajuja otteita EDES JOSKUS. Naisi peppuun. Puhuisi rivoja jne.
Mutta ei. Tänäänkin on taas vaniljaseksiä tiedossa, huoh.

Kommentit (283)

Vierailija
61/283 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin nussia anoppini kanssa. Melkein olen jo saanut, mutta en silloin uskaltanut. Nyt panisin ja kunnolla. Olisi mukava ensin nuolla pillu ja sitten hommiin. Hokisin samalla että nyt saa anoppi kyrpää ja minä anopin pillua.

Vierailija
62/283 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen että saisimme pitää luennon 20v lukiolaisille naisille. Näyttäisimme erillaisia kuvia valkokankaalle, lesboilua, suihin ottamista, rinnoista, sermakuvia. Lopuksi kysyisimme, monenko naisen tekisi mieli ja keneltä kostui housut. Tarvittaessa voisimme halukkaita autamaankin. Voi kumpa toteutuisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/283 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas haaveilen työkaveristani... Olen siis töissä tehostetun palveluasumisen yksikössä lähihoitajana, ja tämä kyseinen mies vastaava kiinteistönhoitaja. Ikää minulla 22v ja mies on viisikymppinen. 

Tulen hänen kanssaan todella hyvin juttuun ja aina kun törmäämme ilmassa on pientä flirttiä molemmin puolin.. Huomaan myös usein hänen tuijottavan estottomasti rintojani (jotka ovat aika isot) ja tämä kiihottaa minua valtavasti. 

Fantasiani siis on että olen laittamassa pyykkiä pyykkituvalla ja mies yhtäkkiä ilmestyy taakseni, en huomaa häntä vielä kun pyllistelen koneen ääressä. Äkkiä tunnen hänen kouraisevan peppuani, meinaan kiljaista jotain takaisin mutta mies hiljentää minut sulkemalla suuni kädellään. Hän pakottaa minut seksiin sanomalla että nuorella naisella on velvollisuus antaa vahnemmalle miehelle jos tämä niin haluaa, ja etten pärjää häntä vastaan mitenkään. Hän käy lukitsemassa pyykkituvan oven sisältäpäin ja tulee minua kohti uhkaavasti. Hän ottaa hiuksistani kiinni, jolloin tajuan ettei minulla ole valinnanvaraa joten käyn polvilleni hänen eteensä ja hän paljastaa jättimäisen elimensä. Jonkin aikaa minua suuhun nussittuaan hän repii työpaitani ja laskee housuni ja kääntää minut voimalla pesukonetta vasten, ja ottaa minut takaapäin. Hänen elimensä on niin iso että se tuntuu samalla kivuliaalta ja ihanalta, mies ei kuitenkaan piittaa minun nautinnostani lainkaan vaan painaa täysillä menemään, läpsien samalla pakaroitani. Kohta hän alkaa sormettaa peppuani, ja ajattelen kauhuissani mitä seuraavaksi tapahtuu. Mies alkaa sovittaa elintään anukseeni, ilman liukkaria, se venyttää minut äärimmilleen ja aiheuttaa kipua, mutta mies ei välitä. Kun hän lopulta saa kyrpänsä kokonaan peppuuni, alkaa armoton jyystö, mies huohottaa korvaani ja kuristaa minua vähän samalla. Lopuksi hän vetää kullin ulos ja laukeaa selälleni ja pakaroilleni... Lisään tähän vielä sen, että jos vielä kehtaisin laueta, mies rankaisisi minua siitä kovalla kädellä. 

Jotenkin minua kiihottaa tässä fantasiassa se, että mies on vanhempi, vaikutusvaltaisempi, varakkaampi, kokeneempi ja voimakkaampi, hänellä olisi oikeus ottaa minut koska olen nainen, eli alempiarvoinen (tosiasiassa kannatan tasa-arvoa ja minulla on hyvä itsetunto, tykkään alistumisesta vain seksissä). Hän on todella isokokoinen, lähelle parimetrinen ja harteikas mies. Hän tekee työkseen fyysistä työtä ja minua on aina kiihottanut duunarimiehet... Haaveilen siitä että saan alistua hänelle täydellisesti, olisin hänelle pelkkä panolelu mitä käyttää ihan miten haluaa. Huhhuh... Jos tämä vielä joku päivä toteutuisi :) 

Vierailija
64/283 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saisin käyttööni kaksi blondia pariksi päiväksi. Nuolisi heitä, näykkisin rintoja, laittaisin käteni yhtäaikaa heidän pilluihinsa samalla nuolisin heidään klitoriksiaan. Ottaisin käteni pois, he ottaisivat minulta suuhun loppuunasti. Käskisin heitä lesboilemaan, kun he saisivat toisensa tyydytettyä pyytäisin heitä kusemaan päälleni. Pesulle ja taas sekstailemaan, sitten alkaisimme kovemmat leikit.

