Minkä seksifantasian haluaisit toteuttaa?
Minä haluaisin, että mieheni ottaisi minut rajusti. Kiskoisi hiuksista, kun otan suihin. Läpsisi perseelle kun nai takaapäin. Käyttäisi rajuja otteita EDES JOSKUS. Naisi peppuun. Puhuisi rivoja jne.
Mutta ei. Tänäänkin on taas vaniljaseksiä tiedossa, huoh.
Kommentit (283)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
qee kirjoitti:
sairatia fantsuja!
heteromiehellä näin 2 naista mun kans toisen imee ja ratsastaa toinen istuu naamalla ja tämäähän saa alaspeukutuksia homoilta.katottaa
Annan alapeukun sen takia, että et osaa kirjoittaa äidinkieltäsi.
Taasko täällä on se sama pilkun-nussia? Minullakin on "kirotus" virheitä, minusta on tärkeämpää ulosanti, olet varmaankin äidinkielen opettja tai pikkupaskaM50+.
*pilkunnussija
* opettaja
* pikku paska
- Eri 😍
2-3 miestä ottamassa mua rajusti. En toteuttaisi.
N22
Vierailija kirjoitti:
N22
Sama. Toteuttaisin.
N35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N22Sama. Toteuttaisin.
N35
Meinaatko toteuttaa?
Haluaisin että isotissinen ja -suinen parturini ottaisi minulta kunnolla poskeen samalla kun istun parturituolissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
qee kirjoitti:
sairatia fantsuja!
heteromiehellä näin 2 naista mun kans toisen imee ja ratsastaa toinen istuu naamalla ja tämäähän saa alaspeukutuksia homoilta.katottaa
Annan alapeukun sen takia, että et osaa kirjoittaa äidinkieltäsi.
Taasko täällä on se sama pilkun-nussia? Minullakin on "kirotus" virheitä, minusta on tärkeämpää ulosanti, olet varmaankin äidinkielen opettja tai pikkupaskaM50+.
*pilkunnussija
* opettaja
* pikku paska
- Eri 😍
En ole jankuttaja tyyppiä, mutta minusta vaan on tärkeämpää ulosanti kun ne "kirotus" virheet. Silläkö täällä arvostellaan juttuja?. Olen kielimies ja hyvä sellainen, vaimoni on sanonut että olet todella hyvä nuolia, ja saankin hänelle nuoltua aina orgasmin.
Kuulkaapas nyt alapeukuttelijat.
- toiset tekee mitä osaa
- toiset mitä haluu ja minä kuulun niihin. Toiset pyörittelevät toimistoissaan kynää, ja minä rakentelen omakotitaloja, maalaushommia ja kaikkea muuta, mutta kätilöksi en alaM50+.
Vaimo olisi pitänyt mua siveysvyössä kuukauden päivät välillä avaten ja kiihottaen äärimmilleen vain sulkeakseen minut takaisin ilman laukeamista. Kun oikea päivä koittaa, vaimo tuleekoiin kotiin seksikkään kaverinsa kanssa ja ilmoittaa aikovansa harrastaa tämän kanssa seksiä samalla kun minä katselen toimitusta muna lukittuna ja kädet sidottuna, värisevä anaalitappi sisälläni. Jossakin kohtaa saan vielä siteen silmille, ja voin vain kuunnella ja kuvitella miltä kahden naisen rakastelu näyttää. Lopuksi oma vaimoni avaa lukon, sitoo minut sängylle selälleen ja alkaa ratsastaa. Juuri kun olen laukeamassa hän vetäytyy pois, sanoen menevänsä nyt saunaan pitämän hauskaa Hennan (nimi muutettu) kanssa. Jään sängylle noin puoleksi tunniksi järkyttävän seisokkini kanssa. Naiset tulevat takaisin ja sama kuvio toistuu, he nuolevat toisiaan vieressäni, aina välillä minut orgasmin partaalle saattaen, antamatta kuitenkaan laueta. Tätä jatkuisi muutaman tunnin ajan illalla, ja kun luulen viimeinkin saavani laueta, vaimoni nousee taas pois, toivottaa hyvää yötä, sammuttaa valot ja lähtee pois huoneesta. Kuulen vielä olohuoneesta seksin ääniä, kunnes seisokkini vihdoin hellittää ja nukahdan. Aamulla herään märkiin huuliin penikseni ympärillä... Homma jatkuu ties kuinka kauan. Lopuksi en saa laueta, vaan joudun jatkamaan lukittuna ainakin seuraavaan viikonloppuun asti.
Minulla on todella suuri fantasia naisen/naisten panopuuna/leluna olemisesta. Kunpa joskus pääsisi toteuttamaan jotakin sen tapaista edes.
XL kokoisen naisen kanssa rakastelu. Jostain syystä isokokoiset naiset kiihottavat.
Vierailija kirjoitti:
mies44 kirjoitti:
Haluaisin toisen miehen " naimaan " vaimoani samalla kun itse saisin vaimoltani suuhoitoa. Sekstailisimme monta kertaa ja vaimoni saisi kahta kalua yhtä aikaa.
Meillä sama haave. Molemmat kiihottuu fantasiasta paljon. Meillä mies valmis tähän milloin vain, vaimo kieltäytyy vaikka käy kuumana kuin perunakattila
Meillä on tällä hetkellä sauva käytössä ns. toisena miehenä. Vaimo nauttii kun saa ns kahta kalua. Nyt vielä kun saan houkuteltua siihen oikeaan jossakin vieraassa kaupungissa ja sitten koko illan / yön nautintoa. :)
kun tulevaisuudessa virtuaalitodellisuus olisi yhdä todellista, kuin erilaisissa scifi elokuvissa, niin voisin kokeilla seksiä seksikkään näköisen furryn kanssa.
