Minkä seksifantasian haluaisit toteuttaa?
Minä haluaisin, että mieheni ottaisi minut rajusti. Kiskoisi hiuksista, kun otan suihin. Läpsisi perseelle kun nai takaapäin. Käyttäisi rajuja otteita EDES JOSKUS. Naisi peppuun. Puhuisi rivoja jne.
Mutta ei. Tänäänkin on taas vaniljaseksiä tiedossa, huoh.
Kommentit (283)
Haluaisin että tyttöystäväni olisi enemmän innoissaan suihinottamisesta, ja haluaa harjoitella sitä.
Suhteemme alussa sekstailimme lähes päivittäin erilaisia eroottisia kokeiluja, eikä se sen kautta ole ongelma. Pikasetkin sujuvat kun on ollut kiire ja panettaa.
Nytkun asumme yhdessä, niin olemme juuttunut tylsään lähetyssaarnaaja, takaa, lehmätyttö kaavaan...
Hän on onnellinen, tai sanoo olevansa sillä seksillä mitä me nyt harrastamme 1-2 kertaa viikossa. mutta minä haluaisin miehenä välillä saada suihinottoa tai käsityöllä itseni hoidettua ejakulointiin asti.
Mutta nainen ei ole tästä yhtään innostunut. Hän sanoo että pelkää oksentavansa jos laukean hänen suuhun.
Suihinotto herkästi onnistui lyhyesti suhteen alussa, mutta ei ikinä loppuun asti. Parisen minuuttia ja sitten pitäisi jo päästä panemaan johonkin noista saman kaavan asennoista joihin olen ehtinyt jo kyllästymään.
Aina kun yritän ottaa asian puheeksi, hän menee mykäksi eikä puhu minulle loppu päivänä. Illalla sitten alkaa itku kun maataan sängyllä ja pitäisi mennä nukkumaan.
Onko se liikaa pyydetty että edes JOSKUS viikon aikana hän ottaisi sohvalla suihin loppuun asti?
Oman miehen kans seksi ihanaa, mutta fantasia olis useampi mies, yks pimppaan, yks peppuun ja yks poskeen ;) tulkaapas miehet esiin nii voin hoidella. ;)
haavemaa kirjoitti:
Oman miehen kans seksi ihanaa, mutta fantasia olis useampi mies, yks pimppaan, yks peppuun ja yks poskeen ;) tulkaapas miehet esiin nii voin hoidella. ;)
Jaa esiin. No tässä olis yksi innokas ja mukava ;) Ulkomuoto hoikka ja ihan komea. En mikään peräkammarin poika, mutta en mikään häntäheikkikään. Joten aletaanko viedä asiaa pidemmälle?
_m
En haluaisi toteuttaa yhtään fantasiaa, eiväthän ne muuten olisi fantasioita. En usko, että ne edes todellisuudessa toimisivat. Olen 100% varma, että toteutus olisi suuri pettymys ja nolo kokemus, eikä siitä fantasiastakaan enää sen jälkeen olisi mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi toteuttaa yhtään fantasiaa, eiväthän ne muuten olisi fantasioita. En usko, että ne edes todellisuudessa toimisivat. Olen 100% varma, että toteutus olisi suuri pettymys ja nolo kokemus, eikä siitä fantasiastakaan enää sen jälkeen olisi mihinkään.
Kai nyt voi jakaa omat fantasiansa niihin, jotka voisi toteuttaa ja niihin joita ei edes halua toteuttaa.
FFM kimppakivaa muutamankin erin tytyn kaverin kanssa. Ei kyllä satavarmasti tuu koskaan tapahtuu mut onpahan jotain mistä haaveilla...
Vähän valju mutta päällimmäinen toteutettavissa oleva fantasia on kaverin vaimon kanssa paneminen ilman ehkäisyä.
Ei aivan niin toteutettavissa: haluaisin tehdä saman Rihannan kanssa 😈
Oikeastaan kaikki. Fantasioin monipuolisesti erilaisita naisista, jotka ovat erillaisia kuin normi naisihanteeni tai siis sellainen, jonka kanssa voisin ryhtyä suhteeseen. Olen oikein hyvässä ja pitkässä suhteessa elämäni naisen kanssa ja hän täyttää kaikki kriteerini, siksi varmaan fantasioin kaikesta erillaisesta. Lihavasta, vanhemmasta(45+), tummaihoisesta, tämä voi kuulostaa jopa omituiselta, mutta rumasta, jolla on hyvä peppu.
Lisäksi fantasioin että olisin em. naistyypien kanssa kolmestaan vaimoni kanssa. Tuo kimppaililu voisi olla ihan ns. normi seksiä tai niin, että vaimoni kanssa alistettaisiin tuota kolmatta pyörää.
Ja vielä siitä, että otettaisiin mies kolmanneksi pyöräksi.
Ja kaikki olisin valmis toteuttamaan. M31
Katsoa kun koira naisi vaimoani samalla kun ladyboy panisi minua. Aion toteuttaa hiihtolomalla Thaikuissa.