Vierailija
65/283 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun saisin käyttööni kaksi blondia pariksi päiväksi. Nuolisi heitä, näykkisin rintoja, laittaisin käteni yhtäaikaa heidän pilluihinsa samalla nuolisin heidään klitoriksiaan. Ottaisin käteni pois, he ottaisivat minulta suuhun loppuunasti. Käskisin heitä lesboilemaan, kun he saisivat toisensa tyydytettyä pyytäisin heitä kusemaan päälleni. Pesulle ja taas sekstailemaan, sitten alkaisimme kovemmat leikit.

Sinäkö se siellä? Ooks av-mamma? Hahahaaaaa

Vierailija
66/283 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tehdä laittomuuksia, eihänsitä koskaan tiedä koska nainen muuttaa mielensä.   Naisethan tyypillisesti muuttavat mieltään, kun ovat käyneet tyttöjen illassa.

Vierailija
67/283 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saisin joskus panna samaan aikaan äitiä ja tytärtä. Täysi ikäistä tottakai. Sellaisia joita näkee iltalehden, "äiti aivan kuin tyttärensä", jutuissa. Pistäisin naiset kontalleen vierekkäin ja lykkisin menemään kumpaakin vuorotellen pilluun. Laukemishetkellä antaisin tulla pari sykäystä äidin pilluun ja vaihtaisin nopeasti laukeavan kaluni tyttären kosteaan ja tiukkaan pimppiin. Laukeamisen jälkeenkin vielä vaihtelisin pilluja ja läiskyttelisin puolikovalla spermoja pilluista.

Vierailija
68/283 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma fantasiani olisi päästä vaimon siskon kanssa kunnon panoviikonlopulle vaikka johonkin hotelliin!

Vierailija
69/283 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärileikin haluan toteuttaa. Minä olen gynekologin vastaanotolla ja mieheni on lääkäri. Lääkäri tutkii minua kaikilla mahdollisilla instrumenteilla pitkään ja hartaasti. Lääkäri käyttää kohdevaloa, että näkee kunnolla kaiken. Kiihotun tästä tutkimuksests kovasti ja saan ehkä jopa orgasmin tai pari. Lääkärikäynnin lopuksi lääkäri raiskaa minut kovakouraisesti välittämättä yhtään minusta ja mahdollisesta kivustani. Hän ajattelee vain omaa tyydystään ja käyttää minua isohkon kyrpänsä tyydyttämiseen.

Nyt kyllä pikkarit kostuivat, kun vain ajattelinkin tätä. Jos tämä toteutuisi, kiihottuisin varmasti nollasta sataan sekunnissa.

Muuten ymmärrän, mutta en tuota raiskausjuttua. Jos olisin kiihottunut ja saanut orgasmin tai olisin sen partaalla, niin anelisin kyllä sitä lääkärin isohkoa kyrpää sisääni ja nauttisin täysillä. Ei se liukkailla mitään sattuisi vaan olisi ihanaa, kun hän ottaisi minut rajusti ja kunnolla!

Vierailija
70/283 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

samassa kerrostalossa asuu 15-vuotias tyttö. hänestä olen fantasioinut siitä lähtien, kun hänellä alkoi rinnat kasvaa. kun ensi kuussa, tyttö täyttää 16-vuotta, niin ehdotan hänelle seksiä kanssani. uskoisin hänen olevan myötämielinen. hississä kun toisinaan tavataan, niin tyttö hymyilee minulle ja puhuu kanssani niitä näitä.

Vierailija
71/283 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kiihkeää ja kiellettyä seksiä yhden naisen kanssa, niin että hän saisi monta orgasmia ja minä VIIMEIN sen mitä olen halunnut jo ihan liian kauan.

