Minkä seksifantasian haluaisit toteuttaa?
Minä haluaisin, että mieheni ottaisi minut rajusti. Kiskoisi hiuksista, kun otan suihin. Läpsisi perseelle kun nai takaapäin. Käyttäisi rajuja otteita EDES JOSKUS. Naisi peppuun. Puhuisi rivoja jne.
Mutta ei. Tänäänkin on taas vaniljaseksiä tiedossa, huoh.
Kommentit (283)
Fistaus olis varmaankin mun juttu, haluaisin temmeltää kahden-naisen kanssa. Toisen-naisen kanssa olisin kuusysissä ottaen minulta suihin ja toista nuolisin ja fistaisin, kun fistauksen saanut nainen saa orgasmin naiset vaihtaisivat paikkoja. Toista nuolisin ja fistaisin, saadessaan orgasmin ottaisin käteni pois ja alkaisi armoton nussiminen. Pitäisin kyllä huolen siitä että kumpikin saisi emätinorgasmin. M
Vierailija kirjoitti:
Sen että olisi seksiä.
Seksi on yliarvostettua. Olin ilman tyttöystävää ihan 26 ikään asti. Sitten kun parikertaa harrastettiin petipuuhia, päädyin päätökseen ettei se mitään erikoista ollutkaan. Hetkellinen nautinnon tunne ja sitten ollaan taas kun mitään ei olisi tapahtunutkaan. Itsetyydyttäminen tuntuu paremmalta. Eli et missaa mitään.
Kolmistaan, istun tuolilla ja kaksi kuumaa naista pyllistävät kasvojani päin. Nuuhkin ja nuolen molempia ja vertailen makuja, toimin makutuomaria :P. Vähän ajan päästä tytöt vievät minut sängylle, johon asetun selälleni maate, sitten parhaimman makuisen peppureiän omaava nainen istuu kasvoilleni ja toinen siirtyy imemään kaluani samalla raivokkaasti, lopulta hän asettuu ratsailleni ja samalla kun nuolen toista naista anataumuksella, laukeaan toisen sisälle.
M20
Ihania juttuja, tässä tosiaan kostuu :-)
pari erityistä fantasiaa.
1.) haluisin katsella kun kaksi miestä tuottaa vaimolleni täydellisen mielihyvän. Ja sessio päättyy siihen että toinen miehistä laukeaa vaimoni pilluun syvälle ja toinen masturboi laueten juurihöylätylle posliinille. ja minun tehtäväksi jää operaatio puhdistus- nuollen
2.) fantasioin mastubointisessiosta niin että anoppi on katsomassa (en tiedä mikä ihme tämä on, hän ei ole mitäänkään seksuaalisesti minuun vetoava - ja jollain iälläkin =) )
Vierailija kirjoitti:
Kolmistaan, istun tuolilla ja kaksi kuumaa naista pyllistävät kasvojani päin. Nuuhkin ja nuolen molempia ja vertailen makuja, toimin makutuomaria :P. Vähän ajan päästä tytöt vievät minut sängylle, johon asetun selälleni maate, sitten parhaimman makuisen peppureiän omaava nainen istuu kasvoilleni ja toinen siirtyy imemään kaluani samalla raivokkaasti, lopulta hän asettuu ratsailleni ja samalla kun nuolen toista naista anataumuksella, laukeaan toisen sisälle.
M20
tää on meillä useimmilla miehillä fantsu.
Haluaisin vaan katsoa telkkaa sohvalla vaimo vieressä köllöttämässä pää sivuttain sylissä myös katsomassa töllöä.
Ja vaimolla olisi muna suussa kuin tutti. Sitä hän siinä rauhallisena lutkuttaisi kunnes nukahtaisi syliini.
Rajua_seksiä_kiitos kirjoitti:
Minä haluaisin, että mieheni ottaisi minut rajusti. Kiskoisi hiuksista, kun otan suihin. Läpsisi perseelle kun nai takaapäin. Käyttäisi rajuja otteita EDES JOSKUS. Naisi peppuun. Puhuisi rivoja jne.
Mutta ei. Tänäänkin on taas vaniljaseksiä tiedossa, huoh.
Jos olisit minun käytettävissä ekaks sovittais turvasana, sitten ottaisin "työkalusalkun" nussisin sua suuhun. pitäen hiuksistasi tukevasti kii. Sitten ottaisin vyön ja läimisin sillä sinun perseesi helläksi, niin että se olisi vielä parinkin päivän jälkeen hellä. Nussisin sinua takaapäin vetäen hiuksista, taas nussisin sinua suuhun. Sitten sitoisin sinut sänkyyn kii ja laittaisin rintapumput rintoihisi, ja yhden pillupumpun alkaisin pumpata rintojasi ja pilluasi.