Se kun nainen istuu hiukan haisevalla pyllyllään naamalle on parasta mitä tiedän 😍 en tiedä miksi pyllyn haju kiihottaa minua niin valtavasti, mutta sen tiedän että se saa minut laukeamaan lähes minuutissa! Kyseessä ei ole siis paskan haju vaan pyllyreiän oma ominaistuoksu.
sairatia fantsuja!
heteromiehellä näin 2 naista mun kans toisen imee ja ratsastaa toinen istuu naamalla ja tämäähän saa alaspeukutuksia homoilta.katottaa
qee kirjoitti:
sairatia fantsuja!
heteromiehellä näin 2 naista mun kans toisen imee ja ratsastaa toinen istuu naamalla ja tämäähän saa alaspeukutuksia homoilta.katottaa
Annan alapeukun sen takia, että et osaa kirjoittaa äidinkieltäsi.
qee kirjoitti:
sairatia fantsuja!
Saat heteronaiselta alapeukun törkeän huonon ulosantisi vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
qee kirjoitti:
sairatia fantsuja!
Oho. Mä tykkään susta! ;)
-41-
Vierailija kirjoitti:
Se kun nainen istuu hiukan haisevalla pyllyllään naamalle on parasta mitä tiedän 😍 en tiedä miksi pyllyn haju kiihottaa minua niin valtavasti, mutta sen tiedän että se saa minut laukeamaan lähes minuutissa! Kyseessä ei ole siis paskan haju vaan pyllyreiän oma ominaistuoksu.
Haluaisin valikoida kymmenistä pyllistävistä naisista perseitä nuuhkimalla 2-3 parhaan hajuista joiden perseitä nuolisin ja naisin. Välillä kyrpää suoraan yhden perseestä toisen suuhun
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut yli 150 kilotavua seksifantasioita entisestä työkaveristani ja haluaisin toteuttaa ne kaikki...! Enkä kuitenkaan oikeasti haluaisi - kun näen hänet, menen melkein shokkiin ja tuskin saan sanaa suustani. Fantasiat fantasioina, niin on parempi.
Minulla on kutakuinkin samansuuntainen asia. Fantasioissani haluaisin naida kaikkia niitä naisia jotka ovat minulle vihreää valoa näyttäneet. Olen ollut yli kolkytvuotta yhden naisen mies, jos joku väittää ettei olisi fantasioinut vieraasta valehtelee. Kyllähän tähän ikään olisi naisia mahtunut, on ollut vihjailuja, suoria ehdotuksia jopa hierottu etumustani, tansseissa niinikään. Helvetti kun olisi tehnyt mieli, joko olen ollut tyhmä tai viisas. Nyt on aikuist lapset oma talo pilluakin on saanut vonkaamatta. Mutta nämä vieraat naiset olisivat kyllä saaneet kyytiä, olisin parikytvuotta sitten mennyt "työkalulaukku" mukana heidän luo. Olin jo tuolloin perverssi,jos olisin poistunut kaidaltatieltä olisi kyllä naisia ollut. Vieläkin on pyrkiöitä jotka haluaisivat minulta munaa, ikähaara noin 30v-50v. Jos vaimo jäisi kiinni syrjähypystä kyllä naisia olisi, uskon kuitenkin ettei niin käy. AP otan yhteyttä jos niin kävisi, sillä pikkujoulu on vaimoni työpaikalla tulossa. Asutko missä ja ikäM50+.
Mulla ois tämmönen fantasia, haluaisin raiskata ukkoni. Sitoisin sen sänkyyn ja ratsastaisin sillä, siten huutaisin tytöt saa tulla. Mutta ehdoksi laittasin sen ett että kiusattais sitä siihen pisteesee että ei laukeis, nuolettaisin huolella kaikkien naisten vitut ja perseet ukolla. välillä ratsastaisin minäkin ja nuolettaisin vittuni ja perseeni ukolla, otettaisiin kyrpä käsittelyyn vuorollaan, nostettais perse ylemmäs ja liukkarinkaa survottais vibra perseeseen. Toiset nuolettais vittunsa ukon naamalla vuoron perään ja toiset naiset olisivat kyrvän kimpussa, hieroisiva palleja ottaisivat suuhun runkkaisivat sitä. Sit alkais toinen vaihe, antaisin luvan et saa laukaista joko suuhu tai vittuun. Jokainen saisi ratsastaa sillä et ukko sais orkun kaikille, näitten jälkee naiset nuolettais vittunsa ukolla ja runkkaisivat ukon kyrvän punasen siniseksi. Oikeesti tää olis toteutuvissa, pitäis saada naiset jotka alkaisivat tähä.
Vierailija kirjoitti:
qee kirjoitti:
sairatia fantsuja!
Taasko täällä on se sama pilkun-nussia? Minullakin on "kirotus" virheitä, minusta on tärkeämpää ulosanti, olet varmaankin äidinkielen opettja tai pikkupaskaM50+.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
qee kirjoitti:
sairatia fantsuja!
Taasko täällä on se sama pilkun-nussia? Minullakin on "kirotus" virheitä, minusta on tärkeämpää ulosanti, olet varmaankin äidinkielen opettja tai pikkupaskaM50+.
Kertokaahan sedälle miksi kirjoitukseni sai ainoastaan alapeukkujaM50+.
haluaisi toteuttaa sellaisen fantasian, että prinsessa madeleinen ottaisi minulta suihin. valitettavasti tuollaisen fantasia toteuttaminen ei ole mahdollista.