Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuluuko tapailun olla näin epämääräistä?

Vierailija
30.09.2016 |

Olen tavannut uutta miestä harvakseltaan kuukauden ajan. Välillä tulee kymmeniä viestejä päivässä ja sydämiä ja muuta kivaa. Sitten on laimeampaa. Tapaaminenkin peruuntui kerran. Kun olemme yhdessä, kaikki on todella hyvin. Onko epävarma olo itsestäni johtuvaa ja pitäisikö lopettaa koko suhde? Olen aiemmin ollut kahdessa suhteessa, joissa alusta alkaen kaikki oli hyvin selvää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tapailu on epämääräistä siinä vaiheessa, kun toinen osapuoli ei ole varma tunteistaan ja/tai tapailee muita samaan aikaan. Jos mies on 100% kiinnostunut pelkästään susta, niin silloin yleensä kaikki sujuu kuin itsestään.

Vierailija
2/6 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai naisen kiinnostuskin on yhtä tärkeää. Olen ollut tilanteessa, jossa mies on ollut kiinnostuneepi kuin itse ja ei jatkoon. Yleensäkin kun on oikea ihminen kohdalla,ei ole mitään epävarmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen elämästä oppinut, niin sen, että kyllä ne vaistot tietää parhaiten, jos niitä vain uskaltaa kuunnella.

Vierailija
4/6 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä miehellä on elämässään muutakin meneillään kuin sinä. Kiireettömänä päivänä saat sen kymmenen viestiä mutta kun on muita hommia niin ne on tehtävä.

Vierailija
5/6 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän sanoi kun keskustelitte asiasta?

Vierailija
6/6 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele vaan sitä vaistoasi, vaikka ei se nyt kivalta tunnu. Olen samaa mieltä siitä, että jos tilanne on selvä molemmille, ei tapailussa ole mitään outoa ja kaikki sujuu hienosti. Nythän sinulla on sellainen tunne, että ihan kuin jotain olisi oudosti. Varmasti onkin. Älä jää tuhlaamaan aikaasi mihinkään ihme juttuihin. Tavallisia tapauksia löytyy.