Voinko ottaa esikoulun vanhempainiltaan vauvan mukaan?
Vastasyntynyttä en voi vielä jättää hoitoonkaan ja tietenkin häivyn saman tien pienestäkin inahduksesta ettei häiritä, mutta miten yleensä toimitaan? Mieheni on tuolloin työmatkalla eikä ilman minua ja vauvaa kukaan siis pääsisi sinne. Vauva on kyllä tyytyväinen ja pysyy hipihiljaa maidolla poikkeuksetta. :D
Kommentit (15)
Kyllä ne haluavat, että siellä ei olisi lapsia mukana. Varmaankin juuri siksi, että ne häiritsevät. Ei pystytä keskittymään sitten niihin asioihin.
Ehkä voisit jättää vauvasi oven ulkopuolelle vaunuihin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne haluavat, että siellä ei olisi lapsia mukana. Varmaankin juuri siksi, että ne häiritsevät. Ei pystytä keskittymään sitten niihin asioihin.
Ehkä voisit jättää vauvasi oven ulkopuolelle vaunuihin.
Ketkä "ne"?
Mä en tykkää jos vauvoja on mukana. Ne kuitenkin itkee ja häiritsee muita.
Ei vauva mitään häiritse, eri juttu jos olii joku 1-2-vuotias juokseva ja hälisevä taapero. Paljon päiväkodin vanhempainilloissa vauvoja näkee.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää jos vauvoja on mukana. Ne kuitenkin itkee ja häiritsee muita.
Ai jaa! Mä taas tykkään, jos jollakulla on vauva mukana.
Tottakai voit.Meidän pojan eskari ja kouluhommissa on meitä vauvaporukoita ollut useita.Siellä istutaan tissi vauvan suussa kaikki...
Missä se eskari-ikäinen tuon ajan on?
Ota vaan. Mulla oli eskarin keskusteluissa vastasyntynyt mukana, nukkui koko ajan. Mitäs tuollaisesta pienestä on haittaa? Korkeintaan joku mamma saa vauvakuumeen :)
Mä tykkäisin jos jollain olis vauva mukana.
Vierailija kirjoitti:
Eskarilaiselle on huomattavasti helpompi löytää hoitaja kuin vastasyntyneelle. Ja juu, kyllä voit ap ottaa vauvan mukaan.
Voi vihtu...on meitä perheitä joissa on useampi lapsi.Ei niitä kotiin jätetä.Miten se voi olla niin ihmeellistä nykyään että ihmisillä on lapset mukana?Ja hattua nostan muillekin perheille siitä että siellä on äiti ja isä ja lapset.Molemmat vanhemmat haluaa osallistua näihin juttuihin.
En näe mitään syytä miksi et voisi ottaa vauvaa mukaan. Kateuttahan se toki herättää.
Vierailija kirjoitti:
Lähipubissa.
Niinpä. Jotkut äidit kuule jopa imettävät vielä esikouluikäistä lastaan.... Vastasyntynyt ei tuolla haittaa mitään, nehän syö ja nukkuu ;)
En nyt yhtäkkiä keksi mitään syytä, joka estäisi.