Vierailija
72/283 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kokeilla kuinka kauan jaksais naida ja kielettää et sais tarpeeks pillua. m45v

Vierailija
73/283 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistua dominoivalle miehelle, joka kiihottaisi mut äärimmilleen käsillään, suullaan, peniksellään, ja kieltäisi tulemasta. Naisen orgasmi on muuten siitä erilainen kuin miehen, että siinä ei ole mitään point of no return. Nainen voi olla just saamassa orgasmin, mutta ei saa, jos lopetat sen mitä tekee niin hyvää.

Toki haluaisin kunnon panon sen jälkeen, jossa saisin monta.

Vierailija
74/283 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alistua dominoivalle miehelle, joka kiihottaisi mut äärimmilleen käsillään, suullaan, peniksellään, ja kieltäisi tulemasta. Naisen orgasmi on muuten siitä erilainen kuin miehen, että siinä ei ole mitään point of no return. Nainen voi olla just saamassa orgasmin, mutta ei saa, jos lopetat sen mitä tekee niin hyvää.

Kuulostaa tosi kiihottavalta. Tekisin ton sulle niin mielelläni, ja koko ajan seisoisi kuin rautakanki, mutta jaksaisin silti kiusata kunnes viimein työntyisin sisään ja sitten panisinkin pidättelemättä.

Vierailija
75/283 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukku? Kiusoittelu ja pidättely lisää kiihotusta ja sitten sen orgasmin voimakkuutta. Joskus on meinannut taju mennä.

Vierailija
76/283 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä kauniin naisen kanssa. Ainoastaan maksulliset voisivat toteuttaa tämän fantasian.

Vierailija
77/283 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi upeaa, jos olisi muutama ihana nainen, jotka joisivat vähän siideriä. Makaisin lattialla ja kukin nainen kyykistyisi vuorollaan pissaamaan suuhuni ja nuolettamaan persettään. Samalla joku heistä runkkaisi ja imisi kyrpääni.

Vierailija
78/283 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluasin rajua seksia 2 työkaverini kanssa. Ensin ne vähän kiusottelis mua ja sitten ottaisi kovat otteet. He saisi tehä mulle mitä vaan.

Vierailija
79/283 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin toisen miehen mukaan. Mies ei koskaan tule suostumaan:(

Vierailija
80/283 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että tyttöystävä olisi järjestänyt yllätyksen.

Tulen kotiin töistä ja olen uupunut. Ihana tyttöystäväni toivottaa minut tervetulleeksi kotiin kovalla halauksella ja pusulla poskelle, hvän näyttää iloiselta ja hieroo hiuksiani. "Tule ottamaan kahvia kulta, oon keittäny sulle."

Juon kahvini ja tyttöystäväni vie minut makuuhuoneeseen. "Sulla on varmasti ollu rankka päivä, ota pienet nokoset". Nukahdan hetkeksi. Kun herään, tyttöystäväni on pukeutunut pitsihepeneisiin, hän kuiskaa korvaani: "Saisiko herralle olla jälkiruokaa?"

Sitten hän pyllistäö minulle ja sanoo: "Haistele mun persettä ja pillua!" haistelen stringien läpi, hyvältä tuoksuu! "Tahtoisitko maistella?"

"Tottakai! Enemmän kuin mitään muuta!" Vastaan kiimasta soikeana. Hän vie minut sängylle taas makaamaan ja istuu naamalleni. "Okei, kohta saat pyllyä kulta. Ole kärsivällinenn;)" jonkin ajan kuluttua hän poistaa stringit ja alan nuolemaan persettä. "Maistuuko hyvältä?" tunnen kuinka kyrpäni seisoo kuin rautakanki. Seuraavaksi hän alkaa runkata kaluani ja olen jo laukeamassa muutaman vedon jälkeen. Sitten tyttöystäväni siirtyy ratsastelemaan kyrpääni ja samalla hän levittää pakaroita, jotta näen hänen pyllyreikänsä. Kyllä tuo minun tyttöystäväni onkin ihana, hän tietää että minulla on fetissi persereikään. Kohta laukean lastit hänen sisälleen. Jäämme makaamaan vierekkäin. "Rakastan sua kulta. Sä oot parasta mitä mulle on tapahtunu" hän sanoo.

"Mäkin rakastan sua! Kiitos tästä mahtavasta yllätyksestä!"

"Voi kuule, sä iit sen ansainnu. Mun ihana peppufetisisti ;)"