Roihuvuori, Kontula, Mellunmäki, Vuosaari
Missä näistä olisi rauhallisinta asua? Haluan asua idässä, Vantaa tai Espoo ei houkuttele yhtään ja kantakaupunki on nähty, ei kiinnosta.
Kommentit (143)
Entäs Vesala? Siellä on rauhallista omakotitaloaluetta! Ja pääsee metrolle Kontulaan tai Mellunmäkeen nopeasti.
Vuosaaresa on hyviä ja huonoja alueita. Jos et tarvitse metroa ja kolumbusta, läytyy alueita jossa et näe n-otuksia kuin televisiossa ;:)
Vierailija kirjoitti:
Entäs Vesala? Siellä on rauhallista omakotitaloaluetta! Ja pääsee metrolle Kontulaan tai Mellunmäkeen nopeasti.
Vesala on lievästi sanottuna paikka johon ei kannata mennä kuin rynnäkkökiväärin kanssa ja luotiliivit päällä.
Eikä siellä ole mitään palveluja. Eli joudut menemään Kontulaan tai Mellunmäkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vuosaaresa on hyviä ja huonoja alueita. Jos et tarvitse metroa ja kolumbusta, läytyy alueita jossa et näe n-otuksia kuin televisiossa ;:)
Ikävä kyllä ne palvelut on erittäin tärkeitä. Muutenhan Vuosaari olisi hyvä asuinalue jos palvelut ei olisi niin keskittyneitä.
Mun suosikki idässä on vanha herttoniemi. Myös Myllypuron ja Laajasalon alueet on ok.
Vierailija kirjoitti:
Mun suosikki idässä on vanha herttoniemi. Myös Myllypuron ja Laajasalon alueet on ok.
Tuossa voi jo miettiä että onko Laajasalo edes itää enää.
Tammisalo ja Roihuvuori on aika kivaa seutua
Kontulassakin on yllättävän mukavaa asua. Kivikon lähistöllä on paljon metsää ja hyvät ulkoilualueet. Ostarilla on todella hyvät palvelut! Myös juoppoja on paljon, mutta itse olen asunut täällä 4 vuotta ja saanut aina olla rauhassa. Muutin tänne huonon rahatilanteen pakottamana, mutta olenkin yllättäen viihtynyt hyvin.
Ehdottomasti Kontula. Ainoa paikka noista, joissa kehtaa edes sanoa asuvansa. Kontula on kuitenkin sitä hieman varakkaampaa Helsingin kaupunginosaa.
Vierailija kirjoitti:
Kontulassakin on yllättävän mukavaa asua. Kivikon lähistöllä on paljon metsää ja hyvät ulkoilualueet. Ostarilla on todella hyvät palvelut! Myös juoppoja on paljon, mutta itse olen asunut täällä 4 vuotta ja saanut aina olla rauhassa. Muutin tänne huonon rahatilanteen pakottamana, mutta olenkin yllättäen viihtynyt hyvin.
Syvemmällä kontulassa voikin olla ihan mukavaa. Samoin kivikossa.
Miten paljon siellä on rakentamatonta metsää ja muuta ulkoilualuetta?
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Kontula. Ainoa paikka noista, joissa kehtaa edes sanoa asuvansa. Kontula on kuitenkin sitä hieman varakkaampaa Helsingin kaupunginosaa.
Mitä??? Kontulahan on juuri tunnettu juopoista, narkkareista ja muista yhteiskunnan puohjasakasta.
On täällä Kontulassa metsää. Pohjoisessa, Kivikon ja Rajakylän lähellä on kallioista metsäaluetta, jossa vanhoja vallihautoja ja tykkiteitä. Mustikkaa ja puolukkaakin kasvaa. Kivikossa nurmialueita, hiihtolatu, lenkkipolut, frisbeegolfrata.
T:49
Vierailija kirjoitti:
On täällä Kontulassa metsää. Pohjoisessa, Kivikon ja Rajakylän lähellä on kallioista metsäaluetta, jossa vanhoja vallihautoja ja tykkiteitä. Mustikkaa ja puolukkaakin kasvaa. Kivikossa nurmialueita, hiihtolatu, lenkkipolut, frisbeegolfrata.
No nurmialueet ei kiinnosta, eikä hiihtolatu tai frisbeegolf.
Mahdollisimman paljon metsää ja muuta rakentamatonta seutua pitäisi olla. Olen asunut Mellunmäessä ja se on tuhottu ihan täysin. Siellä en asuisi mistään hinnasta enää.
Joten olen ajatellut Kontulaa. Se Mellunmäki-Kontula väli ei kiinnosta eikä Kontulan ostarin ympäristö.
Mutta muuten se alue voisi olla mukavaa seutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesala on lievästi sanottuna paikka johon ei kannata mennä kuin rynnäkkökiväärin kanssa ja luotiliivit päällä.
Eikä siellä ole mitään palveluja. Eli joudut menemään Kontulaan tai Mellunmäkeen.
Luulet olevasi vitsikäs??
Vesalassa on enemmäkseen omakotitaloja, kerrostaloja on vain ison tien varrella ja ne pari vähän sivummalla....
Roihikassa on vähemmän luontoa kuin esim. Kontulassa, Kivikossa tai Mellunmäessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T:49No nurmialueet ei kiinnosta, eikä hiihtolatu tai frisbeegolf.
Mahdollisimman paljon metsää ja muuta rakentamatonta seutua pitäisi olla. Olen asunut Mellunmäessä ja se on tuhottu ihan täysin. Siellä en asuisi mistään hinnasta enää.
Joten olen ajatellut Kontulaa. Se Mellunmäki-Kontula väli ei kiinnosta eikä Kontulan ostarin ympäristö.
Kivikossa on kyllä metsää enempi kuin nurmikoita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Metsää on enemmän kuin noita latuja ym. Mainitsin ne, kun en tiennyt mitä ap kaipaa alueelta, jollekin ne voivat olla plussaa.
Roihuvuorihan on ihan kaamea paikka! Ostarilla hengailee jo aamusta alkaen narkomaaneja ja juoppoja. Ei ole mielestäni yhtään sen parempi kuin muutkaan listan paikat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulet olevasi vitsikäs??
Vesalassa on enemmäkseen omakotitaloja, kerrostaloja on vain ison tien varrella ja ne pari vähän sivummalla....
Roihikassa on vähemmän luontoa kuin esim. Kontulassa, Kivikossa tai Mellunmäessä.
Mellunmäessä ei edes ole mitään luontoa. Ne on tuhottu sieltä käytännössä kokonaan. Ne mitkä ei ole on vallannut juopot ja kerjäläiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa mukavalta seudulta toi Kivikko :).
Onko siellä missään mitään palveluja? Muuta kuin joku lähimarketti?
Roihuvuorihan se.