Tuntisit jo tässävaiheessa mielihyvää, rintapumput pitäisin vielä rinnoillasi. Vapauttaisin sinut pillupumpusta ja sinä huutaisit jo nautinnosta, nuolisin pillusi että saisit takuuvarmat orgasmit. Ja tietysti niin että pillusi olis jo hellä. Ottaisin laukustani pumpattavan dildon, laittaisin sen pilluusi ja pumppaisin pillusi äärimillen. Tämä pallodildo venyttää pilluasi 10-12cm, antaisin pallukan olla ja ottaisin ruoskan laukustani ja ruoskisin jo hellät rintasi vieläkin hellemmiksi.
Laittaisin nänneihisi nipistimet ja punnukset, päästäisin sinut irti sängystä. Tyhjentäisin pumppudildon ja käskisin sinut nelinkontin, työntäisin käteni niin pitkälle kun se menee. Ottaisin liukkaria sivelisin persaukon ja työntäisin sinnekkin suhtison vibran saaden jälleen orgasmin, Anoaisit jo armoa ja pyytäisit nussimaan. Sitten taas nussisin suuhun, punnukset heiluen rinnoillasi. Lopulta armahtaisin sinut ja nussien takaapäin, nussisin sinua todella rajusti saisit taas orgasmin. Ottaisin kyrvän pois ja nussisin sinua suuhun ja ruiskisin spermat kasvoillesi ja rinnoillesi, ottaisin rinnoistasi punnukset pois. Siihen sinä sitten kaatuisit sängyllesi riettaan näköisesti. Olisikohan tämä AP:lle vaniljaa?
Olikohan ton viimesen kertomus/fantasia liian kuuma peruna. Ei puuttunut mielikuvitusta ainakaa
Pitkällä raskaana olevaa naista haluaisin panna. Olisi niin tuhmaa, kun nainen olisi toiselle raskaana ja minä pääsisin nussimaan paljaalla ja laskemaan syvälle sisään. Nainen olisi nelinkontin ja ensin valmistelisin pillun perinpohjaisella nuolemiselle. Sitten kun nainen olisi halusta turpea ja märkä ja sekuntien päässä orgasmista, työntyisin sisään. Saalista huudattaisin niin pitkään, että multa tulee lastit peräseinään asti. Sen jälkeenkin jatkaisin vielä suuhoidolla, koska raskaana olevat mammat osaavat kuulemma olla kyltymättömiä.
Halausin panna riettaasti hyvärunkoista ja kiimaista lentoemäntää huonekalukaupassa. Isoimmassa king size jenkkisängyssä. Asiakkaat kiertäisivät hämillään katsomassa mööpeleitä ja vilkuilisivat muka tuohtuneina kulmien alta. Naiset kiskoisivat miehiään poispäin. Todellisuudessa he haluaisivat kaikki olla mukna.
Haluaisin, että yksi todella isoperseinen puolituttu istuisi sen sheivatun pillunsa kanssa mun naamalle. Nuolisin hänet Linnunradalle asti. Sen jälkeen takaapäin panot päälle.
t. pervo-kake
Viimeisillään raskaana olevaa naista kun sais. Se on ollu haaveissa jo pitkään
Se perinteisin meille miehille kai , kun saisi kahden muodokkaan, himokkaan naisen kanssa olla sängyssä ja he tyydyttäisivät toisiaankin siinä ihan loppuun asti, kun katson. Se olisi mielettömän kiihottavaa katsoa ja sitten antaa kovaa kalua sen jälkeen vaikkapa takaa toiselle ja toinen auttaisi jotenkin tai katsoisi pelkästään meitä ja/tai masturboisi samalla itse. Ja tietenkin he voihkisivat ääneen nauttiessaan seksistä.
Ei ikinä toteudu, mutta saahan sitä kuvitella...
Kaksi naista koettu mutta pariskunta kiinnostaa.
M
Vierailija kirjoitti:
Kaksi naista koettu mutta pariskunta kiinnostaa.
M
Kerro lisää....Varmaan ihana kokemus? Voitko kertoa millaista oli ja mitä teitte? Tekivätkö he yhdessä toisilleen? Oliko helppo päästä tunnelmaan ja kiihottua tai oliko yhtään vaivaantunutta aluksi? Tunsivatko kaikki toisensa hyvin?
Vähän rajumpaa seksiä. Vieras mies, joka komentaisi mut sängylle kontalleen, piiskaisi avokämmenellä, piiskalla tai vyöllä perseelle, mut ei liian lujaa... sit kääntäisi mut ja nuolisi mua niin että melkein saan, panisi välillä ja nuolisi taas, lopulta orkkuun saakka. Sit kun supistelisin orkussa naisi mua takaapäin rajusti ja kiskoisi hiuksista, saaden itsekin orkun. Myös kahden miehen leluna olo kiinnostais.
Haluaisin koittaa sänky/öljypainia kahta naista vastaan joilla on isot rinnat :) (luomu tai silari) ja kaikki olisi sallittu, ensimmäinen ketä laukeaa häviäisi :)
Haluttaisiin kavereiden kanssa hoidella yks nymfomaani, minä en jaksaisi yksin. Jatkossakin nussittaisi sitä.