Haluaisin että kaksi naista ottaisi minulta poskeen siten että toinen aloittaisi heti kun olen tullut. Tätä kiertoa sitten jatkettaisiin niin pitkään että tulen hulluksi.
Kaksi työkaveria samaan aikaan. Toinen on pienikokoinen hyvätissinen feministi ja toinen PAWG. Isoperseinen laitettaisiin doggystyleen naama tyynyyn ja minä ja femakko nuoltaisiin takaapäin vuorotellen aina ihan lähelle orgasmia. Sitten feministi aseteltaisiin pää toisen perseen viereen. Nussisin häntä naamaan ja samalla antaisin isoa dildoa isoperseisen pyllyyn. Minun ja dildolla nussittavan orgasmi ajoitettaisiin siten että juuri ennen tulemistani vaihdan feministin naamasta syvälle litisevän märkään pimppiin ja kun työnnän lastit sinne, myös nainen tulee täristen ja huutaen. Lopuksi feministi imee minut puhtaaksi ja viimeisen päälle tyhjäksi ja nuolee spermalla täytetylle pillulle toisen orgasmin.
Tuon jos saisi toteuttaa, olisin valmis kuolemaan sen jälkeen :D
Edellistä voisi tosin jatkaa sen verran että tytöt laitettaisiin 69:iin feministi päälle ja minä panisin häntä perseeseen. Hän tulisi tässä toimituksessa eri orgasmien voimin lukuisia kertoja.
Ja vielä parannuksena tämä kiltimpi alla oleva tyttö nuolisi aina välillä kiveksiäni ja lopulta kun olen tulossa vaihtaisin perseestä suuhun ja lastit lentäisivät syvälle kurkkuun.
Minulla olisi tosiaan käyttöä kahdelle naiselle...
Minulla on pitkäaikainen, itseäni n. 15v vanhempi naispuolinen tuttava/kaveri joka on työnsä kautta paljon tekemisissä nykyisen naisystäväni kanssa. Kesällä minut kutsuttiin terassille jossa yllättäen oli myös tämä nainen. Menin tilaamaan ja tämä nainen, joka oli saapunut paikalle juuri ennen minua, tuli myöskin tilaamaan. Meillä on aina ollut hyvät välit, sellaiset... no toisiaan puolustavat ja tukevat, mutta kosketuskontaktit ovat olleet todella vähissä. Yllätyin lievästi kun nainen tulikin aavistuksen sopimattomasti aivan viereeni siten, että hänen paljas käsivartensa kosketti omaa paljasta käsivarttani. Oikeastaan oli kokonaan kiinni omassani. Ensimmäisen kerran elämässäni koin, että kosketus voi tuntua hyvälle. Vaihdeltiin siinä kuulumisia ja niitä näitä juteltiin tilauksia odotellessa ja lyhyt tovi vielä ne saatuammekin, ja sitten hän heitti pilke silmäkulmassa, että palataan seurueeseemme ennen kuin epäilykset heräävät. Illan aikana juteltiin muutenkin paljon istumajärjestyksestäkin johtuen ja sain vielä saattajan kotimatkallekin.
Sanoisin, kaikesta huolimatta, että tämä nainen on seksifantasiani.
Kaverinainen taitaa olla aavistuksen bi ja muutoinkin utelias kokeilujen suhteen. Haluaisin olla miehenä sängyssä kaverinaisen ja hänen kaverinsa kanssa. Naiset vielä täysin erilaisia vartalotyypeiltään. Toinen keskimittainen nainen, b-kupit ja hyvä perse, toinen naiseksi suht pitkä ja isorintainen.
Lääkärileikin haluan toteuttaa. Minä olen gynekologin vastaanotolla ja mieheni on lääkäri. Lääkäri tutkii minua kaikilla mahdollisilla instrumenteilla pitkään ja hartaasti. Lääkäri käyttää kohdevaloa, että näkee kunnolla kaiken. Kiihotun tästä tutkimuksests kovasti ja saan ehkä jopa orgasmin tai pari. Lääkärikäynnin lopuksi lääkäri raiskaa minut kovakouraisesti välittämättä yhtään minusta ja mahdollisesta kivustani. Hän ajattelee vain omaa tyydystään ja käyttää minua isohkon kyrpänsä tyydyttämiseen.
Nyt kyllä pikkarit kostuivat, kun vain ajattelinkin tätä. Jos tämä toteutuisi, kiihottuisin varmasti nollasta sataan sekunnissa.
Haluaisin että naiset kusisivat päälleni ja samalla joku imisi kulliani
Fantasiassani olisin remppamies, joka on tullut korjaamaan perheen omakotitalon parveketta. Perheen mies olisi siihen aikaan töissä ja kotona olisi vain seksuaalisesti turhautunut perheenäiti. Kun olisin saanut remppahommat hoidettua, nainen olisi keittänyt kahvit valmiiksi hyvän työn kunniaksi ja juttelisimme niitä näitä pöydän ääressä. Pienen flirtin jälkeen yksi asia johtaisi toiseen ja naisimme rajusti parin aviovuoteessa ja keittiössä. Nainen ei olisi saanut vastaavaa suuseksiä vuosikausiin. Hommien jälkeen lähtisin, emmekä kuulisi toisistamme enää.
Tuollaisenaan hankala toteuttaa, mutta haaveilen usein pääseväni tilanteeseen, jossa puuhailen huonossa suhteessa seksuaalisen huippunsa tuhlaavan naisen kanssa, joka on täysin kyltymätön vauhtiin päästyään.
M26
Vaihtaisin moderaattoria